Je eerste zoen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ponymeid1

Re: Je eerste zoen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:47

Ik was geloof ik 14 of 15. Was een beetje vage actie. Had via MSN verkering gekregen, had hem wel eens gezien. Maar in 't echt was ie echt NIET knap Clown Dus ik dacht echt; oh my god.. Toen zei een meisje op de manege, jullie verkering? ZOEN EM DAN! Dus ik heb hem VOL op de bek gepakt.

En VIEEEEEEES. Heb onder de douche met een schuursponsje m'n tong staan boenen Huilen van het lachen Hij smaakte echt zo vies, echt heel heel vies. Bah. Toen wilde ik nooit meer zoenen Clown

Hahaha en gister dan, had ik m'n eerste 'echte' date (jaja ik ben 20 Clown ) ... naja en toen gingen we in de sneeuw staan zoenen toen ik naar huis ging. Alleen hij was best iets groter als ik, dus ik stond op m'n tenen. Maar met nog geen 3 seconden viel ik om Huilen van het lachen Hij merkte wel dat ik stopte met zoenen, maar volgens mij heeft ie nog steeds niet helemaal door wat er gebeurde. Maar ik was zo melig en moest best hard lachen, dat ik geen 2e poging aandurfde. Hij zal wel denken .... Clown Hahaha. Nou moet ik 'm straks dus weer zien, ik moet nu al lachen Huilen van het lachen

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:49

hahah super leuke verhalen hier Haha!

Nou veel succes strakjes, is goed voor je lachspieren haha *LOL*

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:52

Ik heb nog maar met 3 mensen echt gezoend, goed van mij he Clown Hahah, ik ontwijk altijd met uitgaan jongens die mij willen zoenen en een vriend vond dat afgelopen zaterdag erg grappig Huilen van het lachen Noujah mijn ex dan die niet met mij kan tongzoenen Clown , andere ex die erg goed was en een of andere gast die me ineens op mijn bek pakte(en ik ging erop in en een week later toen ik hem weer zag nog eens fijntjes overgedaan), maar die wil nu overduidelijk meer terwijl ik geen scharrel wil Huilen van het lachen

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:53

Ja lekker op m'n werk, arm arm jong Huilen van het lachen Als tie nog niet op me is afgeknapt zal ik het hem toch maar enigszins vertellen, straks denktie dat ik om hem moest lachen of zo Huilen van het lachen

vivian2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:54

wat een leuk topic!

ik ben nu 15 en heb nog nooit echt gezoend Bloos en ben bang dat ik er ook echt niets van ga bakke de eerste keer Clown het lijkt me zo eng Clown

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:03

Haha niet denken maar doen *LOL*.

Agut straks denkt ie dat je hem aan het uitlachen was haha ROFL

@Njen ik ben echt dom, ik moet je bericht 10 keer overlezen voordat ik hem snap, maar nu snap ik hem haha Schijnheilig Wel goed van je hoor haha *LOL*

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:05

Echt grappig al die zoen verhalen.

Ik was 14 toen ik vond dat het nu maareens tijd was om te gaan zoenen. Het was op de verjaardag van mn pa, hele huis vol visite. Ik kwam van mijn slaapkamer en op de overloop stond mijn "slachtoffer", dus die zoende ik om daarna heel snel weg te lopen en gezellig tussen de visite te gaan zitten. Ik denk dat hij heel erg overdonderd was door mijn actie. Uiteindelijk is hij zelfs nog even mijn vriendje geweest dus hij vond het niet echt erg. Ik vond het trouwens niet vies, had gewoon zo iets van dat doe ik ff.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:06

myxlea schreef:
Haha niet denken maar doen *LOL*.

Agut straks denkt ie dat je hem aan het uitlachen was haha ROFL

@Njen ik ben echt dom, ik moet je bericht 10 keer overlezen voordat ik hem snap, maar nu snap ik hem haha Schijnheilig Wel goed van je hoor haha *LOL*

Hahah, nou ik typ weleens verwarrend, misschien dat het daaraan ligt Knipoog

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:07

Hihi, ik was 13 denk ik (+- 1,5 jaar geleden?), met een jongen uit mijn klas die ik al een tijdje leuk vond, op het schoolfeest. Nouja toen was hij wel 'oké' met zoenen, maar nu ik iets meer 'ervaring' heb was hij toch wel de slechtste Nagelbijten / Gniffelen

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:08

Njen schreef:

Ik denk het niet, ik las allerlei woorden anders? Dat je al 3 maanden niet meer gezoend had en zo nog wat dingen Clown

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:10

myxlea schreef:
Njen schreef:

Ik denk het niet, ik las allerlei woorden anders? Dat je al 3 maanden niet meer gezoend had en zo nog wat dingen Clown

Hahah ok, dat kan natuurlijk ook Clown Heb ik ook weleens last van Nagelbijten / Gniffelen

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:17

Je moet echt niet nadenken bij je 1e zoen ROFL

Mijn eerste wou me eerst zoenen, maar ik schrok dat ik terugtrok. Maar hij was zoo lieef (wel bezopen maargoed ROFL)
En hij wou een afscheidszoen. Gewoon gedaaan, niet bij nadenken, komt het wel goed ROFL

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:18

Ik was 13 en het was met mijn toenmalige vriendje. Hij was alleen dik 2 meter en ik nog laaaaang niet, dus toen ging ik op een bankje staan Clown Ik vond het viiiies, hij stonk enorm uit z'n bek ook, bah! Het is daarna helemaal goed gekomen hoor Schijnheilig

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:18

Mijn eerste echt zoen kreeg ik toen ik volgens mij 12 was!
Hij heette .... heette...... ik weet het echt niet meer haha!! Haha! Haha! Haha!

Rosmoov

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:20

toch wel een speciale voor mij

ik was al heel lang gek op die jongen nou eindelijk samen naar de bios hoor mijn nichtje erbij...na de film erg onhandig met zijn 3en buiten tot mijn nichtje echt heeeeel erg toevallig even binnen naar de wc ging Cool en daar gebeurde het hehe Haha!
hij is 2 jaar daarna verongelukt op zijn brommer dus vandaar dat het voor mij toch nog speciaal is aangezien ik hem altijd nog leuk heb gevonden Huilen

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:25

Rosmoov schreef:
toch wel een speciale voor mij

ik was al heel lang gek op die jongen nou eindelijk samen naar de bios hoor mijn nichtje erbij...na de film erg onhandig met zijn 3en buiten tot mijn nichtje echt heeeeel erg toevallig even binnen naar de wc ging Cool en daar gebeurde het hehe Haha!
hij is 2 jaar daarna verongelukt op zijn brommer dus vandaar dat het voor mij toch nog speciaal is aangezien ik hem altijd nog leuk heb gevonden Huilen

Ach gut

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:29

mijn eerste zoen was op me 14ste was stront bezopen Tong uitsteken
de jongen was onbekent voor mij
ik heb met hem gezoent en weggeduuwd

en nu meer dn jaar laten veel ervaring meer Haha!
wel met de onbekende jonge waar ik door ontgroent weer mee gezoent

en heb van weekend , jongen uit me klas ontgroent , hij was over 2 uur 16 werd
tjah , en nu word ik beetje gepest Tong uitsteken maar dat maakt niet uit Haha!

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:31

Mijn eerste zoen was toen ik 15 jaar was, met een jongen die ik écht leuk vond, en toen ook meteen veel en lang. Clown Dus heb er absoluut geen spijt van.
En het was bestwel perfect, vond het absoluut niet vies oid.

Tis helaas nooit iets geworden met hem, maar daar ben ik inmiddels overheen *LOL*
Laatst bijgewerkt door Mango_ op 24-11-08 16:50, in het totaal 2 keer bewerkt

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:35

Op mijn 12e mijn eerste echte tongzoen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:40

Ik was toen verliefd op een jongen, echt heel grappig.
Inmiddels had ik al eens gezoend.
En hij moest niets van mij hebben.
Maar wij als meiden aan wat jongens vragen met wie en wanneer hun eerste zoen hadden gehad.
Die jongen zo: Oooh, dat weet ik allang niet meer hoor.

DUIDELIJK NOG GROENTJE!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:40

Toen ik 3(?) was een zondertong zoen Tong uitsteken Op de Creche, heb er zelfs nog een foto van Huilen van het lachen

Echt gezoend heb ik nog niet Tong uitsteken Maar heb ook nog geen vriendje ofzo Knipoog

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:43

ik was 13... was uit jonge kende ik via een vriend die ik op internet heb ontmoet daar ging ik mee afspreken
en hij nam zn vriend mee die ik toch wel leuk vond

na de vaakntie x afgesproken toen opstap en ja daar was de zoen
ik was zenuwachtig en wist niet hoelang zoiets duurde enzo

nou volgens mij was het wel 20 min lang aan 1 stuk door Tong uitsteken
haha weet niet of ik het nou zo lekker vond Tong uitsteken

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:44

xxxdonja schreef:
Niet?
Maakt mij ook niet uit, ben 12.
Ik ga er ook niet op zoek ofzo, het komt mij wel tegemoet. Heel veel die ik ken hebben al gezoend. Sommigen kunnen het ook niet geloven... Haha! Haha! Maar, het maakt mij niks uit

Je bent 12 jaar en sommige kunnen het niet geloven? ben ik wel benieuwd tot wat voor type mensen die dan behoren..

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:48

Wach Wacht mag ik wel mijn eerste bijna zoen vertellen? (en niet een bijna kusje zoen maar een echte zoen).. *LOL*

Het ging als volgd: Jongen ging achter mij aan mee naar binnen de garage in en ging voor de deur staan. Toen hield hij mij vast en kwam steeds iets dichter bij.. Paniek sloeg toe en ik heb de jongen weg geduwd en ben zo naar binnen gerend.. TJa... zo blijf je groentje Huilen van het lachen

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:50

Mijn eerste zoen was toen ik 11 was, met een spelletje 'Doen, durven of de waarheid'. Ik had al heel lang verkering met de jongen in kwestie en nu moesten we als opdracht met elkaar zoenen. Een succes was het niet bepaald haha *LOL*.

Mik_ schreef:
Hahaha en gister dan, had ik m'n eerste 'echte' date (jaja ik ben 20 Clown ) ... naja en toen gingen we in de sneeuw staan zoenen toen ik naar huis ging. Alleen hij was best iets groter als ik, dus ik stond op m'n tenen. Maar met nog geen 3 seconden viel ik om Huilen van het lachen Hij merkte wel dat ik stopte met zoenen, maar volgens mij heeft ie nog steeds niet helemaal door wat er gebeurde. Maar ik was zo melig en moest best hard lachen, dat ik geen 2e poging aandurfde. Hij zal wel denken .... Clown Hahaha. Nou moet ik 'm straks dus weer zien, ik moet nu al lachen Huilen van het lachen

Hahaha ik had ook een keer dat ik bijna omviel, ook erggg handig *LOL*.