Wat wel best ranzig is is Bloody Mary... das dus echt gewoon koude tomatensoep en je proeft de tik die erin zit nie (en er zit een behoorlijke tik in)
ylva
Geplaatst: 26-05-01 12:21
tja, ik drink of puur of mixjes, maar in ieder geval geen bier, ik vind de groene breezer(lime) het lekkerst, en verder drink ik ook wel passoa en bessen puur, en bacardi lemon met 7-up, enne oh ja baileys, of een chucky(is een mix met blue curacao en nog minsten 10 andere) boswandeling, en de echte topper, een strandwandeling(weer een 10 soorten drank mix met jus) drop-shot, af en toe een goldstrike tja, ik kan geloof ik nog wel even doorgaan, maar ik ben niet zo vatbaar voor drank, ben ook nog nooit echt dronken geweest. (mag van mij best zo blijven, aangeschoten is leuk, maar meer niet)
Karin
Geplaatst: 26-05-01 12:26
Weet je wat ook lekker is? Apfelkorn! Ik drink het weg als appelsap en ik word er niet dronken van. Je schijnt het ook in de perenversie te hebben, nooit gehad trouwens.
In Australië heb je lemon-vodka oftewel Stollies (het merk is Stolichnaya ofzo, vandaar). Dat drinkt ook weg als limonade maar daar voel je wel effect na een stuk of 3 flesjes...
Cody
Geplaatst: 26-05-01 16:02
Momenteel mijn favoriete drankjes zijn inderdaad ook Bacardi Breezer of Wodka-RedBull (met rode wodka) MMMMMMMMMMMMJAM!