De wittepakkenmannen, ze bestaan echt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Re: De wittepakkenmannen, ze bestaan echt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 23:18

OMG, briljant :+

Maar m'n vriendin snapte de 'lang en knap' omschrijving wel :j

Tijd voor 'Bokt, The Movie'?

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 23:36

cis!

ik heb je toch wel prima opstellen leren schrijven :-)

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 10:17

Oneliners zijn niet toegestaan maar op zo'n topic kun je eigenlijk niet anders reageren dan:

_/-\o_ Geniaal!

Wacht in spanning af op je volgende droom. :))

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 10:35

BartVB schreef:
OMG, briljant :+

Maar m'n vriendin snapte de 'lang en knap' omschrijving wel :j

Tijd voor 'Bokt, The Movie'?

Die moet er zeker komen :P

ik wil een rolletje whaha

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 11:28

Whahaaha, nou daar was ik dan weer, op tijd naar bed gegaan maar helaas niet meer gedroomd, of niet onthouden. Dus zal ik de rest maar met mijn eigen fantasie in gaan vullen. :))

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 12:30

Komt 'ie:

"Reken maar van yes." Zei ik, terwijl ik in de Lamborghini Murciélago met zogenaamde suicide doors stapte. Precies wat jow wilde horen, onder haar zonnebril verscheen een brede grijns. Ik had de deur amper dicht, of ze gaf plankgas. Met achterlating van wat rook en verbrand rubber vertrokken we. Razendsnel manouvreerde jow haar supercar door het overige verkeer, terwijl ze ondertussen haar sigaretten zocht. Hoe kalm en rustig ze ook was, ik maakte me nog steeds druk over de wittepakkenmannen. Wat als ze de achtervolging in zouden zetten? Steeds keek ik over mijn schouder, zelfs nog toen jow haar sigaretten had gevonden en er een had opgestoken. Pas toen ze haar raampje opende om de rook uit de auto te laten, hoorde ik wat. Boven het geluid van de motor uit, hoorde ik de helikopter! Jow vloekte op het oude vrouwtje voor ons, dit duurde te lang. Geen tijd om de rotonde te nemen. De motor brulde nog harder, toen ze extra gas gaf, en zo het heuveltje in het midden van de rotonde opreed. Een paar seconden lang zweefden we in de lucht, over een andere auto heen, en toen raakten we de grond weer. Er klonk een oorverdovende knal. Geschrokken keek ik achter me, maar het was niet onze auto die kapot was. De auto achter ons was ontploft, de bokt helikopter had een automatisch geweer aan boord! “Oh nee…” Klonk het naast me. Verschrikt keek ik opzij. “De tank is geraakt, de benzine loopt er langzaam maar zeker uit. Als we onze eindbestemming willen halen, zullen we nog sneller moeten. En we moeten die helikopter kwijt zien te raken. Kijk in mijn handschoenenkastje, daar vind je iets wat je kan helpen.”
Nieuwsgierig deed ik het open. Wauw, een mitrailleur. “Zeg, wat bewaar jij allemaal in die auto van je?” “O,” antwoord jow kalm. “Van alles, als je beter zoekt liggen er als het goed is ook nog een paar granaten. En een twee pistolen, pak er zelf voor de zekerheid maar een.”
Dat liet ik me geen twee keer zeggen. Ik kon het op dat moment hard gebruiken, en wie weet wat de toekomst brengt. Dus pakte ik er een, stopte die bij me en keek toen weer achterom. De helikopter volgde ons nog steeds. Hij kwam dichterbij, tot hij naast ons hing. Ik keek de piloot in de ogen, en het werd me duidelijk. Dit is een strijd op leven en dood, ik zal snel moeten denken. Honderd meter verder moesten we naar links, maar dat wist BartVB niet. Daar moest ik gebruik van maken. “Jow, ik heb een plan! Ga pas op het laatste moment naar links. Ik gooi een granaat naar de helikopter om ze af te leiden, oké?” Jow knikt, ik pak een granaat, even wachten. Langer wachten, ik hield het bijna niet maar het moest echt op het laatste moment. Tot ik naast me een schreeuw hoorde. “Miss_Malfoy, nu!!”
Terwijl Jow al in begint te sturen, gooi ik. Op hoop van zegen. Een enorme knal klinkt, terwijl we met hevig onderstuur door de bocht gaan. Ik kijk achterom, ik zie alleen een grote vuurzee. Maar dat doet er niet toe. Het ging om wat ik niet zag. Want uit het puin, kroop nog iemand tevoorschijn…

Leuke cliffhanger hé. :+

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 12:34

Ik zie het gewoon allemaal voor me... wat een spanning en sensatie! :D :))

Krijgen we nu de reclame? -O-

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 12:35

Jaaa, reclame voor bokt merchandise hé. :Y)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 17:34

hahahahah spannend einde :P :P

komt dan nu mijn rol ?? :D :D

Kroop ik onder het puin vandaan? :))

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 17:35

Whahahaha :')
Geen zorgen jou rol komt nog wel. :j

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 17:38

ohjee......

Ik wil wel pizzabezorger zijn ofzo :P

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 17:41

Whahaha is goed. :')

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 20:30

Haha Geweldig, heb serieus met spanning eerste verhaaltje gelezen :') Het zou maar gebeuren :D

DinkieToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 04:29

Jaaaa Miss Malfroy :D ge-wel-dig echt geniaaal _O-

MEER MEER MEER :D
Bokt de movie moet er zeker komen :')

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 04:34

ohw ohw ohw..

nou als je zelfst bart in je topic kan krijgen..

geweldig..

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 10:21

Nou daar ben ik weer hehe. Zal eens vertellen hoe het verder ging. :D

Eenmaal aangekomen bij de plaats van bestemming, stopte Jow de auto. Nu zou ik het alleen moeten doen. Ik stamelde nog wat bedankjes, maar dat wuifde ze weg. "Schiet jij nou maar op, dat zit wel goed."
Ik rende het erf op. Flame kwam hinnikend op me af, in een beheerste galop, terwijl haar manen wapperden in de wind.
Ik opende het hek, trouw volgde ze me, niet wetende wat er allemaal nog zou komen.
Na een snelle poetsbeurt zadelde ik haar op. We liepen het erf af, ik zette mijn cowboy hoed en ik stapte op. Mijn boomloze zadel, een western model dat bij mijn hoofdstel hoorde, zat erg comfortabel. Gelukkig maar, want het zou een lange reis worden.
Via wat omwegen ging ik het dorp uit, ik hoopte dat mijn hoed ervoor zou zorgen dat ik niet te snel herkent zou worden. En anders stond hij altijd nog gewoon heel cool. Nadat ik het dorp uit was, moest ik kiezen. Zou ik langs de drukke weg gaan, wat het snelst was, of via de polderweggetjes, met minder kans om gevonden te worden. Tot ik achter me wat hoorde. Hoefgetrappel, ik keek om, oh nee, het waren de mods! Hun zwarte paarden ademden zwaar, hun mantels wapperden in de wit. Hun gezicht viel door de schaduw van hun kappen niet te zien, er was daar slechts een zwart gat. Hun bebloede sporen rammelden toen ze hun paarden nog sneller lieten gaan, ik kon de angst die zij verspreiden al voelen. Wat moest ik nu doen? Maar Flame gaf mij het antwoord. Even keek ze me aan, toen zette de snelste rengalop ooit in. Nog nooit was ze zo snel gegaan, het leek alsof we vleugels hadden. Ik duwde mijn hoed stevig op mijn hoofd, om hem niet te verliezen.

Sorry nu moet ik weg. :P

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 10:46

Miss_Malfoy schreef:
Hun zwarte paarden ademden zwaar, hun mantels wapperden in de wit. Hun gezicht viel door de schaduw van hun kappen niet te zien, er was daar slechts een zwart gat.
Doet me denken aan de ringwraiths uit LOTR. :D
http://www.theargonath.cc/characters/ri ... aiths5.jpg

DinkieToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 12:12

Whhahaah geniaal meid :D Maak er een boek van!!
Ik blijf dit volgen vind het onwijs gaaf :D

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 12:45

Heb ik het idee ook van gejat. :+

De grond vloog onder ons door, en ja, de afstand met de mods werd groter!!! Sneller en sneller ging Flame, onvermoeibaar leek het. Het bos kwam in zicht, als ik ze daar kon afschudden waren we gered. Voorlopig in elk geval...
We gingen de bocht om, de veilige beschutting van het bos in. Waar was Iris? Maar toen hoorde ik een paard hinniken, dat moest Goldy zijn. Flame minderde vaart, en probeerde te bepalen waar het geluid vandaan kwam. Ik was nog steeds niet gerust, alleen in dit donkere bos. Voor mijn gevoel konden elk moment de mods de hoek om komen galoperen.
Verloren en hulpeloos draafde ik door het bos. Als Flame al moe was van de lange rengalop, liet ze dat niet merken. Ze hinnikte, in de hoop op antwoord. Ik hield mijn adem in toen ik geritsel hoorde, maar maar ik kon opgelucht zijn. Irise456 kwam de hoek om! "Iris! We moeten snel zijn. De mods komen er aan."
Onze enige kans was de brug. Maar dat was zeker 2 uur rijden. We moesten snel zijn. In een vlotte draf gingen we op pad. Ik maakte me zorgen, we waren volledig afgesneden van de buitenwereld. Irise456 had uiteraard haar laptop met draadloos internet bij, maar we hadden nu geen tijd. Goldy en Flame liepen naast elkaar, in gelijke pas. Om de zoveel tijd keek ik achterom, maar het leek erop dat de mods ons voorlopig nog niet gevonden hadden. Langzaam begon ik het te beseffen. We zouden naar het enige modvrije land moeten gaan, waar ik wel een bokker kende. Spaans Baskenland, waar bokker blensink woonde. Een verre en ruige reis zou het worden, maar ik wist zeker dat we het aankonden.

Zo nu ben ik weer inspiratieloos. :')

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 12:53

Dit is echt het perfecte vermaak als je alles doet om maar niet te hoeven studeren. :D
Dank u. _/-\o_

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 12:54

Hahaha
Voor mij is dit eigenlijk ook sog'en. :+

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 12:57

Dan zóu ik natuurlijk een mod kunnen vragen je te bannen, zodat je eindelijk aan je studie toekomt O:)

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 13:02

Eline schreef:
Dan zóu ik natuurlijk een mod kunnen vragen je te bannen, zodat je eindelijk aan je studie toekomt O:)

:oo
Eigenlijk wel ja...
Maar ik heb ook al een stalverbod dus dan heb ik helemaal niks meer. ;(

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 13:30

hahaha ooh..
dan ben je helemaal alleen op de wereld.. arme ziel.

maar gouw even snel studeren en daarna weer lekker bokken :P

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 15:32

Jij bent en blijft ook echt geniaal met je verhalen _O-