vreemdgaan??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 12:29

he malle babbe, niet denken dat volwassen mensen als volwassenen redeneren hoor. want dan was er ook nooit ruzie en nooit oorlog. En vreemdgaan komt kennelijk op grote schaal voor, door volwassen mensen! dus het hoort helaas niet thuis op het jeugdhonk.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 12:29

Malle Babbe, ik denk niet dat dit op jeugdhonk thuis hoort...denk dat er weinig jeugd is met een relatie van 7 jaar... Knipoog ...sorry, kon ik ff niet laten...hihihi...

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 12:35

goeie vik, had ik nog niet eens bij stilgestaan hihi

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 14:14

Ik denk toch dat het hoog tijd wordt voor een goed gesprek tussen jou en je vriend. Hij heeft namelijk niet zo heel veel voor jou over.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 14:16

misschien te snelle conclusie dees? je weet natuurlijk hoe inimini het doet... Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 15:16

ehhhhhhhhh....... grinnik, nee puck, ik weet niet hoe inimini het doet, misschien zorgt zij er wel voor dat hij te snel klaar komt, ik weet het niet. In ieder geval heb ik nu sterk de indruk dat hij voornamelijk aan zijn eigen gerief denkt.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 15:45

ik bedoelde ook eigenlijk dat je NIET wist hoe inimini het doet, maar zo is het ook wel grappig Verward

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 16:45

Dees, sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat van jou wel heel gemakkelijk gedacht. Ik bedoel, ik als gozer zijnde kan het me best voorstellen dat je je er voor zou schamen als je te snel klaar komt, en dat je daar dus echt niet mee naar de dokter wil gaan.

maar aan de andere kant, Ini, er zijn natuurlijk ook andere manieren om sex te hebben dan alleen het (netjes gezegd) penetreren, ik bedoel, hij kan je ook op andere manieren verwennen en jou aan je trekken laten komen. zoek eerst eens een andere manier van sex hebben, voordat je meteen naar een andere gozer wil gaan.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-08-14 17:46 ]</font>

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 17:43

Helaas malle babbe. Ik weet niet hoe oud je bent, maar je gaat ongetwijfeld tegen dit soort kwesties aanlopen als je wat ouder wordt. (ik zou bijna zeggen: het is misschien wel gek als je daar nooit eens mee in aanraking bent gekomen).
Dus het is verre van puberaal, zeg maar eerder de leeftijd daarna. Sommige mensen vinden het belangrijk om het van zich af te schrijven. Het wat betreft die relatie van 7 jaar. Misschien heeft ze juist daarom wel verlangens. Verandering van spijs doet eten namelijk. Ik vind het knap dat ze het nog niet eens heeft gedaan.
Tevens is het zo dat als je wat ouder bent geworden en je hebt bepaald wie je bent en wat je wil, er vaak misschien verkeerde keuzes 'naar boven komen'. Je komt op een leeftijd waarbij er geen point of return meer is, en echt keuzes moet gaan maken. Ik weet niet of dit laatste ook hier op van toepassing is, maar wel algemeen toepasbaar op situaties waarin je in je relatie twijfelt of je de rest van je leven wel wil verder gaan met die ene persoon, en kinderen wil ect ect. Ik vind oprecht: een mens is niet gemaakt voor 1 persoon, om daar de rest van zijn leven mee te slijten. Zou ook wel saai zijn he?

Ik denk dat 80% van de relaties die ouder zijn dan 5 jaar gebaseerd zijn opgewenning en houden van. Die spanning en aantrekking vervaagd, en kan je net zo makkelijk ook weer bij een ander gaan ervaren. Hoe puberaal dat ook mogen klinken......

Dus wat ik eerder heb geschreven meen ik nog steeds Lachen
gr,
bas

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 18:35

en onverminderd: Bart heeft een goed punt.....

enne als hij zo vlug komt, dan kan hij misschien wel twee keer? Of is hij een beetje....lamlendig?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 19:29

Ik vind ook niet dat heel bokt je sexleven tot in detail hoeft te weten. Ik snap ook niet dat je er zelfs maar over denkt om vreemd te gaan. Is toch wel de ultieme vorm van het beschamen van het vertrouwen van je partner.
Ik vind het ook belachelijk dat je dit hier ter discussie stelt.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 19:36

Je hoeft een topic toch niet te lezen??? Verward Het is een algemeen forum, daar moet toch een hoop op geplaatst mogen worden...en aan de titel weet je al met wat voor onderwerp je te maken hebt, dus het lijkt mij dat het deel van bokt dat het allemaal niet wil weten het meteen al over kan slaan... Schijnheilig Of zeg ik nou iets geks... Schijnheilig

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 20:48

Sluiten dit onderwerp!!!! Hoop dat je wat hebt gehad aan de info!

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 21:54

Ik heb nu al een jaar een vriend en zie vaak zat leuke jongens Haha!
Die blijf je toch wel tegenkomen ik heb ook wel eens zn bevlieging gehad van ow volgens mij word ik verliefd maar ik heb heel simpel er niets mee gedaan.
Ik weet wat ik heb en niet wat ik krijg.
Ik hou heel veel van me vriend en om dat optegeven voor zomaar iemand,ikd enk inderdaad ook dat je eens goed met hem moet praten.
Dus mijn oplossing is altijd ik doe er niets mee met die verliefdheid.
Enne als je al 7 jaar samen woont moet je lijkt mij wel kunnen praten over sex

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wendy1 op 2001-08-14 22:56 ]</font>

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 22:19

1 tip:zet diegene uit je hoofd:punt.

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 22:20

Kort maar Krachtig San!
En ik ben het volkomen met haar eens! Clown

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 16:00

Citaat:
Op 2001-08-14 14:56, schreef inimini:
Maar wat als ik nou zeg dat ik een schat een vriend heb maar dat ie op sex gebied er nix van bakt. net als ik een beetje opgewarmt ben komt hij al klaar. Ons langste sexduur is denk ik 20 min. Daar begin je toch goed van te balen, ik wel tenminste. Dacht in het begin dat het zenuwen was maar na 7 jaar !!

Hmm, daar is toch zo'n zalfje voor te krijgen? Op de top smeren en dan wordt ie wat minder gevoelig en kan je langer. 't is maar een idee. Desnoods haal jij het voor hem, kan je denk ik wel krijgen bij de apotheek.

Succes!

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 16:35

Mwhoa,
als je vind dat je vriend al te snel klaarkomt is hij waarschijnlijk te veel op de sex gericht.In een goede relatie moet je dit met je vriend kunnen bespreken en niet opeens zomaar rare ideeën in je hoofd halen dat je sex wilt met een ander.Houd het bij fantaseren en doe het niet.Je gaat toch niet zomaar een relatie van 7 jaar op het spel zetten om nou toevallig effe met een ander te sexen?
Die excollega van je is trouwens ook verkeerd bezig.

Mijn tip: Praat met je vriend erover en ga niet verder met die excollega!!!! Want eigelijk snap ik dan niet hoe je het 7 jaar bij je vriend heb kunnen uithouden,en niet eerder met hem erover gepraat heb.

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 16:37

P.s wees volwassen,je bent 29...en ik snap niet waarom je het hier in het kippenhok neerplaatst,je had het beter bij "jeugdhonk" kunnen doen want ik vind dit heel kinderachtig...ehm...tienerachtig...onvolwassen!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 17:06

Sunny: Was het leven maar zo makkelijk Lachen
Lees de reactie van Prima nog ff door..

Maar eeh, kunnen we het technische deel van de discussie inderdaad wat minder houden? Lijkt me niet fun om als ouder alles uit te moeten gaan leggen wat er op bokt voorbij komt Knipoog Doe dat dan via PB ofzo..

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-08-15 18:09 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 10:44

aaaaaah Bart, ik steek er net zo veel van op *LOL* *LOL* *LOL* Hahaha, ik had deze hele topic nog niet gelezen maar vind 'm toch wel errreg smeuig voor Bokt. Hihi, deze reactie is vast niet gewenst, maar ik moest vreselijk lachen toen ik het las. En dan al die "technische" reacties *LOL* !