Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:sorry hoor, maar ik vind dit onverantwoord. Snap niet dat mensen dit grappig vinden. Jij bent veels te groot en te zwaar voor die pony! Echt niet normaal.... snap je dan niet dat dit harstikke slecht is voor je pony?
EskeGirl schreef:Maartje1990 schreef:sorry hoor, maar ik vind dit onverantwoord. Snap niet dat mensen dit grappig vinden. Jij bent veels te groot en te zwaar voor die pony! Echt niet normaal.... snap je dan niet dat dit harstikke slecht is voor je pony?
Ik zit te twijfelen of deze nou serieus is of niet
Het blijft bokt
loveidefix schreef:Maartje1990 schreef:sorry hoor, maar ik vind dit onverantwoord. Snap niet dat mensen dit grappig vinden. Jij bent veels te groot en te zwaar voor die pony! Echt niet normaal.... snap je dan niet dat dit harstikke slecht is voor je pony?
Mooi niet hoor, jij gaat geen serieuze reacties krijgen![]()
EskeGirl schreef:Maartje1990 schreef:sorry hoor, maar ik vind dit onverantwoord. Snap niet dat mensen dit grappig vinden. Jij bent veels te groot en te zwaar voor die pony! Echt niet normaal.... snap je dan niet dat dit harstikke slecht is voor je pony?
Ik zit te twijfelen of deze nou serieus is of niet
Het blijft bokt
__Nicky schreef:Jitske schreef:Nee jij hebt echt niet zo'n pony! Er is er maar 1 zo als Phoo!
En voor degenen die het zich afvragen, nee hij is niet te koop. Ik heb het ook al gevraagd
Haha dat klopt. Maar als jullie langs willen komen om te knuffelen mag dat wel hoor
Maartje1990 schreef:loveidefix schreef:
Mooi niet hoor, jij gaat geen serieuze reacties krijgen![]()
misschien niet, maar heb met mijn NEPPE serieuze reactie toch mensen aan 't twijfelen gekregen*raapt zich zelf van de grond*
![]()
Ik vind 'm geweldig hoornét klein genoeg
__Nicky schreef:Jitske schreef:
Misschien kom ik Phootje nog wel eens toevoegen aan mijn modellen lijst
Pffft Roos je hebt die pony wel ernstig in het zweet gereden zeg. En je had niet eens een zweetdeken bij je!
Wellus
__Nicky schreef:__Nicky schreef:En als het wel echt is, wat is er zielig aan? Roos staat er boven
Naja niet zielig..........