Pieter25 schreef:EngeltjeS schreef:"Bokkers Be Like: Man? Vrijgezel? Boktkoppel met mij? " eigenlijk had ie moeten zijn:"Bokkers Be Like: Man? Vrijgezel? Wil je met me trouwen?"
EngeltjeS schreef:Pieter25 schreef: eigenlijk had ie moeten zijn:"Bokkers Be Like: Man? Vrijgezel? Wil je met me trouwen?" Owjah
Als we toch zo bezig zijn.Vrouwelijke tienerbokkers be like:Zijn er alleen maar oude mannen of is er ook een jongen van mijn leeftijd?En als je dan 1 noemt is ie te lelijk. Ja, je vroeg toch of ze er waren. Niet of er knappe jongens waren PEdit: Laat ik eerlijk zijn, ik ben net zo erg
Captain schreef:beter.. [ Afbeelding ]wat ik dacht toen ik dit zag:bokkers be like: een man ? van mij ? van mij ? van mij ?
Djura99 schreef:Captain schreef:beter.. [ Afbeelding ]wat ik dacht toen ik dit zag:bokkers be like: een man ? van mij ? van mij ? van mij ? hahaha"mine? mine. Mine!"
irisjhuuu schreef:Ik hoef er geen ik heb al een Tommie Oh, maar volgens mij zijn er ook geen jongens van jouw leeftijd op Bokt! Herkenbaar probleem hoor, haha!
Captain, als je dit leest, er is een nieuwe man op Bokt en ik heb je meeuwenmeme ( ) even in zijn welkomsttopic gezet. Compleet met bronvermelding, dat je het even weet