PMU - speciaal voor Bart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 15:32

Terroristen? wat zijn dat:?

Zie je wel, we zijn echt veel te miepig

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 15:48

precies, en *danst in het rond* we zitten op pagina 10 !) nog maar 490 pagina's te gaan. Dat moet lukken, als we het over bart hebben dan blijven we bezig *zwijmel* Lovers

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 15:53

inspiratie genoeg he?
Enneh, er is weer een man die bij ons in de PMU probeert te infiltreren! Ow mie got....
Wij zijn zo populair, rare miepjes...
*knippert nog eens met haar oogjes*

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 16:01

Hmm, misschien wordt het tijd voor ppmu (populaire paardenmiepjes united) en tja, we zijn ook zo onweerstaanbaar, het is een kwestie van tijd voordat we overspoeld worden door manne *LOL* al zien we ze niet staan natuurlijk, wij willen alleen bart Lovers

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 16:23

oooohhhhhh weer een paar uurtjes minder en dan zie ik bart voor het eerst IRL... enne Ka eigenlijk ben jij een groupie toch?
Mijn bronnen die bij de NBVR kampioenschappen waren vingen namelijk op dat Bart die nacht bij jou ging slapen... mhhhhh wat moeten we daar van denken *jaloers*

Ik heb nu trouwens een tattoo op mijn buik van Bart zijn hoofd als ik het durf ga ik vragen of bart zijn naam eronder wil zetten *zwijmel*
Niet dat ik die tattoo zo eng vind maar het idee Bart ana mijn buik *smelt*

Maare Ka jij kent bart al een beetje he zou je willen vragen of ie met mij op de foto wil in Artis?
dan scan ik 'm in en gebruik ik 'm op alle PM jaliers te maken en natuurlijk als usericon...
*zwijmel*
Nimmie is helemaal in luv

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 16:49

Ja maar alle PMU leden die naar artis komen zullen met je vechten hoor nimmie, al kunnen we natuurlijk beter samenwerken om met bart op de foto te komen en zoveel mogelijk foto's te maken van hem en we volgen hem natuurlijk op de voet.
En dan wordt het echt tijd voor de venclub pagina om al onze foto's en ervaringen van die dag op kwijt te kunnen.
Enne wat is dat bart bij ka slapen, ka je mag bart niet aan onze grenzeloze adoratie onttrekken hoor, wij medepmu leden hebben hem nodig Knipoog

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 16:57

mmm Bart heeft ook bij Jura geslapen hoorde ik ergens uit betrouwbare bronnen. en ook nog eens bij Ka hmmm *zwaar jaloers* Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 17:04

Zal ik jullie een geheimpje vertellen? Het moet wel tussen ons blijven hoor!

Als Bart slaapt, dan...

Nee, ik zeg niets, daar zou men nog wat van kunnen gaan denken. Lips are sealed

Hij is wel lief hoor, als-ie slaapt. En helemaal als je hem 's morgens om half 7 uit z'n nest schopt met de mededeling dat-ie mee moet groomen (yep, dat was met de endurance in Austerlitz, waar hij water over het paard van Laui moest gooien, waar Laui nu nog steeds met zwijmeloogjes aan terugdenkt Haha! ).

Jammer dat die matras waarop hij toen heeft geslapen te groot is om in te lijsten. Maar misschien lukt het met het kussensloop wel. Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:51

Ja Ka die kussensloop die heb je toch nooit meer gewassen toch???
enne details wat voor'n onderbroek heeft ie?????
heb je die niet ook kunnen bemachtigen? (wel wassen) en inlijsten.
Ik wist het wel hoor als De Bart op MIJN kussensloop had geslapen dan had ik 'm bij mij in bed gelegt en elke avond voor ik ging slapen even aan het kussensloopje gesnuffeld
Lovers Lovers Lovers

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 20:07

aaahhh, zal ik toch maar mee gaan naar Artis?? Ik wil toch zeker wel meeten met Bart.... *zucht*
En volgens mij is Joost alleen maar jaloers...

Ik wil alles weten over Bart! Heej idee! Kunnen we geen quiz maken? Wie het meeste over Bart weet. Die wordt uitgeroepen tot de grootste Bartven en beste Miepje van de hele wereld!
En ehh, de prijs is ehh, een kusje van Bart....?? Of ehh, samen met Bart op de foto...??
Goed idee?

mmm, toch maar ff meer Pb'en met Bart en al zijn gewoontes en eigenaardigheden te weten komen Tong uitsteken

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 20:33

ow dan gaan we allemaal bart als UI nemen.
ow kijken of ik ngo foto's heb van de barteling

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 20:34

wat is de barteling? Verward blond he Lachen

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 20:36

dat was de bokteling efteling.
op 4 mei jl mooie dag. goeie herinneringen aan. bart was daar
*zwijmel*

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 20:38

*jaloers* Ik wil ook!!!!!!!!

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 20:51

oeeeeeh!!!!!! jullie maken me jaloers met jullie bartenissen...*LOL*
En ik wil alle bart goodies hebben Haha! ennnnn waarom kan ik nou niet mee naar BARTis Boos!
grrrrrrrr......en die foto's van bart is een heeeeeleeeeee galery gemaakt en allemaal bij elkaar geplakt en dan a;s achtergrond gebruikt!!!! Lovers Lovers Lovers
oooooooooooowwwwwwww.......wat ben ik gelukkig *LOL* en iedere keer als ik zit te bokken ff mn scherm naar beneden halen en ff Kwijl bij bart zn foto's Lachen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 20:54

ooooohhhh Wat gemeen Marjo was ik ook maar naar de Efteling geweest als ik wist dat Bart zou komen .... mhhh ik ga douchen en naar bed lekker over bart Dromen.
Mijn mamma heeft trouwens een Bart pyama gemaakt en ook een Bart met boktlogo's dekbed...

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 20:59

ooooooow.......*kijkt jaloers* ik wil ook zo'n bart pyama!!!!!! Boos!....kan jou lieve mama er ook niet eentje voor mij maken *LOL*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 21:05

neee dat wil ze lekker niet mijn Pyama is namelijk helemaal orgineel phuh!
Maare als Laudi en ik weer in vergadering zijn geweest zul je wel horen of zo'n soort pyama opgenomen word in ons assortiment Party!!
Kun je 'm bestellen voor 4000,- bij de PMU's Bartvenklup

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 21:06

oke, schrijf iedere bartgoodie maar op voor mij! Ik wil ze allemaal hebben

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 21:07

pffffff.......4000....je moet wel wat over hebben voor die goodies van bart hoor Scheve mond\

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 21:10

okee soraya als je de eerste besteld krijg je de Bart BH er gratis bij *LOL*

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 21:14

ooooooooooooooooow wat leuk Haha!

jaaaaaaaaaaah daar ga ik helemaal voor *LOL*

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 21:57

Heb ik me daar toch een ontdekking gedaan.... Onze Bart is niet alleen superpopi bij de vrouwelijke bokkers, ook bij de mannelijke...
Ik ontfutselde net aan: jawel, boktkok maarten, de opmerking dat Bart gewoon leuk is.... *LOL* Ik zei dat ik naar bed ging en nog geinspireerd door dit topic, dat ik als PMU lid wel MOEST gaan dromen over fabulous Bart...HIJS GEWOON FANTASTISCH! Knipoog Waarop maarten antwoordde:"ja, hijs geweldig!!!"
Ja maarten, hier kom je niet meer onderuit!!! Betrapt, GOT YA!! *LOL* En aangezien ik niet flauw ben: deel ik deze ontdekking met jullie allen, 72 leden van PMU! Haha!
Verder houd ik mijn kleppie... Lips are sealed Ga weer undercover voor meer Bartvenclubontdekkingen... Hasta la fietstas!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 21:58

Goh... dat wisten wij Miepjes toch al lang? Bart is gewoon populair bij IEDEREEN. Hij is gewoon echt geweldig Lovers
Mmm, ik ga toch maar eens slapen Dromen Lekker dromen over ehh, 3 keer raden Haha!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 22:01

BART is popi en blijft popi.
waar kan ik bartgoodies bestellen
en weten jullie wel dat hij net egwonnen heeft met squashen. benijd degene met wie hij squashed die kan een uur lang tegen hem kijken terwijl hij in tshirt en korte broek rondspringt.
wow *zwijmel*