, hij verdient het echt! Alleen euh dat van fort oranje? Voor mij is het gewoon Rover hoor! Dus Miran we gaan duimen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) verder is hij een berner met teveel energie, hij springt tegen iedereen op en rent heel vaak. Max heeft de bijnaam malle omdat hij soms nogal dom doet (maar wel lief) en daar luistert hij ook naar. Max is gewoon een coole hond die heel lief en betrouwbaar is maar ook onwijs cool!!

Dus hij mist haar wel!! 

Tomm schreef:vind het wel niet leuk dat men fotos mag bewerken, zo kan ik ook wel een foto maken alsof mijn hond 20 meter hoog springt en zo hoor....
Greets.
Tomm schreef:vind het wel niet leuk dat men fotos mag bewerken, zo kan ik ook wel een foto maken alsof mijn hond 20 meter hoog springt en zo hoor....
Greets.

) anders had ik onze chip kunnen nomineren. Met de foto in mijn usericon alleen gaat het niet lukken vrees ik.
. Stoere chip is erboven op gekomen en groeide daarna voorspoedig op. Een maandje later liep hij in zijn enthousiasme naar mij toe toen ik de merrie uit het land ging halen. Zo'n klein monstertje vond de merrie maar niets en die sprong met beide voorhoeven boven op kleine chippie
. Natuurlijk weer meteen naar de DA maar gelukkig was er niets ernstigs beschadigd en ook hier kwam hij snel bovenop. 

Renske20"]
[quote="Tomm schreef:vind het wel niet leuk dat men fotos mag bewerken, zo kan ik ook wel een foto maken alsof mijn hond 20 meter hoog springt en zo hoor....
Greets.