SavannahNx schreef:Ik snap waar je het over hebt, maar om nou te gaan zitten miepen om spelfouten terwijl er iemand overleden is...
Ja!! Dat doe je als nabestaande, terwijl de rest van de nabestaanden er overheen leest..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicky1963 schreef:'Mijn meisje' als je je merrie bedoelt![]()
Een meisje is een vrouwelijk jong mens. Niks meer en niks minder. Een merrie is gewoon een merrie.
Cowgirl schreef:Blij ei is ook zo'n eentje.
Sokje_6 schreef:Ik erger me aan het niet juist kunnen lezen van een woord. Naar aanleiding van het topic over vlastelers en closetrollenbehoort 'draaikiepraam' nu tot een van mijn meest stomme woorden. Ik blijf dat verkeerd lezen, ook al weet ik wat er moet staan
O ja, als vervolg hierop. Een vriendin noemde dit 'bommelwoorden', omdat het begon bij bommelding. Ook zo'n rare term.
Pluizebolpum schreef:Sokje_6 schreef:Ik erger me aan het niet juist kunnen lezen van een woord. Naar aanleiding van het topic over vlastelers en closetrollenbehoort 'draaikiepraam' nu tot een van mijn meest stomme woorden. Ik blijf dat verkeerd lezen, ook al weet ik wat er moet staan
O ja, als vervolg hierop. Een vriendin noemde dit 'bommelwoorden', omdat het begon bij bommelding. Ook zo'n rare term.
Gewoon serieus moeten googelen wat een draaikiepraam is.Verkeerd lezen is bij mij normaal. Maakt lezen een stuk lolliger door al die rariteiten die mijn hoofd van normale woorden maakt. En ik blijf stug draaikie praam lezen.
![]()
Serieus is bij mij een dingetje. Twee dingen waar ik het land aan heb. Serieus en dingetje. En krijg het er maar niet uit.