Ahhh dit topic is een beetje dood! Jammer, heb hem doorgespit en zo leuk om gezichten te zien achter de naam!
Giolli schreef:Ahhh dit topic is een beetje dood! Jammer, heb hem doorgespit en zo leuk om gezichten te zien achter de naam!Maar een foto plaatsen doet u niet, hé Ber
LinsxDot schreef:Niemand wil een foto van een net moeder met wallen tot de knieën enz hoor! Hoor is, lekker wijf! Laten we het er op houden dat onze kinderen knapper zijn dan wij.
Giolli schreef:LinsxDot schreef:Niemand wil een foto van een net moeder met wallen tot de knieën enz hoor! Hoor is, lekker wijf! Laten we het er op houden dat onze kinderen knapper zijn dan wij.Geen discussie mogelijk
Giolli schreef:Sta al genoeg met mijn rotkop op internetD'r kwam anders vorige week, ik dacht op Snap, een erg mooie Ber voorbij
Nee maar meer van dat ik niet bevriend ben met bokkers in het wild, en ze om die reden niet op snapchat heb.
Ailill schreef:Giolli schreef:Sta al genoeg met mijn rotkop op internetD'r kwam anders vorige week, ik dacht op Snap, een erg mooie Ber voorbij En een heel schattig baby’tje
Isabel schreef:Ailill schreef:D'r kwam anders vorige week, ik dacht op Snap, een erg mooie Ber voorbij En een heel schattig baby’tje Deze was geloof ik zonder baby
Giolli schreef:‘In het wild’ Ik heb wel heel veel leuke vriendschappen opgebouwd door bokt. En de leukste ben ik *kuch*