Ik liep wel een keer met Anthea hier over straat, een paar van die jochies "Mooie carnavals kleren!"
Ahum
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Spirit schreef:Daar heb ik geen last van. Stel ik mijn broer voor als zijnde mijn broer, dan krijgen we reacties als "ja, dat hadden we allang gezien."Ik liep met mijn broertje van 15 in het winkelcentrum. Ben zelf 19. Komt ie een klasgenootje tegen, even gedag gezegd enzo.
Bleken ze de volgende dag op school aan hem gevraagd te hebben of ik zijn vriendin was.![]()
![]()

hester haha wat een opmerking Hester schreef:Ik sta met m'n neef bij de dansschool (we dansten samen), wordt ie opgebeld door 'n vriend van hem. Ik ging altijd met zijn vriendengroep mee uit, dus kende de beller ook. Dus ik wacht tot ze uitgesproken zijn, en vraag wat ie te melden had.
Neeflief heel droog "ja, ik mocht 't niet tegen jou zeggen van 'm, maar hij pompt nou wel geld in je, maar hij pompt liever wat anders in je..."
)
Ik hoor ze in de taxi ook wel eens gesprekken voeren dat ik denk..
en toen wij terug reden vanuit frankrijk kwamen we doro brabant en wij daar tanken.. dat meisje aan ons vragen van waar zijn jullie heen geweest enzow.. omdat wij daar moesten betaalen.. en toen zkji ze ja hier was het zelfs zo warm de kraaien vielen van het dak haha
, maar nee mijn moeder wist dus echt niet wat ze moest zeggen en glimlachte maar een beetje!
) moesten we dat op school leren..
. We werden allebei dus op een verkeerde leeftijd geschat. Dat maakte ze wel duidelijk door te zeggen dat ze niet wist hoe oud ik was, ze had mij dus paar jaar jonger geschat. En mijn vriendin paar jaar ouder
. Of ik het aub niet tegen haar wou zeggen
.
ik weet ok nog eentje.. ik ben best hard
ik dacht dat een meisje gehandicapt was omdta ze altijd zo luidruchtig was en een heel gek gezicht had en gewoon deed waar ze zin in had.. blijkt ze iets te hebben in haar gezcith en ze is dus niet gehandicapt... oeps renee16 schreef:De moeder van een vriendin heeft me ook een keer iets verteld. Ze waren op de begraafplaats van oma en moeder graaft een kuiltje om een plantje in te zetten.
Kind: ben je haar aan het zoeken?

Oké ik was/ben zeer redelijk bourgondisch belijnd maar zo'n opmerking om een áppel??? Ik was werkelijk te verbouwereerd om iets terug te zeggen...
Emeraldo schreef:Mijn passende opmerking: "Sinds wanneer ben je vies van een poes?"
Maar het was écht niet zo bedoeld!