Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

en daarbij loop ik daar kranten dus ik mag het wel
).
Doe normaal
x_Renee schreef:owja deze is ook MASTERLIJK;
mijn oom was in engeland maar hij kan helemaal geen engels maar hij moest naar de haven en had geen vervoer, dus hij schreeuwd zo naar een man:
Hey! bring me to the heaven!
hahahha, die man keek hem ook aan van: juuuuuuist...
geerte schreef:x_Renee schreef:owja deze is ook MASTERLIJK;
mijn oom was in engeland maar hij kan helemaal geen engels maar hij moest naar de haven en had geen vervoer, dus hij schreeuwd zo naar een man:
Hey! bring me to the heaven!
hahahha, die man keek hem ook aan van: juuuuuuist...
haha geweldig om deze heb ik helemaal dubbel gelegen
)
moest dus overzicht zijn
Blijheid schreef:Laatst zat ik in de trein en tegenover me zat iemand te bellen.
We moesten bij hetzelfde station uitstappen, zij stapt voor mij de trein uit. Voelt verschrikt aan haar jaszak, en roept in de telefoon:"OH NEE!!! Ik heb m'n telefoon in de trein laten liggen!!!"

_ingrid_ schreef:ik liep bellend de trein uit, op t moment dat de deuren dichtgaan voel ik in mn zak, geen telefoon..
dus ik in paniek tegen degene met wie ik aan t bellen was: wacht ff ik heb volgens mij mn telefoon in de trein laten liggen!!
en op t moment dat ik dat zei drong t tot me door..
word dr nog erg vaak mee gepest
Blijheid schreef:Laatst zat ik in de trein en tegenover me zat iemand te bellen.
We moesten bij hetzelfde station uitstappen, zij stapt voor mij de trein uit. Voelt verschrikt aan haar jaszak, en roept in de telefoon:"OH NEE!!! Ik heb m'n telefoon in de trein laten liggen!!!"

Sommige uitspraken zijn echt te mooi!!!