Pure jaloezie dus...

(ik zelf heb roodblond haar, vorm ik nou ook een bedreiging voor alle minderbedeelden??)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kais schreef:Ieeeellllll blooooond *SHOCK*
Maar ik vind je wel lief hoor
Voordelen blanke mensen met zwart haar:
* Ze zijn tof.
* Ze zien er cool uit.
* Het is mooi.
* Het past goed bij toffe kleding.
* Andere mensen moet het verven om het zo te krijgen en zij hebben het van zichzelf.
Okkie1 schreef:Rainie ik kom je steunen!![]()
Kais: Helaas komt niet voor iedereen wijsheid met de jaren hèWe begrijpen je fysieke en mentale achterstand waardoor je in de waan komt boven bepaalde mensen te staan met een andere haarkleur. Helaas voor jou: HET IS SLECHTS EEN ILLUSIE!
Daarbij vraag ik me af hoe je erbij komt dat de mens het sterkste ras isEen mens staat in de 3e rang van de voedselketen. En heeft wapens nodig om te overleven, uit angst voor sterkere rassen! Een deel gemist bij Biologie. Hieruit laat je al blijken dat de arrogantie je naar de bol is gestegen en je waarschijnlijk niet het gewenste IQ hebt.
Citaat:De haat en agressie die jij naar blondines toont kan een gevolg zijn van frustratie, jaloezie of een nare gebeurtenis in het verleden. Aangezien ik me niet ga verlagen tot het niveau van bepaalde mensen; wil je erover praten?
shinchan"]
[quote="Kais schreef:Ieeeellllll blooooond *SHOCK*
Maar ik vind je wel lief hoor
Voordelen blanke mensen met zwart haar:
* Ze zijn tof.
* Ze zien er cool uit.
* Het is mooi.
* Het past goed bij toffe kleding.
* Andere mensen moet het verven om het zo te krijgen en zij hebben het van zichzelf.
sanne222 schreef:Citaat:Whahaha, jij grappig
Okay, waarom hebben blondjes dan nooit commentaar op mensen met donker haar??
Sorry hoor maar ik vind jou erg kortzichtig met je domme uitspraken die niet eens van jezelf zijn, grow up!
En ja, ook ik heb Atheneum gedaan
sanne222 schreef:denk daar maar eens overna, kun je zowiezo maar beter doen voordat je een uitspraak doet.
Okkie1 schreef:Kais, het is JOU versie van de geschiedenis. Waarschijnlijk ook al niet opgelet bij Geschiedenis!
Citaat:Uit je verhaal kan ik opmaken dat je in je kleutertijd teveel de fabeltjeskrant hebt gekeken want alleen daar wordt zoveel onzin bij elkaar verteld. Aangezien de programma's die je kijkt je denkwijze beïnvloeden zie ik geen andere optie.
Citaat:Op het moment zullen de Power Rangers wel je favoriet zijn, daar komen naar mijn weten alleen mutanten etc. in voor.
Citaat:Leren doe je ook niet snel he. De mens IS niet het sterkste ras, echter zijn enkele mensen met een hopeloos IQ in die waan. Dat de mens de wereld probeert te domineren is ook behoorlijk dom, want de wereld was een stuk beter af zónder ons.
Citaat:Dat de mens niet meer volgens instincten leeft is juist de grootste fout. Hierdoor vernielt hij alles wat hij nodig heeft om te overleven. Helaas leek de industriële revolutie voor veel mensen positief en konden ze zichzelf juist NIET meer beheersen en blijven vernielen! Dat noem ik niet met gezond verstand werken! En ik vind het eerder zwak dan sterk!
Citaat:Alleen zijn sommige mensen te dom om dat te begrijpen. Toevallig?? een "zwart-harige". Uit de onzin die je opschrijft merk ik al op dat jij zeker niet meer IQ hebt dan een doorsnee blondine.
Citaat:Je kunt beter je tijd en wil "om het menselijk ras te behouden" stoppen in het uitzoeken van informatie die klopt. En aangezien je uit deze discussie laat blijken dat je minder IQ hebt dan een regenworm zal ik jou niveau maar berekenen tot één van de organismen die volgens jou zogenaamd minder zijn dan ik.
Ctal schreef:Ik ken ook zat mensen met bruin/zwart/rood haar die dom zijn eigenlijk :S
Domheid hoeft niet te blijken uit welk schoolniveau je doet, ik ken ook domme kinderen op t VWO, dom qua opvattingen, qua algemene ontwikkeling, maar als ze de stof goed opnemen dan kunnen ze het toch nog.Daarentegen ben je zeker niet dom als je op t VMBO zit.En nee ik zit niet op t VMBO en ben ook niet blond