Ik kwam onderstaande toevallig tegen.
Ik vraag mij af of jullie je hier ook in herkennen?
Dus barst los!
Wij dames: lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis.
LOL, dat klopt, dacht dat ik de enige gek was
We lezen de shampoo flessen onder de douche.
Klopt ookWe lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben.
Zal er eens op letten, zou best kunnen
We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel.
CheckWe kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen.
Hmm..soms misschienWe duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat.
Dat is me meer dan eens gebeurd ja
We vragen ………………… "...wat" ?? terwijl we alles verstaan hebben!
Ja! En ik vind het mega-irritant van mezelf
We haten het, als de wind onze haren door de war blaast.
Geen last van, zit altijd in een staartWe kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten.
Geen tien keer per dag, maar als ik wat te eten 'zoek' kan ik hem wel tien keer open trekken zonder écht te kijken en dan besluiteloos maar weer dicht doen
We kunnen 10x dezelfde film kijken.
Nee ben niet zo'n filmmens dus zeker geen 10 keerWe moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden.
Oh niks niet, waar ik ga gaat mijn mobiel, héél dicht bij me.We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is.
Dat dan weer wel, check.We staan in de supermarkt voor de koeling, en weten niet meer wat we gingen kopen.
En koop dan meestal vanalles behalve waar ik voor ging
We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen.
Check, en dan ook de niet platgedrukte kant
We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen.
Vroeger zette ik hem twee keer, waarvan één keer een uur van tevoren zodat ik er nog heerlijk van kon genieten dat ik nog een uurtje mocht slapen, best maf eigenlijk, maar zo werd ik wel lekkerder wakker
Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen.
De enkele keer dat ik op tijd op moet zet ik een wekker en die verteld me nadat ik hem ingesteld heb precies "Je hebt een alarm ingesteld voor ...uur en ..minuten vanaf nu" meestal vertel ik hem dat ik dat niet wil weten
(omdat het te kort is dus
)