Vandaag fietste ik richting huis en floot ik op mijn vingers om te kijken of er reactie zou komen, nu mijn pony pas overleden is. En ja, één van de twee overgebleven keek op, hinnikte en rende naar de voorkant. Ik parkeerde thuis de fiets en liep naar het hek, waar het ventje stond te wachten. Een grote lach, klein traantje, maar een grote lach.
Dat mijn hypere puppypaard vandaag met z'n neus over de grond liep toen ik 'snel' zonder zadel ging rijden met een halstertje. Meestal is het door de bak heen scheuren..
MiReRe
Geplaatst: 21-12-14 01:37
Ik kreeg een kerstkaartje van m'n vader, geadresseerd aan mij én Fengur (m'n ijsco)
Ropa
Geplaatst: 21-12-14 01:39
Ik ging vandaag kerstfoto's maken met mijn paarden, en ze vonden het super leuk. Daar wordt ik natuurlijk ook heel blij van !
Dat ik vrijdag geslaagd ben voor me rijbewijs , de paardjes die altijd blij zijn als ik kom
Gefeliciteerd !
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn eigen bak gereden (vriend en ik hebben vorige week het akkoord van de bank gehad voor ons huis met stallen, land en bak).
Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht van mijn lieve mannetje, waar ik een heerlijk buitenritje mee heb gemaakt. En van het lieve berichtje van mijn vriend.
Mijn kleine nichtje die weer lekker gek liep te doen
djinnie
Geplaatst: 21-12-14 20:42
Dat na de gedachte van wat ik deze kerst en oud & nieuw mis... de gedachte kwam van wat ik wel had. Mijn twee kinderen. Feestdagen met twee randjes... een donkere en een gouden.
Het topic van Maarten's huwelijksaanzoek aan Tineke en de lesupdate van Terpentijn brachten ook een glimlach op mijn gezicht.