School bloopers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:34

chipieke schreef:
mijn zus is ooit eens over haar eigen broek gevallen en lag met haar halve kont bloot op de grond van het pleintje... Best grappig als je erover nadenkt maar ik had die moment echt véél medelijden met haar...

_O- _O- _O- _O-

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:37

Haha ik stond ooit een keer in de gang te kletsen, we moesten wachten op de leraar. Toen hoorde ik ineens heel hard JOOOOOLIJNNNN!!!
En het volgende moment lagen we op de grond.

Een vriendin van me kwam er keihard aan rennen en die sprong zo boven op/tegen me met een omhelsing zeg maar. Ze had alleen verwacht dat ik dat wel aan had zien komen en mijn evenwicht wel kon bewaren haha.

Daar lagen we voor een aantal klassen haha. Zij heeft er wel een blauw been aan over gehouden :D

iefke

Re: School bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:37

LZP -> STW

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:39

Een vriendin van mij had met gymnastiek een lange gymbroek aan. We gingen de handstand-overslag doen, zij komt aanlopen. Staat op haar handen, twee klasgenoten houden haar vast aan de benen. Zij wil doorrollen, maar klasgenoten hielden haar iets te stevig vast, bij haar broek.
Gevolg, zij zat in haar string op de mat en de klasgenoten hadden haar broek nog vast _O-

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:40

brigitta1987 schreef:
Een vriendin van mij had met gymnastiek een lange gymbroek aan. We gingen de handstand-overslag doen, zij komt aanlopen. Staat op haar handen, twee klasgenoten houden haar vast aan de benen. Zij wil doorrollen, maar klasgenoten hielden haar iets te stevig vast, bij haar broek.
Gevolg, zij zat in haar string op de mat en de klasgenoten hadden haar broek nog vast _O-

Hahaha geweldig! :')

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:42

TiaraBungy schreef:
brigitta1987 schreef:

Hahaha geweldig! :')

Vreselijk!

Ik heb ook nog een keer gehad, ik draag nooit pumps naar school, één keer wel.
Ik moest vroeg beginnen, samen met de halve school zeg maar, kom ik vast te zitten tussen de stenen met mn hak. Natuurlijk precies voor de ingang, dikke opstopping veroorzaakt. Kon er toen al om lachen haha, sta je daar!

samissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 12:05

we deden tikkertje en ik telde af. 10,9,8,7,6,5,4,.... Dieeééééeeeeeeeh!2,1 ik gleed uit iedereen moest er wel om lachen :P

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:07

Ik zat nog voorin het lokaal en de rest achterin, want ik moest zo wat navragen. Ik liep toen naar achteren om verf en kwasten te pakken, ga ik languit over een tas. Iedereen kijkt me zo aan en begint te lachen, ik vuurrood :P

Oh nog zo'n leuke, onder een proefwerk waar het dus heel rustig is, de hik hebben. }:0

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:28

Toen ik nog op de havo zat moesten we met biologie een schapenoog ontleden, die dingen zijn verekte taai om open te krijgen.... je raad het al, dat ding glijd onder de schaar uit zo in m'n boekentas BLEHHHHHH %)

En was eens in een chagi bui dus wou de klapdeur (met zo'n ruitje er in) op trappen. Trap ik zo de ruit door... stond de congiërge net aan de andere kant :o maar die dacht dat ik er met m'n knie tegen aan kwam en vroeg of ik niks kapot had of ergens pijn := (heb maar niks gezegd }> )

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:35

Haha somige dingen _O-
Een vriendin is voor de school volop uitgegleden met haar fiets terwijl het geen eens glad was.
Gelukkig kon ze der zelf wel om lachen :)

En ik heb een keer gehad toen een vriendin op me rug sprong dat we toen vielen _O- nouja we lachten gelukkig nog...

corinadrenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:08

Ik liep een keer een klaslokaar binen om wat naar een leraar te brengen..
het was een jonensklas.
eerste wat ze zijden..

LEKKERE K*TJEEE

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:11

nou een meisje uit mijn klas ging met de lift(voet gekneusd) en ik ging haar tas dragen. dus er gingen nog 3andere klasgenootjes mee en toen drukte we op 2 en gingen naar 0 wij zo komener 2jongens bij die we kennen.dus stonden met 7in de lift ging die deur open dicht open dicht enz. stondie voor de zender gingtie ervandaag ging die deur niet dicht wij zo shiiitttt dus uiteindelijk die deur
dicht en op 2gedrukt. wat denk je zakt die lift naar beneden en schiet vervolgens omhoog dus wij gillen en elkaar knijpen en zo ging dat alsmaar naar boven naar beneden echt schuddend dus begint die ene jongen al aan die deur te trekken waarna het erger word. uiteindelijk zaten we op de goeie verdieping
staat er een leraar zegtie liftsleutel??? ik zo ja ik ging mee voor haar tas. en dat mocht blijkbaar niet dus konden 5 van de 7 zich gaan melden
was echt bang
alsof we in een film zaten

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:13

wij waren aan het gymen, en ik vertelde me vriendin dat ik een scheet moest laten:P dus ze zegt nu kan het want nu hoort toch niemand het, net toen ik hem dus liet, was het stil, blijkbaar toch te hard hihihi best genant

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:17

Ik ben ooit na een brandoefening op een trap van zo'n 8 treden voluit bij de laatste trede bij het omhooglopen over mijn eigen tas (schoudertas) onderuit geschoven met de bijbehorende gilgeluiden :') Ik liep in een groep jongens die ik nie tkende en ik vergeet nooit weer hoe ze mijn geluiden perfect nabootsten :') IEEEH! En onder die trap door is de ingang naar de fietsenkelder van buitenaf, dus een lasgenoot zag me van buiten onderuit gaan. Komt hij naar me toe bij de les: zeg ging jij net onderuit bij die en die trap? Ik zag eerst een tas vliegen en toen iemand erachteraan die verdacht veel op jou leek.
Eh ja. Dat was ik.
:')

Zo nog wel een aantal, kom er even niet op. :)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:19

Haha hier staan best erge blunders tussen _O-

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:22

patserke schreef:
wij waren aan het gymen, en ik vertelde me vriendin dat ik een scheet moest laten:P dus ze zegt nu kan het want nu hoort toch niemand het, net toen ik hem dus liet, was het stil, blijkbaar toch te hard hihihi best genant

Haha jaa dat is zooo genânt _O-

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:29

Ik heb er echt heeeel veel. Eentje was echt heel erg vervelend hihi.

Wij hebben op school een best wel leuke geschiedenis leraar. Altijd elkaar opjutten als hij langs liep enzo.
Toen zaten we een gegeven moment bij Duis. Liep hij langs het lokaal. Dus paar meiden uit mijn klas: "Mel, kijk is wie daar loopt", dus ik doe voor de grap zo'n kus handje naar die man ( dat zag hij niet ofzo), wordt er 1 seconde later heel hard door de klas geroepen door mijn docent: "Melanie, maak jou nou kusgebaren naar Meneer H? " . Dus mijn hoofd was nog nooit zo rood geweest, en de kinderen uit mijn klas wisten niet hoe snel ze het tegen hem moesten vertellen.. Enig :(:)

Nog eentje, samen met een vriendin over spijbelen praten, over hoe we het gaan doen. En dat een ander meisje vandaag ook aan het skippen is, terwijl de afdelingsleider achter je loopt.

Of inderdaad leraren vervloeken terwijl ze bij je lopen

_O- :')

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:30

mayniac_val schreef:
Leraren vervloeken terwijl ze achter je blijken te lopen :')

herkenbaar }:0
maar die kon er wel om lachen (bleek later ook best een aardige te zijn hoor :+)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:34

Met een kind mee gaan zitten l*llen over een leraar terwijl de leraar nog geen 4 meter afstand heeft ... :D

Met toneel, wou ik van het podium afspringen, bleef ik haken!! :') omg, wat heb ik mij geschaamd ... :j

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:43

Oh, en dan nog een:

Van de winter, toen het zo veel had gesneeuwd,
was ik dus zo briljant geweest mijn laarzen zonder profiel aan te trekken :')
Dat heb ik geweten :=
Op het schoolplein (wat dus ook de 'uitgang' is) was alles helemaal gladgetrapt natuurlijk,
en we zagen al iemand onderuit gaan.

Was natuurlijk erg grappig,
tot ik zelf maar liefst 4 (!) keer op de grond lag :')
En opnieuw, en opnieuw, en opnieuw _O-
Maar goed, ik heb me daar een lol gehad :))

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:44

midden in de aula naast de stoel gaan zitten.. :o

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:48

Tegen een deur aanlopen :')

Lady_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 15:04

Hahaaa geweldige blunders. Ik kan er zelf niet zo snel op 1 komen, maar als ik er 1 weet zal ik hem zeker posten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 15:07

Ooh, ik liep laatst het verkeerde lokaal in, bij de bruggers. Liep heel hard lachend de klas binnen ( :+ ) en toen ik om me heen kijk dacht ik; Wacht es ff..
:+

En vallen over de tas van de leraar.
Met stoel en al omvallen..
mja. :o

En een vriendin duwde me een keer en toen viel ik over een tas heen vlak achterover in de gang. In de pauze.
Haha. Dat was écht gênant.

Ooh en ik had een tussenuur. Liep zo buiten met vrienden -- en dan kunnen van die klassen je zien. Ik liep vòl tegen een lantaarnpaal op. Ik ging vlak van het lachen, maar die klassen ook geloof ik. O:)

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 15:11

leuke blunders :')

Ik heb dit jaar een geweldige praktijkles brandveiligheid gehad _O-
Ik had de brandweerslang afgerold en ging de kraan opendraaien terwijl de spuitkop al openstond := dus die slang alle kanten opsproeien en al mijn klasgenoten rende gillend alle kanten uit _O-