Lowara schreef:Mijn nieuwe client met de naam Marc bleek een vrouw te zijn Omg !!!! Dan kijk je ook ff!!!
Ooit stelde een vader van een kindje in het kdv zich aan mij voor. Hij schudde mij de hand en zei z'n naam: Jan Klaassen. Nou, zie je dan maar eens goed te houden.
estja schreef:Ooit stelde een vader van een kindje in het kdv zich aan mij voor. Hij schudde mij de hand en zei z'n naam: Jan Klaassen. Nou, zie je dan maar eens goed te houden.En dan over het kind zeggen dat het een popje is zeker?
Zag net een fb dingetje over tweelingen -Djurre, Sterre, Yorre en Marre. - hoogblonde Pernilla en Santana.
Pikkepor schreef:Zag net een fb dingetje over tweelingen -Djurre, Sterre, Yorre en Marre. - hoogblonde [naam] en Santana.[naam] is niet zo raar toch?
Anoniem schreef:Pikkepor schreef:Zag net een fb dingetje over tweelingen -Djurre, Sterre, Yorre en Marre. - hoogblonde Pernilla en Santana.Pernilla is niet zo raar toch?Ik vond de combi met Santana opvallend. En dat het een hoogblond meisje van een jaar of 5 was...
Lowara schreef:Brick was gisteren in de Waarbeek aan het spelen bijzondere keuze voor een naamEn hij is niet gezonken?
estja schreef:GradcianoWhat were they thinking?En nu kom ik ook nog een Djah tegen.Tjah.... wat zal ik zeggen...
AngeliqueB schreef:Bij mijn dochter in de klas: Diamanto Dat is weer eens iets anders dan een gouden ketting Ik zag gister een Eryka op tv, dan mag je ook je hele leven lang je naam spellen.
Ik had op stage dus een meisje die Goldy heette. Misschien een koppeltje voor later Diamanto en Goldy
savannah030x schreef:Ik had op stage dus een meisje die Goldy heette. Misschien een koppeltje voor later Diamanto en Goldy En Silver dan?