Okee, ik ben het zat. Waar zijn die leuke mannen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 21:42

SuperPepeijn"]
[quote="Pipo schreef:
...Heeft ie gewoon een vriendin!!!. Tja, oliebol happens,

*LOL* *LOL* Vooronderzoek plegen! Waar ging het gesprek over?
[/quote]
Over werk hij is collega, dus ik was al aan het vissen, maar hij draaide er steeds om heen. Tja tot zij belde.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 22:10

Pipo schreef:
Over werk hij is collega, dus ik was al aan het vissen, maar hij draaide er steeds om heen. Tja tot zij belde.

dit was een duidelijke hint toch hoor! Extreme duivel

maar aan de andere kant als hij erom heen draait is hij toch wel tot je aangetrokken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 22:26

gomir schreef:
Dat is waar Lov, maar de leuke mensen zie ik waarschijnlijk altijd op de terugweg en daarna komen ze meestal niet meer terug in dit gat *LOL*
Maar er is hoop voor me, ik ga volgend jaar studeren in A'dam Haha!

Studeren in Amsterdam? Dan wil je vast wel weten waar die avondwinkel annex snackbar is waar ik altijd in de prijzen zit. Die zit namelijk tegenover een van de complexen van de UvA hier in de stad, welke studie ga je doen en waar?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 10:08

Geneeskunde aan de VU *LOL* Maar de Uva is ook wel bereikbaar hoor, vertel...Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 14:33

SuperPepeijn"]
[quote="Pipo schreef:

dit was een duidelijke hint toch hoor! Extreme duivel

maar aan de andere kant als hij erom heen draait is hij toch wel tot je aangetrokken!
[/quote]
Geloof ik ook wel, hij krijgt namelijk altijd een hele rode kop als ik wat tegen hem zeg, heb effe opgelet, krijgt ie niet bij andere vrouwen Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 14:50

Pipo schreef:
Geloof ik ook wel, hij krijgt namelijk altijd een hele rode kop als ik wat tegen hem zeg, heb effe opgelet, krijgt ie niet bij andere vrouwen Haha!

ohjee pipo is back. ik zou zeggen gooi je charmes in de strijd en maak hem lekker gek. u go girl.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 15:02

Ach, elke relatie kan kapot hoor!
Zolang ze nog niet getrouwd zijn.... Extreme duivel

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 15:53

Kitty schreef:

Zolang ze nog niet getrouwd zijn.... Extreme duivel

grinnik, en als ze wel getrouwd zijn kan et ook nog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 16:02

Moet eerlijk zijn dat ik zoiets al eens heb uitgeprobeerd, maar bevalt me niet helemaal. Nee, geen getrouwde of relatiehebbende man voor mij, tenzij ie natuurlijk heeeeell lllllllllllleuk is Haha!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 16:11

Pipo schreef:
Moet eerlijk zijn dat ik zoiets al eens heb uitgeprobeerd, maar bevalt me niet helemaal. Nee, geen getrouwde of relatiehebbende man voor mij, tenzij ie natuurlijk heeeeell lllllllllllleuk is Haha!

Mwoah. al ze heel leuk zijn.... wil ik best iemand die een relatie heeft! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 16:14

Steef"]
[quote="Pipo schreef:

Mwoah. al ze heel leuk zijn.... wil ik best iemand die een relatie heeft! Haha!
[/quote]

A dirty mind is a joy forever!!!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 16:23

Zo'n dirty mind heb ik niet Schijnheilig

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 16:24

Pipo schreef:

Zodat hij 2 vrouwen in het ootje kan nemen? Nee dank je, dat zou nooit iets voor mij zijn, tenzij hij een gouden piemel had!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 16:26

Desiree"]
[quote="Pipo schreef:

Zodat hij 2 vrouwen in het ootje kan nemen? Nee dank je, dat zou nooit iets voor mij zijn, tenzij hij een gouden piemel had!
[/quote]
Ja en weet hoe hij ermee overweg kan, ik nooit meer met een getrouwde cq. relatiehebbende man, en ik kan de man die een relatie heeft het aanraden om mij nooit te nemen, daar komen brokken van namelijk.!! Haha!

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 16:31

Ik had ooit een vakantievriendje met vriendin thuis Schijnheilig Was niet echt mijn bedoeling (principieel he) maar door mij 'was hij erachter gekomen hoeveel hij van háár hield' Verward

En tsja. Ben er 3 jaar later nog niet uit of ik dat nou op moest vatten als een compliment of.... Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 16:32

uuuh, ik zou het niet positief opvatten, maar ja wie ben ik!!!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 16:35

Laura schreef:
En tsja. Ben er 3 jaar later nog niet uit of ik dat nou op moest vatten als een compliment of.... Lips are sealed

da's geen compliment, sorry.

no worries, jouw tijd komt nog wel...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 16:38

Pipo"]
[quote="Desiree"][quote="Pipo schreef:

[/quote]
Ja en weet hoe hij ermee overweg kan, ik nooit meer met een getrouwde cq. relatiehebbende man, en ik kan de man die een relatie heeft het aanraden om mij nooit te nemen, daar komen brokken van namelijk.!! Haha!
[/quote]

STel dat hij nou weet hoe hij er mee om weet te gaan, dan is hij altijd nog wel goed voor de seks. MAar daar blijft het dan nog bij.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 17:46

Booeeeehoeeeeeh laat mij nou toch gewoon denken dat het een groot compliment was.... Huilen Huilen Huilen

Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 17:52

Och arme Laura Knipoog
Zo heb ik eens een vakantievriendje gehad waarvan later bleek dat hij daar met zijn vriendin op vakantie was. Kwam ze me even vertellen Schijnheilig
En een vakantievriendje die voor m'n neus op het strand zijn vriendin dumpte omdat hij liever met mij wilde Verward en inderdaad een week later deed hij dat bij mij *LOL* Hoe naief Haha!

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 18:00

hahaha
sommige mannen zijn net honden!!!
maar ja eens vreemdgaan blijft vreemdgaan !!!
als een gozer met mij vreemd zou gaan (gebeurt niet want ik wil er een voor mezelf) (kan niet delen!!!) weet ik zeker dat hij mij dat ook zou flikken , en daar heb ik een zin in

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 18:00

Cody schreef:
Och arme Laura Knipoog
Zo heb ik eens een vakantievriendje gehad waarvan later bleek dat hij daar met zijn vriendin op vakantie was. Kwam ze me even vertellen Schijnheilig
En een vakantievriendje die voor m'n neus op het strand zijn vriendin dumpte omdat hij liever met mij wilde Verward en inderdaad een week later deed hij dat bij mij *LOL* Hoe naief Haha!

Het spreekwoord, "eens een dief altijd een dief" gaat helaas ook op voor vreemdgaande mannen, ze leren het nooit af. En erger nog, ze doen het allemaal...

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 18:05

je kan een man die vreemdgegaan is maar op 1 manier straffen
gewoon de hele handel eraf snijden Haha! dan doen en kunnen ze niet meer Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 18:50

kojack schreef:
je kan een man die vreemdgegaan is maar op 1 manier straffen
gewoon de hele handel eraf snijden Haha! dan doen en kunnen ze niet meer Haha! Haha!

Ja, maar dan heb je er zelf ook niks meer aan....

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 18:51

dat zeg jij Haha!