xNK schreef:Woogy schreef:vind het op onze koude wc altijd super fijn die warme dampen
Een scheet is eigenlijk ook altijd warm
klopt maar ons wc hok is super koud! Dan krijg je zo'n lekker warme kring op je kont , nodigt uit tot langer zitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Ik poep een keer in de zeven dagen... Doktersbezoek te en over. De conclusie? Een luie darm! En bedankt..en als ik dan moet poepen en ik ben niet thuis heb ik een probleem.. Kan ik weer een dag (of twee) wachten.
Als ik diarree heb weet ik niet meer waar ik t ziekenhuis, moet.. Dan heb ik opeens een schrale anus!
Chasey schreef:Haha mafkezen! Ik dacht dat ik weinig poepte, maar 1 keer per week?! Is dat wel in orde? Ik 1 keer pet dag. Soms een dag niet. Maar dan krijg ik al buikpijn. Poep het liefst thuis
saskiakefie schreef:Chasey schreef:Haha mafkezen! Ik dacht dat ik weinig poepte, maar 1 keer per week?! Is dat wel in orde? Ik 1 keer pet dag. Soms een dag niet. Maar dan krijg ik al buikpijn. Poep het liefst thuis
Tja wie niet?![]()
Ergens anders poepen vind ik nooit fijn, helemaal als het gehorig is, dan ben ik bang dat ik scheten moet laten en anderen dat horen hihi. Heb inmiddels geleerd dat je je billen dan uit elkaar moet houden om het geluid te dempen.
saskiakefie schreef:Tja wie niet?![]()
Ergens anders poepen vind ik nooit fijn, helemaal als het gehorig is, dan ben ik bang dat ik scheten moet laten en anderen dat horen hihi. Heb inmiddels geleerd dat je je billen dan uit elkaar moet houden om het geluid te dempen.
saskiakefie schreef:Chasey schreef:Haha mafkezen! Ik dacht dat ik weinig poepte, maar 1 keer per week?! Is dat wel in orde? Ik 1 keer pet dag. Soms een dag niet. Maar dan krijg ik al buikpijn. Poep het liefst thuis
Tja wie niet?![]()