Dat het nog zonnig is, ik iets op stage goed heb kunnen oplossen waar im tegenaan liep en dat ik na een zware week een heel ontspannend weekend tegemoet ga
Een heerlijke schoolwerk gehad! Bij mij op school doe je verplicht een kunstvak en deze week was de projectweek. Alle kunstvakken (tekenen/schilderen, toneel, beeldende vorming/houtbewerken/kleien/smeden en textiel) moesten deze week een project maken en presenteren. Ik zit bij textiel en heb met mijn duomaatje twee jurken gemaakt. Als presentatie had onze groep een modeshow. We zijn ook bij de toneelstukken en exposities van andere vakken wezen kijken en het was zó leuk!
Vandaag de theorieles van het de inseminatiecursus, dikke lol gehad met de anderecursisten. En dat we een foetus van 35 dagen oud tegen kwamen in 1 van de baarmoederhoornen. (Baarmoeders komen van koeien die via de noodslacht geslacht zijn, wanneer ze bv een poot kapot hebben). Heel erg leerzaam!
Allerlei mensen die blij werden van mijn hondjes. Ze hebben dagen goedgemaakt, herinneringen opgehaald en grote glimlachen veroorzaakt. En dan zijn we maar een half uurtje in het winkelcentrum geweest.
dat ik veel leuke dingen op de markt heb gescored. lekker heb gewerkt! en morgen weer mag werken! en dat ik in september mag starten met mijn opleiding!!
Een vriend uit onverwachtse hoek die voor me klaar stond op een moeilijk moment... En wat fijne berichtjes van fijne mensen. Oohja en het vooruitzicht op m'n nieuwe zeer ruime woning
Bij geer en goor zoeken een hobby was een oude man die voor het eerst in jaaaaren weer op het paard zat en hij was zo gelukkig Echt een tranentrekker
friesiszwart
Geplaatst: 28-04-16 21:28
Op de begravenis van mijn moeder, vele oude kennissen die ik zeker al meer dan 15 tot 20 jaar niet meer gezien had weer te zien en te spreken. Dit maakte van deze droevige dag toch ook een hele mooie dag.
Niet vandaag maar toch leuk om te delen; Ik was bij de Starbucks en een engelse man die na mij aan de beurt was kwam erachter dat hij niet kon betalen met zijn kaart dus aangezien ik nog losgeld had heb ik voor hem betaald. Toen ik stond te wachten op mijn drankje riep me de barista me en gaf me een kaartje voor een gratis drankje omdat ze het zo leuk vond. Hele dag een big smile van gehad.
Boer die vol verwachting de melkput inliep , maar had net alles eronder gehangen hij van . Druk met de campinggasten dus dan ga ik niet wachten maar gewoon doen