Ik had laatst een fotoshootje gedaan met een vriendin van mij! Hier wat fotootjes
Met m'n beste vriendje

En nog even een big smile

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:Herkenbaar, ik loop ook graag in pak. Terwijl ik zo vaak hoor dat mannen niets liever doen dan het na vijven meteen uittrekken...
Ze zeggen ook dat het me aardig staat. Maar geloof me, na Pieter of Ailil wil je mij echt niet in pak zien.
Anoniem schreef:musiqolog schreef:Herkenbaar, ik loop ook graag in pak. Terwijl ik zo vaak hoor dat mannen niets liever doen dan het na vijven meteen uittrekken...
Ze zeggen ook dat het me aardig staat. Maar geloof me, na Pieter of Ailil wil je mij echt niet in pak zien.
Niet banketstaaf maar poetsen. Zeker voor iemand die klaagde dat er te weinig foto's werden geplaatst en teveel gekletst werd
Ik gooi d'r vanmiddag wel weer een foto in.
Wat een vrolijke foto's soesje!
Lay_D schreef:Soesje, ik had het al eens eerder gezegd dacht ik, jij hebt echt een prachtige lach!
soesje321 schreef:Ik vind het altijd leuk om jullie foto's te zien! Allemaal leuke mensen![]()
Ik had laatst een fotoshootje gedaan met een vriendin van mij! Hier wat fotootjes
Met m'n beste vriendje![]()
[ [url=m/XqTapC.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
[ [url=m/fwiAas.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IIGsYu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Resistance schreef:soesje321 schreef:Ik vind het altijd leuk om jullie foto's te zien! Allemaal leuke mensen![]()
Met m'n beste vriendje![]()
[ [url=m/XqTapC.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
[ [url=m/fwiAas.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IIGsYu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een ongelofelijk leuke foto's!Hele mooie lach heb je.
Anoniem schreef:[ [url=m/AaUGcV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik moest toch even een foto maken voor de site waar ik voor mag gastbloggen
Thankgod voor make-up want wallen tot m'n ballen is echt een understatement