Vorige week heeft een vriendin een paar foto's van me gemaakt, voor op internetprofielen en zo. Ik zal de minst erge eruit pikken. Waarschuwing 1: ik word kaal en draag hier geen hoed. Waarschuwing 2: ik ben al een hele tijd niet naar de kapper geweest. Waarschuwing 3: ik vind het moeilijk om op commando te lachen en dat is op foto's te zien.
Voor de goede orde: als ik beter geslapen heb kan ik wel lachen. En als er een leuk iemand voor me staat ook. Dus kom me vooral opzoeken op eventuele Boktmoetingen hier in de buurt.
Anoniem
Geplaatst: 31-03-19 22:18
Eindelijk weer een beetje kleur in m'n gezicht, ik probeer gewoon elke dag dat de zon schijnt al op het balkon te gaan zitten. Geen melkflessen voor mij dit jaar.
-Afbeelding verwijderd-
Laatst bijgewerkt door Muiz op 19-03-20 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:-Afbeelding verwijderd-
Musiqolog, doe niet zo negatief over jezelf. Iedereen heeft wel redenen om 3 waarschuwingen uit te delen voor een foto. Is nergens voor nodig. Ook jij bent een uniek mens.
Kleurtje is onderweg, Resistance. Vergeet toch niet te smeren, hè.
Trainingsronde op de vroege ochtend.
Jolien87
Geplaatst: 10-05-19 19:58
Alweer even geleden dat hier is gepost. De laatste keer dat ik hier een foto plaatste was ik blond.
Je ziet er zeker mooi uit! Nu nog stoppen met roken.
Overigens word ik met dit regime bepaald niet lichter (de sportschool is natuurlijk ook dicht). Nu valt het nog wel mee, omdat ik in de vastentijd altijd van vlees, snoep, snacks en alcohol afblijf. Maar na Pasen...