Mr Honden van Bokkers-verkiezing!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 23:15

Ja het spijt me voor alle andere bokkers, maar mijn stem gaat ook naar Rover van fort Oranje *LOL* , hij verdient het echt! Alleen euh dat van fort oranje? Voor mij is het gewoon Rover hoor! Dus Miran we gaan duimen

Universe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 10:55

Ik nomineer mijn Golden retriever Beau!

Beau is een hond uit duizenden, zo ontzettend lief, een echte knuffelbeer!

Afbeelding

Het enige is dat hij af en toe bananen in zijn oren heeft maar verder Lovers

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 11:02

Mijn stem gaat naar Chakka van Jen!
Echt een super tof beestje zeg Kwijl

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 15:36

Ik nomineer Charlie Fan´t Detica:
Afbeelding
ik? ja jij!

Charlie is een welsh springer spaniel en die zie je niet zo vaak, maar het is gewoon de beste hond die je je kan wensen. Vandaar dat ze wel erg in opkomst zijn. Hij is een echte jachthond en houd daarom erg van het buitenleven en heeft volop energie om buiten de hele dag door te stomen. In huis daarentegen is hij heel rustig en een echte knuffelkont. Hoewel zijn omvang er niet helemaal geschikt voor is, zit hij het liefste op schoot. Mn moeder wou nooit een hond weer, maar die is er toch gekomen en ze wil hem echt NOOIT meer kwijt. Onze vakantie kwam vorig jaar niet verder dan limburg, omdat ze de hond persee mee wou hebben

Afbeelding
Afbeelding
Hij heeft gewoon een leuk koppie!

rooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 17:59

Ik nomineer mijn berner sennen hond(je) max:
Afbeelding

Max is een berner sennen van bijna 2 jaar oud (11 juli word hij 2)
Max is toen hij puppy was bijna dood geweest doordat hij 1 of ander virus had. Hij heeft toen op een dieren ic gelegen en iz nu weer beter, hij heeft alleen nog hele zwakke darmen en heeft speciaal voer.
Max kan allerlei truukjes: hij kan zit, poot en af(niet bijzonder) maar hij kan ook blaffen op commando (als je woef zegt en turk Tong uitsteken ) verder is hij een berner met teveel energie, hij springt tegen iedereen op en rent heel vaak. Max heeft de bijnaam malle omdat hij soms nogal dom doet (maar wel lief) en daar luistert hij ook naar. Max is gewoon een coole hond die heel lief en betrouwbaar is maar ook onwijs cool!!
Afbeelding
Afbeelding

Tomm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 18:49

waar en wanneer is stemming aub?

groetjes

The_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 19:52

Ik stem alvast op Tommy van Annetje hoewel die van Yvetje ook heel mooi is!
Maar die bewerkte foto van Annetje deed toch wel mijn stem naar haar gaan hoor!

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 21:55

Ik stem op de honden van sherwood Haha!
Allebij even lief

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 22:06

ik ga ff foto's van onze Rhodesian Ridgebacks zoeken!

hebben een reu van bijna 5 en een teefje van bijna 1, dus kan met alle2 de verkiezingen meedoen!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 22:09

oke hier alvast 1tje van samra(links)&kevin samen, samra jaagt kevin altijd op, hier waren ze samen in de wei aan t spelen Haha!

morgen komen de mooiere foto's, die moet ik van de andere computer afhalen!

Afbeelding

kevin werd gedumpt bij de dierenarts samen met 2 zusjes, die fokker had 13 pups en wilde er maar 10 houden(t zijn vrij dure honden dus liever 10 goede die ze duur kon verkopen dan 13 slechte....wij kregen kevin omdat kennisje bij de DA werkt!de DA wilde die pups niet laten inslapen, ze waren toen pas 2 dagen oud, hebben daar in couveuse gelegen, ze waren wel 100% gezond later werd de fokker oos en eiste hij dat er voor die 3 pups werd betaald, nou mooit niet!je gaat toch geen gezonde pups dumpen!)dus kevin verdient de titel ook omdat ie zo'n slecht begin van zn leven heeft gehad!

hier is ie 3 weken oud...die zwarte rand is het randje tussen de vloer&keukenkastjes, is een mini-randje hij was toen kleiner dan mn konijn!kan niet meer opmeten hoehoog t precies is, hebben nu nieuwe keuken Haha!

Afbeelding

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 08:30

oke...net heb mijn teefjes opgegeven!! maar nu zal ik ook even onze reu opgeven!!

Binky

Hij is een fantastische Jack russell reu van bijna 6 jaar ( 3 juni) hij is wel een driekleur, maar het wit overheerst!! hij is heel dominant maar zeker een mooi beestje...het is trouwens een je-weet-wel-reu! Hij is wel heel aanhankelijk, maar soms hangt hij ook de stoere bink uit!! Hij is beste maatjes met een van mijn katten, maar op het moment is de kat al 1 week en 1 dag spoorloos.... Verdrietig Dus hij mist haar wel!!
Verder is hij heel lief maar heeft een consequente baas nodig...Haha!

Foto's???? nou die heb ikwel hoor Haha!

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/121739/incoming/b(2).jpg[/img]

Afbeelding

En dus het beste vriendje van....
Twinkle:De voorste kat ( zwart dus)
Afbeelding

sorry ik kon het echt niet laten om die foto te plaatsen, ookal is het een honden verkiezing...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:17

Ik nomineer Kayleigh van Larenstein
Afbeelding

Een imitaie flat coated retriever teefje van 2,5 jaar oud.
Kayleigh is paranormaal begaafd: sommige mensen vind ze helemaal het einde, tegen andere mensen blijft ze blaffen

Tomm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 15:34

vind het wel niet leuk dat men fotos mag bewerken, zo kan ik ook wel een foto maken alsof mijn hond 20 meter hoog springt en zo hoor....

Greets.

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 16:14

Ik weet niet wanneer je mag stemmen..
Maar ik stem op : Charlie Fan´t Detica

alhoewel, ik best van ridgebacks houd..
maar Charlie is wel heel mooi Lovers

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 16:56

Tomm schreef:
vind het wel niet leuk dat men fotos mag bewerken, zo kan ik ook wel een foto maken alsof mijn hond 20 meter hoog springt en zo hoor....

Greets.

Op wie doel je hier ??

Ik zie n.l. maar 2 spring foto's in het hele verhaal..
En ik denk dat er aan beide foto's niets bewerkt is..
Die huiskamer foto is van onder af genomen en
mijn foto is ook niet bewerkt.. De schutting is een meter.. en die wordt vrij gesprongen...
Ik heb de foto van onder genomen zodat het beter uit zou komen... maar bewerken ho maar

Miri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 17:09

:?
Laatst bijgewerkt door Miri op 17-05-03 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Miri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 17:11

Femke_L schreef:

sorry ik kon het echt niet laten om die foto te plaatsen, ookal is het een honden verkiezing...

haha maakt niet uit hoor ik vind hem wel leuk!

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 19:26

Nog meer honden die mee willen doen aan de Mr. bokthond verkiezieng? Anders kunnen we gaan stemmen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 22:43

Tomm schreef:

Greets.

die foto is echt hoor! heb een tijdje de honden van mn ex getraind, en een schutting van 2 meter komen ze nog overheen! duitse herders&mechelse herders doen dat vaak bij de training, en bv politiehonden ook

eigenlijk kunnen heel veel honden wel zo hoog springen hoor!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 08:29

yvetje schreef:
Nog meer honden die mee willen doen aan de Mr. bokthond verkiezieng? Anders kunnen we gaan stemmen

gaat de stemming toch wel via een poll of niet??

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 09:10

Jammergenoeg doen mijn foto's het niet (Stitch Haha! ) anders had ik onze chip kunnen nomineren. Met de foto in mijn usericon alleen gaat het niet lukken vrees ik.

Chip is overigens een rhodesian ridgeback en heeft in zijn jonge leven wel wat tegenslag gehad. Toen we hem net een paar weken hadden kreeg hij een soort gezwel/infectie bij zijn darmen waaraan hij geopereerd moest worden. Meer dood dan levend kregen we hem mee naar huis met de mededeling van de dierenarts dat het een wonder zou zijn als hij het zou redden. Mijn man heeft de opvolgende nachten op de bank geslapen om chippie in de gaten te kunnen houden Lovers . Stoere chip is erboven op gekomen en groeide daarna voorspoedig op. Een maandje later liep hij in zijn enthousiasme naar mij toe toen ik de merrie uit het land ging halen. Zo'n klein monstertje vond de merrie maar niets en die sprong met beide voorhoeven boven op kleine chippie Bloos . Natuurlijk weer meteen naar de DA maar gelukkig was er niets ernstigs beschadigd en ook hier kwam hij snel bovenop.

Jammergenoeg heeft hij er niets van geleerd en probeert hij nu, 3 jaar oud, nog steeds de paarden 'op te jagen' als hij de kans krijgt. Daarbij blijft hij over het algemeen aan de veilige kant van het hek (ik verbied hem om de wei of de bak in te gaan) maar een enkele keer probeert hij het weer. Ook de koeien die aan de andere kant van de sloot staan probeert hij de stuipen op het lijf te jagen door aan te komen sluipen en dan het laatste stuk heel hard blaffend naar ze toe te rennen. Echter na 2x weten de koeien het en staan hem alleen maar met hun grote ogen aan te kijken. Hij blijft het echter een leuk spelletje vinden.

LMsWinnetou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 09:10

Jaah ik wil ook nog wel meedoen! *LOL*
Ik nomineer mijn super lieve Grand Baset Griffon Vendeen: RISTO! Lovers
Z'n echte naam is Aristocraat Du Grefier Du Roi. Maar wij noemen 'm gewoon lekker Risto.
Dit is 'm:

[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Risto%20in%20Gras(1).jpg[/img]

En hier in 't bos:
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Risto%20in%20bos(1).jpg[/img]

Risto is 8 jaar oud, en super vrolijk, speels en eigenwijs. Hij heeft een echt jachtinstict, dus hij heeft echt een super conditie, want hij rent zich als ie buiten is helemaal gek naar alle beesten die ie maar ziet. Helaas voor hem is ie altijd net te laat. (Wat jammer nou dat vogels kunnen vliegen!... aldus Risto)
Zijn rechterhartklep functioneert niet meer zoals het hoort en daar heeft ie medicijnen voor gekregen, maar daardoor slaapt ie wel iets meer. Maar verder zie je het helemaal niet aan 'm.
Verder is ie heel gevoelig voor emoties van mensen. Als ik moet huilen en hij is er ook dan komt ie altijd naar me toe en legt ie z'n hoofd op mn schoot. Heeel lief! Lovers Kwijl

Deze foto is opzich niet zo boeiend, je moet de familie maar even wegdenken, maar ik vind dat Risto er zo schattig opstaat.
Afbeelding

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 12:17

Kan ik nog mee doen?

MAX

Hij is 7 jaar
het is een Duitse Dog
Hij is ooit geopereerd aan een maagtorsie heeft op dit moment ongeneesbare blaaskanker, en heeft gemiddeld nog een half jaar te leven :'(
Hij is blauw van kleur en schoft hoogte is 85 cm

Afbeelding
Afbeelding

Motivatie:
Max is BLAUW EN TROUW
en ik kan hem niet kwijt hij heeft versleten beenderen en kanker

The_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 12:23

Oeh! Max is ook helemaal geweldig!

Tomm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 23:10

Renske20"]
[quote="Tomm schreef:

Greets.

die foto is echt hoor! heb een tijdje de honden van mn ex getraind, en een schutting van 2 meter komen ze nog overheen! duitse herders&mechelse herders doen dat vaak bij de training, en bv politiehonden ook

eigenlijk kunnen heel veel honden wel zo hoog springen hoor!
[/quote]

Ik had het niet op jouw hoor Renske, ik gaf gewoon een voorbeeldje, niks met jouw fotos te maken hoor Knipoog