Wie herkent zich in het volgende?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:19

Celiien schreef:
phormicola schreef:
Maar wat is de logica van je wekker eerder zetten zodat je langer kunt blijven liggen :o? Daar klopt toch geen hout van?! Dan word je vroeg wakker en mag je lekker de hele tijd op snooze drukken ofzo? Dat zal lekker opstaan zijn zeg.... :=

Maar dan hoef je niet in 1x je bed uit en mag je tegenjezelf zeggen nog ffies, nog ffies en je omdraaien (das bij mij :')

Maar dan slaap je toch juist veel korter en ben je dus ook minder uitgeslapen? :+

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:19

phormicola schreef:
Maar wat is de logica van je wekker eerder zetten zodat je langer kunt blijven liggen :o? Daar klopt toch geen hout van?! Dan word je vroeg wakker en mag je lekker de hele tijd op snooze drukken ofzo? Dat zal lekker opstaan zijn zeg.... :=

Om eerlijk te zijn wel ja. Heerlijk het idee dat je nog ff kan blijven liggen :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:27

paardKed schreef:
Wij dames: lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. We lezen de shampoo flessen onder de douche. We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. We vragen ………………… "...wat" ?? terwijl we alles verstaan hebben! We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. We kunnen 10x dezelfde film kijken. We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. We staan in de supermarkt voor de koeling, en weten niet meer wat we gingen kopen. We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen.

Dat zijn de enige dingen die ik herken :')

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:29

phormicola schreef:
Celiien schreef:

Maar dan hoef je niet in 1x je bed uit en mag je tegenjezelf zeggen nog ffies, nog ffies en je omdraaien (das bij mij :')

Maar dan slaap je toch juist veel korter en ben je dus ook minder uitgeslapen? :+

Daarom tellen we de uren, dan weetje precies hoeveel en kan je je daarop instellen :') _/-\o_

Donkerblauw

Re: Wie herkent zich in het volgende?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:31

Ik herken me echt in állemaal. :+

elisespunky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:33

Ik herken me hier zeker in :D

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:34

paardKed schreef:
Wij dames: lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis.
Neuh niet echt. Snap ik de logica niet van.
We lezen de shampoo flessen onder de douche.
Zeker. Altijd blijven multitasken.
We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben.
Wat anderen heel irritant vinden.
We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel.
Natuurlijk.
We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen.
Nee. Niet echt.
We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat.
Ja, maar ik ben ook blond.
We vragen ………………… "...wat" ?? terwijl we alles verstaan hebben!
Ook niet echt mijn ding.
We haten het, als de wind onze haren door de war blaast.
Natuurlijk! Dan raakt je haar door de war. Daar hebben mannen gel voor.
We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten.
Ja, vreemd genoeg klopt dat.
We kunnen 10x dezelfde film kijken.
Alleen Twilight. :)
We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden.
Nee. Dat niet. Nou ja niet vaak.
We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is.
Yep.
We staan in de supermarkt voor de koeling, en weten niet meer wat we gingen kopen.
Nooit.
We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen.
Heerlijk!
We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen.
Jaa langer liggen. Al maakt het eigenlijk niks uit. Toch is het lekker.
Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen.
Soms.

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:35

Hihihi serieus alles klopt
Behalve We haten het, als de wind onze haren door de war blaast.
Dat maakt mij dan weer niks uit.
Maar de rest geweldig :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:38

Volgensmij herkennen veel mannen zich hier ook wel in hoor.. Vind het een beetje algemene dingetjes die iedereen wel heeft/overkomen.

kabwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:40

Ik ga met blue_eyes mee :')
Ik loop ook niet tijdens het tandenpoetsen, ben bang dat ik dan klieder :o .

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:41

klopt allemaal precies, hahahah ik had het zelf kunnen schrijven

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:42

We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. We vragen ………………… "...wat" ?? terwijl we alles verstaan hebben! We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. . We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. . We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen.. Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen.

Hierin herken ik me allemaal . Vooral mijn gsm ben die altijd kwijt maar die staat altijd op stil dus nooit vind ik hem , ben hem zelf al een paar keer in de paardenwei verloren , telkens heel de wei afzoeken :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:43

paardKed schreef:
Ik kwam onderstaande toevallig tegen.
Ik vraag mij af of jullie je hier ook in herkennen?
Dus barst los! :D

Wij dames: lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. LOL, dat klopt, dacht dat ik de enige gek was :')
We lezen de shampoo flessen onder de douche. Klopt ook
We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. Zal er eens op letten, zou best kunnen :')
We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. Check
We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. Hmm..soms misschien
We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. Dat is me meer dan eens gebeurd ja :))
We vragen ………………… "...wat" ?? terwijl we alles verstaan hebben! Ja! En ik vind het mega-irritant van mezelf :+
We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. Geen last van, zit altijd in een staart
We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. Geen tien keer per dag, maar als ik wat te eten 'zoek' kan ik hem wel tien keer open trekken zonder écht te kijken en dan besluiteloos maar weer dicht doen :=
We kunnen 10x dezelfde film kijken. Nee ben niet zo'n filmmens dus zeker geen 10 keer
We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. Oh niks niet, waar ik ga gaat mijn mobiel, héél dicht bij me.
We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. Dat dan weer wel, check.
We staan in de supermarkt voor de koeling, en weten niet meer wat we gingen kopen. En koop dan meestal vanalles behalve waar ik voor ging :')
We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. Check, en dan ook de niet platgedrukte kant :))
We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. Vroeger zette ik hem twee keer, waarvan één keer een uur van tevoren zodat ik er nog heerlijk van kon genieten dat ik nog een uurtje mocht slapen, best maf eigenlijk, maar zo werd ik wel lekkerder wakker :+
Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen. De enkele keer dat ik op tijd op moet zet ik een wekker en die verteld me nadat ik hem ingesteld heb precies "Je hebt een alarm ingesteld voor ...uur en ..minuten vanaf nu" meestal vertel ik hem dat ik dat niet wil weten :+ (omdat het te kort is dus ;) )

Heb ook even gequote met commentaar erbij, best wel herkenbaar hier en daar dus :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:47

Alles klopt,behalve dat als ik op de klok kijk ik niet weet hoe laat het is :')

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:53

paardKed schreef:
Ik kwam onderstaande toevallig tegen.
Ik vraag mij af of jullie je hier ook in herkennen?
Dus barst los! :D

Wij dames: lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. Check! Met vervolgens links en rechts tandpastadruppels omdat mijn elektrische tandenborstel nog wel eens lekt :=
We lezen de shampoo flessen onder de douche. Euh, check := Gewoon 'om iets te doen te hebben' 8)7
We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. Hmmm nee dat niet...
We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. Ik kan echt niet zonder horloge, dus nee!
We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. Als het een heel technisch verhaal is en ik mijn aandacht er niet bij heb, dan wel, maar meestal hoef ik hem maar 1x te lezen!
We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. Nee, ik kijk altijd heel goed naar een deur hoe ie open gaat, juist om dat te voorkomen :P
We vragen ………………… "...wat" ?? terwijl we alles verstaan hebben! Euh, nee...
We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. Mja :j Best fijn dat ik nu elke dag met de auto naar het werk kan O:)
We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. Neuh, al was het alleen maar omdat ik de boodschappen doe en dus ook weet of er iets interessants in de koelkast ligt. Hoef ik dus niet voor te kijken ;)
We kunnen 10x dezelfde film kijken. Sommige films wel ja :j
We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. Guilty O:)
We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. Neuh :n Behalve op de binaire klok die we hebben staan met lichtpuntjes in plaats van cijfers, daar moet ik voor rekenen hoe laat het is!
We staan in de supermarkt voor de koeling, en weten niet meer wat we gingen kopen. Lijstjes, een uitkomst :j
We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. Haha! Is dat typisch vrouwelijk? Want dat doe ik altijd ja!
We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. Absoluut niet, wil liever langer lekker slapen dan eerder wakker worden en dan tot de ontdekking komen dat mijn hoofd alweer begint te malen en dan dus niet meer kunnen slapen.
Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen. Haha ja check!

En wat maakt dat mij dan? Half vrouw, half....man? :')

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:16

Ik herken me in best veel. Maar zo'n stukje vind ik zo suf. Het is net een wekelijkse horoscoop in de Viva. Dit zijn zulke algemene dingen, iedereen heeft wel iets wat zij óf hij herkent in het bovenstaande stukje. Ik denk dat als iedereen zo'n stukje voor zichzelf zou schrijven, dat dan alsnog iedereen zegt: Jaaaa dat heb ik ook.

iilovemc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:18

Zo herkenbaar allemaal :o

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:22

Mijn telefoon zegt hoelang het nog is tot de wekker als je die zet :D Zo handig :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:28

Mijn commentaar :)) :

Wij dames: lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. Check
We lezen de shampoo flessen onder de douche. check
We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. ook dit ja haha
We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. check
We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. altijd eigenlijk..
We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. yes zelfs op mn stage waar ik 4 x per week kom haha
We vragen "...wat" ?? terwijl we alles ...verstaan hebben! check
We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. jup!
We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. checkkk
We kunnen 10x dezelfde film kijken. haha jup alleen verklap ik dan alles aan mn mede kijkers haha
We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. check, alleen zet ik hem altijd op stil, dus doe ik alle lampen uit om het lampje te zien xd
We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. hahaha en dan nog 3 keer kijken
We staan in de supermarkt voor de koeling, en weten niet meer wat we gingen kopen. niet vaak maar soms!
We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. haha ja ook!
We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. en dan nog 10 x sluimeren!
Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen, ja als het langer dan 7 uur is ben ik gelukkig!

hahaha eng gewoon!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:32

behalve de koelkast en de film, de rest klopt redelijk!

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:36

Wij dames:
lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. Heel soms
We lezen de shampoo flessen onder de douche. Ja, altijd! Al heb ik ze al vaker gelezen, ik blijf ze steeds maar opnieuw lezen!
We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. haha, klopt.
We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. Ik heb geen horloge, dus ik kijk op mn mobieltje OF ik vraag het (want vaak heb ik mn mobieltje ook niet bij me)
We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. Zeer herkenbaar!
We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. Ook herkenbaar, doe het ook nog steeds altijd op school verkeerd (staat niet op de deur, maar de congierge die naast me stond moest het een keer vijf keer herhalen dat ik moest duwen ipv trekken, tot ik het doorhad)
We vragen ………………… "...wat" ?? terwijl we alles verstaan hebben! Herkenbaar
We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. Klopt
We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. Klopt ook wel
We kunnen 10x dezelfde film kijken. 10 x maar? 20 x kan ook hoor! Heb ook eens dezelfde film een hele week iedere dag opnieuw gezien, en vind hem nu nog steeds mooi!
We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. Nee, bellen helpt ook niet want ik heb nooit mijn geluid aan staan en trillen kan ie niet
We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. Heeel erg herkenbaar
We staan in de supermarkt voor de koeling, en weten niet meer wat we gingen kopen. Ja, ook dit is heel erg herkenbaar, maar het komt ook voor als ik naar de keuken ga om iets te eten of wat anders te pakken, dat ik dan vergeet wat ik kwam doen
We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. Dit doe ik echt altijd! Ik dacht dat ik de enige was haha.
We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. ook zeer herkenbaar, dit doe ik echt altijd.
Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen. Klopt ook wel eigenlijk. Ik kijk altijd even op mijn mobieltje hoeveel uur ik nog heb voor ik op moet staan.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:47

Wij dames: lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. nee
We lezen de shampoo flessen onder de douche. ja :+
We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. soms
We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. ik voel me juist kaal zonder horloge
We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. ..ja!!!!
We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. nee ik heb mezelf geleerd wat trekken betekend :')
We vragen "...wat" ?? terwijl we alles ...verstaan hebben! ben slecht horend dus roep de hele dag heeaa en watt?? :+
We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. jaaaa!!!! ik haaaat wind!!!!
We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. ook hier heb ik last van
We kunnen 10x dezelfde film kijken.heeeerlijk :D
We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden.nee is een van de weinige dingen die ik nooit kwijt ben :=
We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. ja
We staan in de supermarkt voor de koeling, en weten niet meer wat we gingen kopen.ja maar dat soort momenten heb ik niet alleen in de super:P
We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen.vooral in de zomer :j
We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen.nee ik sta gewoon op het laatste moment op
Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapenja hahhaa daar verheug ik me altijd op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:51

Spijt mij, herken mij er in geen 1 ding in.

Frodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:53

Ik zag hem op twitter, heel herkenbaar!
Maar mijn kussen draai ik niet om, ik heb een voorgevormd kussen dus dat ligt niet goed :+

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:57

Ik herken mezelf in alles, zie er alleen de lol niet echt van in. :+