Frisje? Really?

Maar sowieso alle verkleinwoorden..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gerpiegorp schreef:Ik erger me gigantisch aan mensen die over hun dieren in de eerste persoon praten. Dus:
Vandaag heeft m'n vrouwtje me lekker uitgelaten oid (vrouwtje is ook echt een grote nee)
Ja nee. Er komt dan echter wat kots omhoog als ik dat tegenkom, vooral als het volwassen mensen zijn die het doen
SayaJones schreef:Ik vind het verschrikkelijk als iemand zichzelf mama of papa noemt tegen de huisdieren
'Kom maar bij mama, Even met mama knuffelen'
Echt verschrikkelijk, ben daar zo allergisch voor
xHaithi schreef:In het kader van mama en papa, "wij zijn zwanger"![]()
Als iemand ooit een zwangere vent tegenkomt wil ik dat heel graag eens zien. Vooral die bevalling lijkt mij uiterst interessant en erg leerzaam
oomens schreef:xHaithi schreef:In het kader van mama en papa, "wij zijn zwanger"![]()
Als iemand ooit een zwangere vent tegenkomt wil ik dat heel graag eens zien. Vooral die bevalling lijkt mij uiterst interessant en erg leerzaam
Wel regelmatig mannen gezien met een flinke pens, waarvan ik ergens nog hoopte dat dat gewoon door een zwangerschap kwam. En gisteravond op tv nog mannen gezien met weeën. Telt dat ook?
xHaithi schreef:Een man met weeën?Hoe?
Dat laatste blijft natuurlijk ook volstrekte onzin. 'Wij zijn zwanger' zouden alleen Siamese tweelingen mogen zeggen, of meerdere vrouwen die toevallig tegelijkertijd zwanger zijn.Citaat:Maareh, neeZolang ik geen man zie die er daadwerkelijk een kind uitperst blijf ik het 'wij zijn zwanger' belachelijk vinden