Mintgroen schreef:Ja, die Prenatal pagina blijft me verbazen hoor! Waarom het je kind zo moeilijk maken?
Omdat je kind niet uniek is, maar U'nique

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silverheart schreef:Weten jullie een leuke naam voor een baby voor mijn nicht? Wordt een erg groot kind, donkerblond, moet een naam zijn die je goed kan afkorten. Ik help mijn nicht even meeAangezien ze bevalt over anderhalve maand en ze nog geen naam weet, vroeg ze of ik even mee kon helpen!
Silverheart schreef:Weten jullie een leuke naam voor een baby voor mijn nicht? Wordt een erg groot kind, donkerblond, moet een naam zijn die je goed kan afkorten. Ik help mijn nicht even meeAangezien ze bevalt over anderhalve maand en ze nog geen naam weet, vroeg ze of ik even mee kon helpen!
vuurneon schreef:Niet helemaal hoor veroo
Ik zou volgens de echo een groot kind krijgen, hij liep voor op groei (laatste echo was zelfs dag voor zijn geboorte). Was 48 cm bij de geboorte en ook nog licht.echo is ook geen hele exacte bepaling als kind voorbij een bepaald aantal weken is en niet volledig meer op beeld is.
Ik hoefde geen maat 50 aan te schaffen, ik had 4 pakjes en dat moest wel genoeg zijn. Nou mooi niet, hij heeft 2 maand in maat 50 gezeten
vuurneon schreef:miccamaaike schreef:Ook leuk: J'Esmay, Chelayna, Djélaimy, Kikke, Neliyah, Vixtoriq
Allemaal vers van de pers (van de prenatal fb)
Kikke heeft ook nog eens een hele handige achternaam
Vixtoriq is een spelfout gelukkig, meisje heet Victoria staat in het bericht zelf. Kind even mazzel!