Renato vind ik wel leuk, beetje de mannelijke versie van Renata Ik ken ook 2 zussen die serieus maar 1 letter verschil hebben in hun naam. Denk dat de ouders geen inspiratie hadden
Esmee_98 schreef:Renato vind ik wel leuk, beetje de mannelijke versie van Renata Ik ken ook 2 zussen die serieus maar 1 letter verschil hebben in hun naam. Denk dat de ouders geen inspiratie haddenIk ken ook twee broers die Bert & Bart heten..
Tiggs schreef:Renato is echt zo'n gouden ketting naam! en hij heeft zeker een gouden hoektand.Bij next boy/girl band zit een Som (meisje). Weet niet of t een afkorting is.
Zag op op facebook een tweeling voorbij komen... lina en anil...Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden
Tivoli schreef:Vandaag ontmoette ik een vrouw : DitteHaha waar was dat Tivoli? Bij mij op het werk is ook een Ditte
Lentis. Je dochter vernoemen naar een grote GGZ instelling zou niet mijn eerste keuze zijn. Maar he, wie weet krijgen ze nu gratis behandelingen
vuurneon schreef:Lentis. Je dochter vernoemen naar een grote GGZ instelling zou niet mijn eerste keuze zijn. Maar he, wie weet krijgen ze nu gratis behandelingen Je maakt een grapje? Toch? Met zo'n naam kunnen ze beter mama en papa een gratis behandeling aanbieden..
estja schreef:Op een geboortebord: GuulMet zo'n naam loop je toch voor l.u.u.l.De ouders konden niet kiezen tussen Giel en Guus? De volgende heet vast Gies.
Brenda_O schreef:Een collega van mij heet Chynouk. Haar zusjes Babische en Patou.. Wat blief? Zullen steeds vragen hoe je het schrijft.Vandaag op Facebook; Danyehla
christaerik schreef:Brenda_O schreef:Een collega van mij heet Chynouk. Haar zusjes Babische en Patou.. Wat blief? Zullen steeds vragen hoe je het schrijft.Vandaag op Facebook; DanyehlaWauw..Daniëla was niet bijzonder genoeg?
christaerik schreef:Brenda_O schreef:Een collega van mij heet Chynouk. Haar zusjes Babische en Patou.. Wat blief? Zullen steeds vragen hoe je het schrijft.Vandaag op Facebook; DanyehlaDanyehla 'ken' ik. Is de kleindochter van een kennis van me.
lor1_1984 schreef:christaerik schreef:Wat blief? Zullen steeds vragen hoe je het schrijft.Vandaag op Facebook; DanyehlaDanyehla 'ken' ik. Is de kleindochter van een kennis van me. Maar wie zegt dat het dezelfde is...