Blondt zijn heeft zo zijn voordelen....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sanne222

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 12:15

mensen die blondjes belachelijk maken hebben zelf vaak saai donker haar en zouden eigenlijk ook heeeeel graag van die mooie blonde lokken hebben! Schijnheilig
Pure jaloezie dus... Ach gut
(ik zelf heb roodblond haar, vorm ik nou ook een bedreiging voor alle minderbedeelden??) Tong uitsteken

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 12:20

Rainie schreef:
Onkruid vergaat niet Scheve mond

Ligt er maar net aan wat als onkruid wordt gezien. Op natuurlijke manier zal het waarschijnlijk idd niet vergaan, maar wij zullen het verdelgen!

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 12:22

Rainie ik kom je steunen! Ach gut

Kais: Helaas komt niet voor iedereen wijsheid met de jaren hè Knipoog We begrijpen je fysieke en mentale achterstand waardoor je in de waan komt boven bepaalde mensen te staan met een andere haarkleur. Helaas voor jou: HET IS SLECHTS EEN ILLUSIE!

Daarbij vraag ik me af hoe je erbij komt dat de mens het sterkste ras is Verward Een mens staat in de 3e rang van de voedselketen. En heeft wapens nodig om te overleven, uit angst voor sterkere rassen! Een deel gemist bij Biologie. Hieruit laat je al blijken dat de arrogantie je naar de bol is gestegen en je waarschijnlijk niet het gewenste IQ hebt.

De haat en agressie die jij naar blondines toont kan een gevolg zijn van frustratie, jaloezie of een nare gebeurtenis in het verleden. Aangezien ik me niet ga verlagen tot het niveau van bepaalde mensen; wil je erover praten Ach gut ?

ONLINE: Tamara, je hebt mooi haar. Kun je trots op zijn !

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 12:22

sanne222 schreef:
mensen die blondjes belachelijk maken hebben zelf vaak saai donker haar en zouden eigenlijk ook heeeeel graag van die mooie blonde lokken hebben! Schijnheilig
Pure jaloezie dus... Ach gut

Whahaha, jij grappig *LOL*

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 12:31

Oeh, dankje Okkie1 Haha!

En, hoe verklaar je dat de meeste mensen die op het VWO zitten dan toevallig blond haar hebben? Waarom zit ik niet op de VMBO met mijn blonde haar? Wat jij nu allemaal loopt te brabbelen is jouw manier van leven, en jouw levensopvattingen. Nou, dit zijn de mijne.

shinchan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 12:42

Kais schreef:
Ieeeellllll blooooond *SHOCK*

Maar ik vind je wel lief hoor Ach gut

Voordelen blanke mensen met zwart haar:

* Ze zijn tof.
* Ze zien er cool uit.
* Het is mooi.
* Het past goed bij toffe kleding.
* Andere mensen moet het verven om het zo te krijgen en zij hebben het van zichzelf.

Gothic freak, krijg je slappe gamma van en is niet serieus te nemen, nee geef mij maar een blondje.

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 13:02

Okkie1 schreef:
Rainie ik kom je steunen! Ach gut

Kais: Helaas komt niet voor iedereen wijsheid met de jaren hè Knipoog We begrijpen je fysieke en mentale achterstand waardoor je in de waan komt boven bepaalde mensen te staan met een andere haarkleur. Helaas voor jou: HET IS SLECHTS EEN ILLUSIE!

Daarbij vraag ik me af hoe je erbij komt dat de mens het sterkste ras is Verward Een mens staat in de 3e rang van de voedselketen. En heeft wapens nodig om te overleven, uit angst voor sterkere rassen! Een deel gemist bij Biologie. Hieruit laat je al blijken dat de arrogantie je naar de bol is gestegen en je waarschijnlijk niet het gewenste IQ hebt.

Het is geen illusie. Je zult net mijn verhaal over de aarde hebben gelezen, dit is een samenvatting van de geschiedenis. De blondjes zijn dus mutanten, door het willen voorkomen van paniek zijn de lessen die op school worden gegeven aangepast. Dat de mens het sterkste ras is komt door de hoge intelligentie en de manier van denken. Hierdoor heeft het menselijk ras zichzelf kunnen beschermen, overmatig kunnen voortplanten en de wereld kunnen domineren. Als de mens iets wil, dan zorgt hij ervoor dat te kunnen bereiken. De mens leeft niet op de manier van anderen wezens; van dag tot dag, voedsel zoeken, voor nageslacht zorgen, gedreven door het instinct. De mens kijkt naar de toekomst; plant, maakt keuzes en ontwikkeld zich steeds verder.
Hierdoor kan de mens zich beheersen, zijn instinct onderdrukken en zijn gezond verstand gebruiken. Dit maakt de mens het sterkste ras.

Citaat:
De haat en agressie die jij naar blondines toont kan een gevolg zijn van frustratie, jaloezie of een nare gebeurtenis in het verleden. Aangezien ik me niet ga verlagen tot het niveau van bepaalde mensen; wil je erover praten Ach gut ?

Het is geen haat en agressie het is de wil voor het behoud van het menselijk ras. Ik weet op welk niveau je doelt om je niet toe te willen verlagen, want als je blond bent kun je je alleen nog verlagen tot de overige organismen of zelfs tot levenloze dingen.

sanne222

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 13:02

Citaat:
Whahaha, jij grappig

Okay, waarom hebben blondjes dan nooit commentaar op mensen met donker haar??
Sorry hoor maar ik vind jou erg kortzichtig met je domme uitspraken die niet eens van jezelf zijn, grow up!
En ja, ook ik heb Atheneum gedaan Bloos!

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 13:06

shinchan"]
[quote="Kais schreef:
Ieeeellllll blooooond *SHOCK*

Maar ik vind je wel lief hoor Ach gut

Voordelen blanke mensen met zwart haar:

* Ze zijn tof.
* Ze zien er cool uit.
* Het is mooi.
* Het past goed bij toffe kleding.
* Andere mensen moet het verven om het zo te krijgen en zij hebben het van zichzelf.

Gothic freak, krijg je slappe gamma van en is niet serieus te nemen, nee geef mij maar een blondje.
[/quote]

Gothic? Zwart wordt regelmatig geasocieerd met gothic, echter is dit in dit geval onterecht. Een punt dat ik ben vergeten: 'Zwart kleed af'
Blijkbaar ben jij ook fan van Shin Chan, wat voor kleur haar heeft hij? Rock-on, dudes! Jij bent best tof Tong uitsteken

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 13:06

Kais, de wereld is niet klaar voor jouw opvattingen Knipoog Leg je er maar bij neer Tong uitsteken

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 13:11

sanne222 schreef:
Citaat:
Whahaha, jij grappig

Okay, waarom hebben blondjes dan nooit commentaar op mensen met donker haar??
Sorry hoor maar ik vind jou erg kortzichtig met je domme uitspraken die niet eens van jezelf zijn, grow up!
En ja, ook ik heb Atheneum gedaan Bloos!

Blondjes hebben daar geen commentaar op, omdat ze er zelf vanaf stammen.
De hierboven gedane uitspraken zijn trouwens wel van mezelf, alles wat hierboven staat heb ik zelf getypt.

Hey, het is Kippenhok, dat is bedoeld voor domme uitspraken en slap geijl Tong uitsteken

sanne222

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 13:14

inderdaad, zelf getypt ja

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 13:15

sanne222 schreef:
inderdaad, zelf getypt ja

Alsof ik 't van een andere site zou rippen ofzo. Hoe kan ik anders antwoorden op die vragen, daar is dan toch niet op gerekend.

sanne222

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 13:21

denk daar maar eens overna, kun je zowiezo maar beter doen voordat je een uitspraak doet.

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 13:29

sanne222 schreef:
denk daar maar eens overna, kun je zowiezo maar beter doen voordat je een uitspraak doet.

Denk jij maar eens na over wat ik heb gezegd, ik, het opperwezen weet wel degelijk waar ik het over heb. Mijn uitspraken berusten op pure waarheid.

Volgens mij neem je het allemaal nog serieus ook Clown

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 13:36

Pfoe, ik open een topic over de voordelen van blond zijn en ik krijg toch een btje rare reacties....

De reden dat ik blond met dt of een t schrijf, lijkt me eigenlijk vrij logisch. Blond is synoniem voor dom, en dom ben je oa als je niet kan spellen, dus dat je zelfs een zelfstandig naamwoord verkeerd schrijft. Ik voel me niet gelijk verheven boven anderen, zoals sommigen wel schijnen te denken....

En de rest die wel leuke reacties gaf, thnx! Waarom er nou in vredesnaam een heel verhaal wordt aangehaald wat nix met blond zijn in het algemeen te maken heeft.... Sorry hoor, daar kan ik ff niet bij...

suuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 13:36

kijk wat maak het nu uit blond bruin zwart en rood en weet ik veel welke kleuren nog maakt toch niks uit heeft allemaal wel z'n eigen mooie dingen toch. ik kan niet eg zeggen dat vind ik mooi en dat niet is allemaal wel mooi. ik zelf ben donkerblond maar heb allemaal lichte blonde plukjes erin heeft ook wel wat door de zon wordt ik weer blonder. dus maakt niet uit ia allemaal mooi. *LOL* Schijnheilig

groetjes -xxxxxx- suuske

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 13:37

Kais, het is JOU versie van de geschiedenis. Waarschijnlijk ook al niet opgelet bij Geschiedenis!

Uit je verhaal kan ik opmaken dat je in je kleutertijd teveel de fabeltjeskrant hebt gekeken want alleen daar wordt zoveel onzin bij elkaar verteld. Aangezien de programma's die je kijkt je denkwijze beïnvloeden zie ik geen andere optie.

Op het moment zullen de Power Rangers wel je favoriet zijn, daar komen naar mijn weten alleen mutanten etc. in voor.

Leren doe je ook niet snel he. De mens IS niet het sterkste ras, echter zijn enkele mensen met een hopeloos IQ in die waan. Dat de mens de wereld probeert te domineren is ook behoorlijk dom, want de wereld was een stuk beter af zónder ons.
Dat de mens niet meer volgens instincten leeft is juist de grootste fout. Hierdoor vernielt hij alles wat hij nodig heeft om te overleven. Helaas leek de industriële revolutie voor veel mensen positief en konden ze zichzelf juist NIET meer beheersen en blijven vernielen! Dat noem ik niet met gezond verstand werken! En ik vind het eerder zwak dan sterk!

Alleen zijn sommige mensen te dom om dat te begrijpen. Toevallig?? een "zwart-harige". Uit de onzin die je opschrijft merk ik al op dat jij zeker niet meer IQ hebt dan een doorsnee blondine.

Je kunt beter je tijd en wil "om het menselijk ras te behouden" stoppen in het uitzoeken van informatie die klopt. En aangezien je uit deze discussie laat blijken dat je minder IQ hebt dan een regenworm zal ik jou niveau maar berekenen tot één van de organismen die volgens jou zogenaamd minder zijn dan ik.

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 13:37

*Tamara* schreef:
Pfoe, ik open een topic over de voordelen van blond zijn en ik krijg toch een btje rare reacties....

Bedoel je mij?? Schijnheilig *LOL*

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 14:02

Okkie1 schreef:
Kais, het is JOU versie van de geschiedenis. Waarschijnlijk ook al niet opgelet bij Geschiedenis!

Zoals ik al zei, de lessen die zijn gegeven zijn aangepast om paniek te voorkomen.

Citaat:
Uit je verhaal kan ik opmaken dat je in je kleutertijd teveel de fabeltjeskrant hebt gekeken want alleen daar wordt zoveel onzin bij elkaar verteld. Aangezien de programma's die je kijkt je denkwijze beïnvloeden zie ik geen andere optie.

De Fabeltjeskrant heeft hier niks mee te maken, ik weet niet of jij zelf wel weet waar de fabeltjeskrant over gaat, maar dat heeft niks te maken met de blondjes.

Citaat:
Op het moment zullen de Power Rangers wel je favoriet zijn, daar komen naar mijn weten alleen mutanten etc. in voor.

De Power Rangers zijn grote onzin.

Citaat:
Leren doe je ook niet snel he. De mens IS niet het sterkste ras, echter zijn enkele mensen met een hopeloos IQ in die waan. Dat de mens de wereld probeert te domineren is ook behoorlijk dom, want de wereld was een stuk beter af zónder ons.

Leren heeft er niks mee te maken, het is een feit. Of de wereld beter af is zonder de mensen kun je niet zeggen, misschien zou het een grote chaos zijn.

Citaat:
Dat de mens niet meer volgens instincten leeft is juist de grootste fout. Hierdoor vernielt hij alles wat hij nodig heeft om te overleven. Helaas leek de industriële revolutie voor veel mensen positief en konden ze zichzelf juist NIET meer beheersen en blijven vernielen! Dat noem ik niet met gezond verstand werken! En ik vind het eerder zwak dan sterk!

Ons doel is om te overleven en daar zijn we ruimschoots in geslaagd. Net als andere wezens doen we wat we nodig achten, zonder na te denken over de gevolgen voor de omgeving. Ik heb niet gezegd dat dat niet verkeerd is, in tegendeel, maar door de fouten die wij gemaakt hebben zijn we tot hier gekomen.

Citaat:
Alleen zijn sommige mensen te dom om dat te begrijpen. Toevallig?? een "zwart-harige". Uit de onzin die je opschrijft merk ik al op dat jij zeker niet meer IQ hebt dan een doorsnee blondine.

Hierbij snijd je jezelf in de vingers, aangezien je hier dus mee wilt zeggen dat de 'doorsnee blondine' dom is. Over mijn IQ zullen we het maar niet hebben, maar dat ligt een flink stuk boven het gemiddelde, maar dat doet er in dit geval niet toe.

Citaat:
Je kunt beter je tijd en wil "om het menselijk ras te behouden" stoppen in het uitzoeken van informatie die klopt. En aangezien je uit deze discussie laat blijken dat je minder IQ hebt dan een regenworm zal ik jou niveau maar berekenen tot één van de organismen die volgens jou zogenaamd minder zijn dan ik.

De informatie die ik heb verschaft klopt wel degelijk, alleen wil blijkbaar niet iedereen dat aannemen.
Jouw opmerking dat ik minder IQ heb dan een regenworm slaat nergens op, maar dat snap je zelf waarschijnlijk niet.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 16:14

Laten we maar per PB discusiëren beetje banketstaaf voor Tamara om haar topic een eventueel slotje te bezorgen door onze eigenlijk nutteloze discussie aangezien haarkleur een kwestie van smaak is.

Trouwens Tamara, zijn dat ook je eigen krullen?

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 16:16

Okkie1 schreef:
Laten we maar per PB discusiëren beetje banketstaaflig voor Tamara om haar topic een eventueel slotje te bezorgen door onze eigenlijk nutteloze discussie aangezien haarkleur een kwestie van smaak is.

Trouwens Tamara, zijn dat ook je eigen krullen?

Jup, helemaal van mezelf! Haha!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 16:21

Ik ken ook zat mensen met bruin/zwart/rood haar die dom zijn eigenlijk :S
Domheid hoeft niet te blijken uit welk schoolniveau je doet, ik ken ook domme kinderen op t VWO, dom qua opvattingen, qua algemene ontwikkeling, maar als ze de stof goed opnemen dan kunnen ze het toch nog.Daarentegen ben je zeker niet dom als je op t VMBO zit.En nee ik zit niet op t VMBO en ben ook niet blond Haha!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 16:24

Ctal schreef:
Ik ken ook zat mensen met bruin/zwart/rood haar die dom zijn eigenlijk :S
Domheid hoeft niet te blijken uit welk schoolniveau je doet, ik ken ook domme kinderen op t VWO, dom qua opvattingen, qua algemene ontwikkeling, maar als ze de stof goed opnemen dan kunnen ze het toch nog.Daarentegen ben je zeker niet dom als je op t VMBO zit.En nee ik zit niet op t VMBO en ben ook niet blond Haha!

Helemaal mee eens, maar op de een of andere vage manier worden blondjes toch altijd in verband gebracht met domheid, errug jammer... Terwijl haarkleur dus idd nix hoeft te zeggen, en schoolniveau ook niet. Ken ook mensen van het VMBO, geweldige mensen zijn dat, absoluut niet dom!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 16:37

Ik ken ook zat mensen die VWO hebben gedaan (heb zelf HAVO/VWO gedaan) en daar zaten toch echt wel mensen tussen waarvan je denkt, 'wat doen die hier' Tong uitsteken Het niveau zegt weinig over intelligentie en meer over op welke manier jij kunt leren.

Kais is een gezellig opperwezen *LOL*