Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pikeur

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:05

Ik krijg genoeg beledigingen naar m'n kop geslingerd... maar echt lomp? Neuh.

Ik liep wel een keer met Anthea hier over straat, een paar van die jochies "Mooie carnavals kleren!"
Ahum Nagelbijten / Gniffelen

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:08

Ik zat op een terras met mijn vriend ( ik ben visueel gehandicapt en had mijn stok en hond bij me) Vraagt de ober aan mijn vriend wat wil ze drinken, ik riep heel hard ik ben niet DOOF!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:08

Was een keer bij mijn schoonzus thuis, die heeft een kindje van nu 2, maar toen net 1. Ik en mijn vriend moesten oppassen, hij was even douchen en we hadden eten besteld.

Dat werd dus gebracht en ik was aan het afrekenen, maar dat kindje kon deuren open maken. Dus hij doet de deur open en komt met zijn armen uitgestrekt naar me toe..

"Ow hier nog een lolly voor uw zoontje"

Zo'n zelfde actie met schoonzusje, die was toen 6 en ik 16. Kreeg ik een snoepje voor mijn dochter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:09

Zie jij er zo oud uit MWM?? Knipoog

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:10

Spirit schreef:
Ik liep met mijn broertje van 15 in het winkelcentrum. Ben zelf 19. Komt ie een klasgenootje tegen, even gedag gezegd enzo.
Bleken ze de volgende dag op school aan hem gevraagd te hebben of ik zijn vriendin was.

Zij zijn groot en ik is klein! Zij zijn groot en ik is klein! Zij zijn groot en ik is klein!
Daar heb ik geen last van. Stel ik mijn broer voor als zijnde mijn broer, dan krijgen we reacties als "ja, dat hadden we allang gezien." *LOL*

Ik sta met m'n neef bij de dansschool (we dansten samen), wordt ie opgebeld door 'n vriend van hem. Ik ging altijd met zijn vriendengroep mee uit, dus kende de beller ook. Dus ik wacht tot ze uitgesproken zijn, en vraag wat ie te melden had.
Neeflief heel droog "ja, ik mocht 't niet tegen jou zeggen van 'm, maar hij pompt nou wel geld in je, maar hij pompt liever wat anders in je..."

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:10

Niet dat ik weet, Relaxed Clown Knipoog

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:13

Gaaaap hester haha wat een opmerking

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:14

Hester schreef:
Ik sta met m'n neef bij de dansschool (we dansten samen), wordt ie opgebeld door 'n vriend van hem. Ik ging altijd met zijn vriendengroep mee uit, dus kende de beller ook. Dus ik wacht tot ze uitgesproken zijn, en vraag wat ie te melden had.
Neeflief heel droog "ja, ik mocht 't niet tegen jou zeggen van 'm, maar hij pompt nou wel geld in je, maar hij pompt liever wat anders in je..."

Kerels.. Clown

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:17

Vrienden van mijn vriend over een vriendin van mij (snappen jullie het nog ROFL )

"Zak over der hoofd en er tegen aan" "Ja of de krant op der hoofd leggen, steek je meteen nog iets op ook"

Clown

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:20

Was ook een keer in de Albert Heijn waar ik werk om wat te kopen, collega achter de kassa: "Ben je afgevallen?"
Ik: "Euh, nee, eerder aangekomen."
Zij: "Oh ik dacht dat je veel dikker was."

Huilen van het lachen

Anoniem

Oooooooooooo hahaha, kerels kunnen zo grof zijn he.. Clown Ik hoor ze in de taxi ook wel eens gesprekken voeren dat ik denk..

paix

mijn moeder zij vroeger altijd.. daar komt de koek uit de pan.. in plaats van daarkomt de aap uit de mouw Tong uitsteken en toen wij terug reden vanuit frankrijk kwamen we doro brabant en wij daar tanken.. dat meisje aan ons vragen van waar zijn jullie heen geweest enzow.. omdat wij daar moesten betaalen.. en toen zkji ze ja hier was het zelfs zo warm de kraaien vielen van het dak haha Tong uitsteken

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:26

Toen mijn zusje (kira) dit jaar begon met school had ze nogal problemen met haar klaslerares..
En het was het 2e trimester dat mn moeder en mn zusje bij haar waren voor de rapport uitreiking.
Nou begint die vrouw tegen mijn moeder: ''Nou mevrouw, nu ik u gezien heb kan ik me wel voorstellen waarom kira zo is...''
Ik bedoel, ik was over de tafel heen gevlogen hoor Duivel , maar nee mijn moeder wist dus echt niet wat ze moest zeggen en glimlachte maar een beetje!

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:33

Op de havo kreeg ik filosofieles op school en aangezien het de eerste keer voor onze klas bij die lerares was werden onze namen op alfabetische volgorde opgenoemd en dan moest je je vinger opsteken zodat zij wist hoe je heette. De desbetreffende lerares was zelf van oorsprong Duitse, al 20 jaar in Nederland maar kon nog steeds niet goed Nederlands praten en ook haar naam was erg duits. Toen kwam ze bij mijn naam..al stotterend 'Thialda Oosterwegel'? Dus ik steek mijn vinger op. Zegt ze "heet je echt zo?, word je daar ook mee gepest?". Oke dan, bedankt..

Ik heb ook eens de vraag gehad of ik Russisch was toen ik mijn naam noemde..

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:34

banketstaaf.. ik heet slob van achter.. ook niet ecth dendernd dus.. (slob is engels Knipoog) moesten we dat op school leren..

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:38

Mijn opa net!
Hij was jarig, dus ik had een doos merci gekocht voor hem.
Zegt ie:"Ja wil je me dik voeren, kijk dat jij zo'n doos leeg zou eten"

Oef ik was kwaad! Toen hij weer ging roken, ik: Pas maar op zometeen is je pak sigaretten leeg, en dat willen we niet hebben he?
De rest van de avond had hij me niet meer aangekeken! Bluh.

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:39

Een paar weken terug kwam een manege genoot ook met een fijne opmerking!

Ze rijd heel af en toe bij ons in de les maar ik heb wel vaker leuke gesprekken met haar gehad. Ben dus eigenlijk een van de enige uit mijn les die ze een beetje kent. Nu vroeg ze aan mij wie die vrouw was waar ik zoveel mee omging... en dat zei ze op deze manier: 'is dat je moeder of zo??'.

Ik ben 20 en die vriendin is 26! Erg jonge moeder of niet Knipoog. We werden allebei dus op een verkeerde leeftijd geschat. Dat maakte ze wel duidelijk door te zeggen dat ze niet wist hoe oud ik was, ze had mij dus paar jaar jonger geschat. En mijn vriendin paar jaar ouder Tong uitsteken. Of ik het aub niet tegen haar wou zeggen Tong uitsteken.

Ach ja.... meisje is ook pas 14 of zo.. dus laten we het erop houden dat ze niet zo goed is in het schatten van leeftijden Knipoog

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:41

Bloos ik weet ok nog eentje.. ik ben best hard Tong uitsteken ik dacht dat een meisje gehandicapt was omdta ze altijd zo luidruchtig was en een heel gek gezicht had en gewoon deed waar ze zin in had.. blijkt ze iets te hebben in haar gezcith en ze is dus niet gehandicapt... oeps

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:52

beloved":nou lekker als zo docent dat tegen je zegt en bedankt!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:56

renee16 schreef:
De moeder van een vriendin heeft me ook een keer iets verteld. Ze waren op de begraafplaats van oma en moeder graaft een kuiltje om een plantje in te zetten.
Kind: ben je haar aan het zoeken?

Hihi.. zo ken ik nog een leuke over mn neefje. Hij was 4 jaar, en mn tante nam hem een keer mee naar het graf van onze opa en oma. En legde hem uit dat zijn opa en oma dood zijn, en dat dode mensen onder de grond liggen, een soort van te slapen, maar dan voor heeeeel lang.
Blijkbaar begreep mn neefje het 'doodzijn' niet helemaal, want hij zette zijn handen aan zn mond en begon te schreeuwen: 'Opaaaa, omaaaa, wakker worden!!!!'

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:14

Owja over dat vader verhaal enzo en familie verhalen weet ik ook nog wel wat.
Ik was een keer met mn vader naar de snackbar..
Kom ik daar zo'n vent tegen kijkt ie me vet aan, en ik zeg gewoon "hoi"..
Zegtie, zo meisje.. ben je hier met je vriend..
Nou euh.. Nee meneer dat is mn vader.
Oeps Bloos

En op school, we hadden open dag, en een vriendin van me wou daar graag naar school dus ik zei dan gaan we wel samen want ik zat er al op school..
Komt er zo'n jongen: "goh mevrouw mag uw dochter het ratje ook even aaien?"
Euhm, lief jongetje, dat meiske is 2 jaar jonger dan ik ben dus het is NIET mijn dochter!

*Zucht* Lijk ik dan zo oud?

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:18

Haha staan leuke dingen tussen maar ook wel heel vervelende! Heb zelf een keer gehad toen ik jaren geleden in mijn lunchpauze in de stad liep, een appeltje te eten, zegt een wildvreemde vrouw zo tegen mij: ja ja en maar vreten en maar nog dikker worden Bloos! Oké ik was/ben zeer redelijk bourgondisch belijnd maar zo'n opmerking om een áppel??? Ik was werkelijk te verbouwereerd om iets terug te zeggen...

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:19

Lompe opmerkingen heb ik wel meegemaakt maar ik kan ze even niet naar boven halen. Ik ben zelf wel heeel goed in niet zulke slimme opmerkingen maken.
Laatst nog tijdens het uitgaan.
Ik: "sjonge dat meisje is ook alleen. Ze staat daar al de hele avond zonder haar vrienden!"
vriendin: "uhm len... dat is het meisje van de WC.
oh oeps

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 21:22

Schiet me weer wat lomps te binnen.... Haha!

Vroeger toen ik nog leerling röntgenlaborantje was werkte ik in een groot ziekenhuis waar veel hartoperatie's werden gedaan.
Daardoor moesten wij vaak naar de IC om controlefoto's te maken van de borstkas.

-Ik: meneer, we komen even een foto maken van uw hart en longen.
Patiënt mummelde wat, door de beademingstube natuurlijk onverstaanbaar.
-Meneer u ligt aan de beademing, u kunt niet praten.
We tillen u even op, komt er een koude harde plaat onder de rug.
Het gemummel werd heftiger, kon er echt geen soep van koken.
-Ik kan u niet verstaan meneer.
Nu was het echt duidelijk geprotesteer.
Patiënt was het zat, sloeg kordaat de dekens weg en wees op haar kruis....juist ja..... Clown

Ik was erg blij om te horen dat mensen zich na zo'n zware operatie niet veel kunnen herrinneren van de eerste dagen er na, hihi!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:23

Emeraldo schreef:
Mijn passende opmerking: "Sinds wanneer ben je vies van een poes?"
Maar het was écht niet zo bedoeld! Haha!

Zo had ik een (pgo)klasgenoot die voor een stel mede (klas) studenten een seminar hield over een (nep)cursus, maar ze gebruikte een paar keer de zin/context (...) en als je dan bent klaar gekomen, dan (...) . Vraagt ze later serieus aan mij: "Waarom lachtte iedereen nu?" Dus zeg tegen d'r, omdat je een paar keer zei als je bent klaar gekomen. Ze snapte nog steeds niet waarom iedereen daarom lachtte. Was toch een hele normale zin... Huilen van het lachen