chipieke schreef:mijn zus is ooit eens over haar eigen broek gevallen en lag met haar halve kont bloot op de grond van het pleintje... Best grappig als je erover nadenkt maar ik had die moment echt véél medelijden met haar...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
brigitta1987 schreef:Een vriendin van mij had met gymnastiek een lange gymbroek aan. We gingen de handstand-overslag doen, zij komt aanlopen. Staat op haar handen, twee klasgenoten houden haar vast aan de benen. Zij wil doorrollen, maar klasgenoten hielden haar iets te stevig vast, bij haar broek.
Gevolg, zij zat in haar string op de mat en de klasgenoten hadden haar broek nog vast
TiaraBungy schreef:brigitta1987 schreef:Een vriendin van mij had met gymnastiek een lange gymbroek aan. We gingen de handstand-overslag doen, zij komt aanlopen. Staat op haar handen, twee klasgenoten houden haar vast aan de benen. Zij wil doorrollen, maar klasgenoten hielden haar iets te stevig vast, bij haar broek.
Gevolg, zij zat in haar string op de mat en de klasgenoten hadden haar broek nog vast
Hahaha geweldig!

maar die dacht dat ik er met m'n knie tegen aan kwam en vroeg of ik niks kapot had of ergens pijn
(heb maar niks gezegd
) 

nouja we lachten gelukkig nog... 
Ik liep in een groep jongens die ik nie tkende en ik vergeet nooit weer hoe ze mijn geluiden perfect nabootsten
IEEEH! En onder die trap door is de ingang naar de fietsenkelder van buitenaf, dus een lasgenoot zag me van buiten onderuit gaan. Komt hij naar me toe bij de les: zeg ging jij net onderuit bij die en die trap? Ik zag eerst een tas vliegen en toen iemand erachteraan die verdacht veel op jou leek.

) en toen ik om me heen kijk dacht ik; Wacht es ff..

dus die slang alle kanten opsproeien en al mijn klasgenoten rende gillend alle kanten uit