hoe beschrijven jullie jezelf?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Von

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 11:34

Grappig om dit allemaal te lezen, merk dat ik heel veel dingen hetzelfde heb als Karin (ik word nu toch wel nieuwsgierig naar bepaalde mensen).
Heb ook altijd een bepaalde onrust in me, kan heel slecht "nietsdoen" (terwijl manlief daar gek op is Clown ). Heb altijd zeer veel wilde plannen, maar helaas komt er weinig van terecht, soms denk ik dan: heb ik dan geen doorzettingsvermogen? maar in bepaalde dingen dus juist weer wel, zit vreemd in elkaar Verward . Ben ook een vreselijke denker, mijn hersenpan is de hele dag bezig met de meest onzinnige en zinnige dingen, en helaas gaat dat 's nachts ook vaak door, waardoor ik veel last heb van slapeloze nachten (tips zijn welkom). Doe me altijd groter en stoerder voor dan dat ik ben, wat niet altijd handig is. Heb bijvoorbeeld 5 jaar geleden een auto-ongeluk gehad, waar ik dus een whiplash aan heb overgehouden, maar door mijn eigen grootdoenerij is dat pas laat geconstateerd (hoe gaat het met je? ooo goed hoor!!! ondertussen gek wordend van de pijn). Ben ook iemand waar iedereen altijd met zijn problemen aankomt. Ook fijn, mensen schijnen te vergeten dat ik zelf ook niet altijd lekker in mijn vel zit, en over die problemen van anderen dan ook nog ga lopen piekeren. Verder ben ik toch wel redelijk positief, kan niet gauw chaggie worden om bepaalde dingen, helemaal als je er toch niets aan kunt doen. Bijvoorbeeld in de file zit ik altijd hard mee te zingen met de radio, terwijl om me heen iedereen vreselijk boos zit te kijken, ik heb dan zoiets van "kan er toch niets aan doen, en schiet er niets mee op als ik ook nog boos wordt, dus maken er maar het beste van". Ben wel vrij hard voor mezelf en soms ook tegen anderen, relaties die niet lopen bijvoorbeeld kap ik zo af! Niet aardig, maar wel meest effectief. Heb een erg eigen wil en kan deze ook vreselijk doordrammen (m'n moeder zegt dat ik als kind al met mijn voetjes stampte en daarbij riep "Vonne wil", en dat is nog zo). Soms duurt het erg lang, maar meestal krijg ik wat ik wilde (paard bijvoorbeeld wilde ik al toen ik 8 was, heb ik eindelijk op mijn 32e kunnen kopen). Verder heb ik een vreselijke hekel aan oneerlijkheid. Heb liever dat iemand me rechtstreeks iets naars zegt, dan eerst loopt ze slijmen en dan achteraf weer anders hoor. Wat betreft mijn uiterlijk ben ik twee uitersten (vreemd woord). Kan me vreselijk optutten, maar kan ook zin hebben om in joggingbroek van 20 jaar oud te lopen. En in mijn paardrijkleding met vies haar naar de winkel boeit me net als zovelen van jullie ook niet.

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 13:04

Ik ben altijd erg zelfstandig geweest, heb nooit iemand nodig gehad om me te vermaken. Vroeger als kind speelde ik het liefste in mijn eentje en maakte veel van mijn speelgoed zelf. Ik ben een echte dieren vriend en heb daar altijd meer om gegeven dan om mensen. Het gekke is, is dat ik de enige ben in mijn familie die dat heeft. Ik denk niet dat ik een makkelijke jeugd heb gehad als je kijkt wat er allemaal is gebeurd, toch heb ik er een goed gevoel aan over gehouden en heeft het me gemaakt wie ik nu ben.

Af en toe vraag ik me wel eens af of ik egoïstisch ben. Ik doe over het algemeen mijn eigen dingen. Ik ben altijd eigen baas geweest en het benauwt me als ik me vast zou moet leggen. Mijn relatie gaat super omdat we elkaar zijn eigen gang laten gaan. Dwing mij niet tot dingen, want dan doe ik het niet. Ik ben creatief, spontaan en maak me niet zo druk om dingen. Ik geniet echt van het leven en ook ik maak me niet druk in de file. Als er dingen gebeuren waar je geen invloed op hebt kan je je er ook niet druk om maken want dat helpt niet.

Ik kan mensen goed helpen met advies en daar word ik dan ook vaak voor gevraagd. Als ik van je hou krijg je mijn onvoorwaardelijke liefde. Als ik me aan je irriteer laat ik je dat weten. Dring je niet aan me op, want dat stoot me juist weer af. Ik respecteer mensen die iets doen met hun leven. Ik hou niet van mensen die klagen en ik zou mensen af en toe wel eens door elkaar willen schudden om te zeggen dat het leven geleefd moet worden!

Ik geloof niet dat ik aardig gevonden wil worden, alhoewel het wel een prettig gevoel is dat men je aardig vind. Ik vind het heerlijk om heel hard te lachen. Ik kijk blij de wereld in!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marieke op 2001-07-27 21:05 ]</font>

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 17:16

Ik ben ook bestwel op mezelf. Ben enigst kind, dus vroeger speelde ik ook altijd alleen. Maarja, als je op een boerderij woont met allemaal dieren, heb je zo vrienden gemaakt, vandaar ook de paardenliefde. Ik ben ook best wel nuchter en kan af en toe ook wel heel hard zijn. Voor mijn paardjes, ouders en vrienden heb ik echt alles over.
Dat vind ik wel weer een goede eigenschap van mezelf.

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 20:16

Toen ik wat jonger was was ik heel verlegen, ik was ook altijd zenuwachtig als ik wat moest doen.
Als iemand kritiek om me had moest ik altijd huilen, maar dat is nu wel veranderd. Ik zeg altijd een opmerking terug. Huilen
Nu stond ik bekend als een lefmeid.
Maar dat zal binnenkort in de 1e wel veranderen.
Ik durfde ook alles tegen de leraren te zeggen en weigeren deed ik ook vaak.
Maar wat niet echt leuk was dat ik alles moest doen in de klas, wat andere kinderen niet wilden doen, iemand helpen enzo, dat was het nadeel.
Nu ga ik veranderen, dat weet ik bijna wel 100% zeker

Haha!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 20:19

grinnik, dit lijken wel contactaderventie's.

Ik ben als je me niet kent nogal stil en zit vaak achter de computer en ben veel met paarden bezig. Als je me wat beter leert kennen banketstaaf ik de oren van je kop af en houd ik soms niet meer op. Ik zie ook niet elke dag mijn vrienden in de vakantie. Ik zie ze misshcien 2/3 x in de week. En zo nu en dan op MSN.
Ik ben soms met honderd dingen tegelijk bezig en ik ben een beetj een vaag tiep..

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 20:55

ik ben een eenling. kijk de kat uit de boom bij vreemde. maar als ik mensen ken dan kom ik los en kan ik erg vrolijk zijn maar ook erg bitchy. Heb soms een grote mond en kan rake opmerkingen plaatsen. Hou ontzettend van eerlijkheid. en mensen die liegen of moeilijk doen. kunnen bij mij direct vertrekken.ik kan enorm vrolijk zijn en dan ben ik echt zo gek als een deur. om 2 minuten later toch weer heel anders te zijn (wisselvallig) vind het trouwens best moeiijk om mezelf te beschrijven. ik weet wel hoe ik ben maar om t onder woorden te brengen?

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 21:01

Ik ben een beetje net zo als Mayo beschrijft. best wel moeilij om jezelf te beschrijven.

Hahha dit topic deed me denken aan die reclame op tv van die contactadvertentie op tv:

Ik ben ...........
Mijn hobbys zijn; hobbys, puzzelen, etc....

en dan hoor je opeens 'hee henk dit is je buurvrouw, flapdrol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'
weten jullie wat ik bedoel (ben in een vage bui)?

Viera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 22:15

ik ben eigelijk best verlegen, maar dat word steeds minder Lachen ben best wel stil, maar als ik het naar me zin heb en me thuis voel ben ik wel drukker Haha!
op i-net met chattu heb ik een veel groterde bek
maar als je me in het echt kent ben ik dus best stil
me oudes vinden dat ik te brutaal ben geworden Verward Tong uitsteken en ik weet cker dat ik deze vakantie ga veranderen heb binnu 3 weken 16 nieuwe vrienden erbij Tong uitsteken dus das heel gezellig
nou dat was een dan

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 10:25

Citaat:
Op 2001-07-27 14:04, schreef Marieke:
Ik ben een echte dieren vriend en heb daar altijd meer om gegeven dan om mensen. Het gekke is, is dat ik de enige ben in mijn familie die dat heeft.

Dat verhaal ken ik ook!
Ik ben ook de enige uit de fam die gek op dieren is en meer om dieren geef dan om mensen Lachen
Verder ben ik wel spontaan en hou niet zo van diezeurende mensen en mensen die zich overal mee bemoeien!

Ik ben meestal altijd vrolijk, waarom weet ik ook niet, maar je kan beter altijd vrolijk zijn dan dat er allemaal chagerijnige mensen rondlopen!
Ik kan heel druk doen maar weet wel wanneer ik moet stoppen.
Brutaal zijn is ook een vak van me, voorl tegen leraren die je op je kop geven terwijl een ander het doet Boos!
Ik ben echt een buitenpersoon en ben het liefst de hele dag buiten.
Ik doe vaak ook heel gek, dat je sommige mensen ziet denken van nou ja die is niet wijs!
Klopt want dat ben ik ook niet *LOL* *LOL*
Ik kan heel verlegen zijn Boos! maar als ik iemand goed ken dan valt het wel mee hoor *LOL*

Zoals ik al zei ben ik helemaal gek van dieren en werk zelfs op een kinderboerderij (Vrijwillig)
Wie er aan mijn dieren komt komt aan mij!
Een keer heeft iemand een kat van ons vergiftigd als ik diegene te pakken krijg.........
Ik ben ook tegen dierenmishandelaars Misselijk
Ik vind dat je dat niet kan maken tegenover dieren, ik bedoel dieren kunnen zichzelf niet verdedigen tegenover mensen.

Nou dat was het wel!

Groetjes Melissa

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Melissa op 2001-07-28 11:26 ]</font>

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-01 10:52

ik zie een aantal keer staan 'ze vinden me arrogant' nou dat vind ik van niemand op bokt hoor Haha!

zo zie je maar dat i-net heeeeeeeeeeel anders is dan irl.

ik geef meer om andere dan om mezelf. dat irriteert sommige nogal bijv. als ze een lage dunk hebben van zichzelf en ik zeg nee dat is niet zo blablabla en dat blijf ik volhouden worden ze het soms een beetje moe Haha!. ik heb alles voor andere over.

ook stel ik heel groot vertrouwen in andere. laatst was iemands portemenee gestolen, ze verdachten iemand ervan die in hen ogen nogal eens wat uitvreet en ik bleef volhouden dat ie het niet had gedaan. op het laatst had ik gelijk Haha!

maar mijn beste eigenschap is dat ik vrolijk ben, in de regen loop ik nog met zon kop van 'lekker weer niet waar?? *LOL*' als iemand wat negatiefs over me zegt (wat niet vaak meer voorkomt Lachen ) maak ik het positief, keep on smiling Haha!

ehm.. en ja ik ben ook vaag, ik ken boos worden op iemand als ie iemand pest en ik ben het niet, maar dan wordt ik ook boos op vrienden van mij als zij zo zijn. achterlijk, pesten.

maar ik val in de herhaling Haha!

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 11:57

Thuis en bij familie sta ik bekend als dat makkelijke rustige meisje dat alles best vind... Schijnheilig

Buiten sta ik bekend als schreeuwlelijk met die grote bek Haha!

En op de manege sta ik net als Miseyfox bekend als het meisje dat alles durft op te zadelen. Lukt iets niet? Roep Nikki effe!

Op school sta ik denk ik wel een beetje bekend als bitch }> Bij sommige dan, niet bij iedereen hoor!

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 16:51

haha, wat leuk om te lezen!!
Korte beschrijving van mij: Verward Verward weet het echt niet.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 17:00

Ik zou ook echt niet weten hoe ik mezelf moet omschrijven...misschien iemand anders die een kansje wil wagen... Haha! (En mij omschrijven... Schijnheilig )

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 17:06

Ikke..
Lief meisje hihi, kan soms verlegen zijn Schijnheilig en ook wel es 'n bitchy Extreme duivel ennuhm.. verder weet ik 't niet eigenlijk hehe *LOL*

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 22:41

euhm, even denken... Ik sta eigenlijk altijd voor iedereen klaar, maar dit doe ik niet omdat ik bijvoorbeeld aardig gevonden wil worden door degene voor wie ik iets doe, maar gewoon voor mijzelf omdat het mij een enorm goed gevoel geeft om iets te doen voor iemand. Dit wil alleen niet zeggen dat ik zo gek ben dat ik dingen voor iedereen doe (ik ben nou eenmaal geen duizendpoot, en dan nog..). Als mensen speciaal voor mij zijn dan wil ik ze graag helpen. Ach OK, als iemand die ik niet zo goed ken en diegene zit met een groot probleem dan help ik ook!

Verder... ben ik soms zo onzeker als je pest!! Ik heb vaak bevestiging nodig voor de dingen die ik doe. Ik weet vaak van mijzelf dat het goed is maar vraag toch aan anderen "is het goed zoals ik het doe?" Maarja, ben verder wel heel erg zelfstandig. Het betekent niet dat ik eerst bevestiging vraag en dan dingen doe. Lachen soms wel een beetje lastig: heb je iets gedaan, vraag je of het goed is, NEE doe maar overnieuw. Sh*t!!! Maarja, dan heb ik weer zoiets "Ok, hier leer ik weer van".

Ik kan eigenlijk ook nooit kwaad worden op mensen, hoe banketstaaf of rot ze ook tegen mij doen. Ik probeer ook altijd het goede van mensen in te zien (OK, de absolute extremen daargelaten!!). Als iemand mij iets flikt, dan wordt ik in eerste instantie wel erg kwaad op die persoon en ga ertegenin, maar dan denk ik weer na en wil het eigenlijk goed maken met die persoon omdat ik het gevoel heb dat ik iets fout heb gedaan door ruzie met die persoon te maken.

pff, OK, gaat best wel diep (voor mijn doen dan, zo in het openbaar. Ok, dat is ook weer zoiets, ik praat maar met een paar mensen over mijn ideeen en gevoelens). Ik stop nu maar ff, misschien morgen meer...

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 23:18

Echt leuk dit topic! Party!!
Zo krijg je een nog beter beeld van alle bokkers.

Ok, ik zal mezelf proberen te beschrijven.
Zal bij vroeger beginnen.

Op de basisschool speelde ik altijd met iedereen en werd gezien als de populairste van de klas (waarschijnlijk omdat ze mijn moeder de liefste juf vonden en omdat ik goed kon leren Verward )
Ik was zelf wel onzeker en stil, maar ook erg vrolijk en speelde met iedereen. Had aan niemand een echte hekel.

Samen met mijn beste vriendin ging ik naar de middelbare school.
Daar werd ik langzaam aan wat onzekerder. Weet niet echt hoe dat kwam. Misschien omdat ik altijd verliefd was op de meest onbereikbare jongens die altijd ouder waren dan ik.
Ook vond ik het niet fijn als de rest van de school me zo aan zat te kijken. Als ze dan met elkaar aan het praten waren, dacht ik altijd dat ze het over mij hadden.
In die tijd had ik een heel ander leventje dan mijn vriendinnen. Ik had nooit eens tijd om met hen de stad in te gaan ofzo, of eens bij hun te blijven slapen, want ik had mijn eigen pony om voor te zorgen.(kwas toen 12/13) Vond het zelf niet zo erg, kende niet anders en was helemaal gek van paarden. Mijn vriendinnen waren ook gek van paarden, dus die gingen heel vaak met mij mee.

Toen ik 15/16 was veranderde ik. Kreeg meer vriendinnen en kreeg een iets grotere bek.Vooral in de klas.
Toch nog steeds een onzeker gevoel als ik anderen zag smoezen. Dacht altijd dat het over mij ging.

De Laura zoals ze nu is.
Sinds ik vaker uitga, ben ik meer zelfvertrouwen gaan krijgen. Heb veel leuke mensen leren kennen en hoor vaak genoeg van anderen dat ik echt wel de moeite waard ben. (dacht heel lang van niet)
Draag andere kleding en trek me minder aan van wat anderen over me zeggen. Ik laat niet meer over me heen lopen en zeg vaker mijn eigen mening.

Ook door mijn werk waarbij ik veel in contact kom met andere mensen, ben ik opener geworden naar de buitenwereld toe.

Het afgelopen schooljaar kwam het onzeker weer naar boven, door gedoe met zogenaamde 'vriendinnen', maar door mijn vriendje (die erg veel mensenkennis heeft) ben ik erachter gekomen dat ze helemaal niet de moeite zijn en dat ik wel de moeite waard ben.

Op dit moment voel ik me heel rustig (komt ook omdat het vakantie is) en merk dat ik echt veel volwassener ben geworden sinds ik mijn vriendje ken, december alweer 2 jaar.....

Roel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 10:09

Moeilijk om jezelf te beschrijven hoor. Tegen mensen waar ik goed mee om kan gaan zeg ik altijd dat ik een gebruiksaanwijzing heb in 26 delen in encyclopedievorm. Het is zo.
Als je mij doorhebt en mijn gedachten begrijpt snap je mij en kun je mij aanvoelen hoe ik mij voel.
Ben ongelooflijk onzeker en door gebeurtenissen in verleden heel wantrouwend geworden.
Merilyn heeft over mij gezegd, ik ben te lief en te goed voor deze wereld, er wordt over mij heen gewalst door anderen zonder dat ik het in de gaten heb. Ik sta altijd voor iedereen klaar..
Denk heel gauw dat ik dingen verkeerd doe of aanpak.
Kan ongelooflijk lopen piekeren en denken. Dingen van mij afzetten, onmogelijk. Ik heb dan echt keihard de hulp nodig van goede vrienden die mij ff op de grond houden en mij opvangen. Het is nodig voor mijzelf om weer rust in mijzelf te krijgen.
Ik weet het ben een apart geval.... Dus eigenlijk ook heel moeilijk om mijzelf te beschrijven

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 16:16

ik ben heel introvert naar vreemden en heel erg een -kat uit de boom kijker-voordat ik toenadering doe naar mensen.maar als eenmaal het ijs gebroken is kan ik uren babbelen .
ik heb voor iedereen die mij geen kwaad aandoet een warm hart en sta open om iedereen daarin een plaats te geven.
ik doe graag veel voor anderen en wil graag anderen en vooral ook dieren helpen,daar waar ik kan.zowel met theoretische kennis als in het 'echt'.
mijn hart is zo groot dat elk dier erin past.
ik ben van nature een echte knuffelkont.

je kunt met mij alle kanten uit behalve de verkeerde en dan kom ik ook op voor mezelf .

ik ben gauw geneigd om als ik eenmaal gekwetst ben door een persoon mezelf voor die persoon compleet aftesluiten.

mensen die zich niet zo gedragen zoals ze echt zijn die kan ik ontzettend steken onder de riem geven.

ik ben niet gauw vergevingsgezind.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 11:11

Pfoe hee, lastig.

Ik ben een meisje wat erg bijdehand kan zijn en snel geïrriteerd. Toch ben ik vaak vrolijk en spontaan en altijd in voor gekke dingen. Ik kan af en toe te fel uit de hoek komen en me erg opwinden over bepaalde dingen. Als ik mensen moet confronteren met dingen waar ik he niet mee eens ben kan ik me gigantisch kwaad maken en op het moment supreme zak ik in elkaar als een softie en is het ja en amen. Soms het tegenovergestelde.

Op het gebied van paarden: ik ben gek op paarden, maar ook erg onzeker. Ik denk vaak dat ik 't toch niet goed doe. Vraag veel dingen omdat ik te snel bang ben dat 't fout gaat. Soms heb ik hele zekere periodes, maar de fout die ik vaak maak is dat ik me vergelijk met mensen die al jaren eigen paarden hebben. Waardoor ik mezelf erg slecht en 'beginnerig' ga vinden.

Ik heb vaak een duwtje in m'n rug nodig en een positieve kijk van bepaalde mensen.

Al met al een voor de buitenwereld en soms voor mezelf heel zeker meisje die de wereld aankan, maar figuurlijk gezien van binnen een klein meisje die het liefst onzeker op haar duimpje zuigt.

Knuf

p.s. wat is dit confronterend met jezelf zeg, yak! Nu benieuwd of mensen vinden dat 't klopt.