Tellie schreef:
dan pak je toch gewoon een mes
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Moreill schreef:Susyb schreef:nee elektrische spiegels ben ik het niet mee eens ... gaan sneller open.. en als bestuurder kan ik ze zelf achter ook opendoen mocht er tijde3ns het uitgaan iemand moeten kotsen maar zijn handen voor zijn mond houden
Ik bedoel niet dat ze automatisch inklappen als je de auto op slot doet, dat is wel handig als je strak langs de weg parkeert, maar ik bedoel dat je ze goed kan zetten als je gaat rijden.. Als je ze 1x goed hebt hoef je ze toch niet te veranderen, en dan alsnog is het zo weinig moeite.. Echt overbodige luxe vind ik dat.. Electrische ramen is niks mis mee natuurlijk!

Moreill schreef:Eigenlijk net zoals elektrische spiegels in de auto..
)
Majo schreef:Ik ken wel die pennen waar je dan met een andere pen overheen moest gaan en dan verdween de inkt. Heel irritant, want als je er iets opnieuw overheen wilde schrijven, verdween dat ook steeds. En die dingen stonken echt ENORM!

marius schreef:Majo schreef:Ik ken wel die pennen waar je dan met een andere pen overheen moest gaan en dan verdween de inkt. Heel irritant, want als je er iets opnieuw overheen wilde schrijven, verdween dat ook steeds. En die dingen stonken echt ENORM!
Een inktwisser..
Die was "vroegah" bij ons op school wel populair!
Maar hij stonk inderdaad heel erg.