dat het trainen weer begonnen is voor het nieuwe wedstrijd seizoen en dat mijn lief vriendinneke volgende week mee gaat naar opendag tuigpaarden/hackneys
Goed nieuws vanuit meerdere hoeken en het nieuwe plekje van mijn merrie
chance
Geplaatst: 25-02-16 21:09
snoopieee schreef:
dat het trainen weer begonnen is voor het nieuwe wedstrijd seizoen en dat mijn lief vriendinneke volgende week mee gaat naar opendag tuigpaarden/hackneys
Ik heb een super mooie jas gekocht vandaag Super blij mee! En 2 minuten later kwam er een mevrouw naar me toe om te zeggen dat ze mn jas zo mooi vond, heel leuk!
Ik heb zojuist groen licht gekregen om één van de musici van het Nederlands Ph.ilharmonisch te interviewen morgen. Bof ik ook nog even dat hij niet lelijk is.
Dat ik na 2 jaar ploeteren een vast contract bij een bank binnen heb gesleept. Zo vreselijk blij. Niet alleen een lach maar ook tranen van blijdschap vanmiddag. Nu zo blij dat ik er wakker door lig
Ik was absoluut niet tevreden over mijn begeleider bij mijn afstuderen en ik heb vandaag aangegeven van begeleider te switchen, wat nog best lastig is aangezien ik al halverwege ben. Nu kreeg ik weer een mail en één van de leukste docenten die ik ken wil mij begeleiden! Ik was er niet helemaal zeker van of ik wel van docent moest wisselen maar nu ben ik er zo blij mee
Es_ther
Geplaatst: 26-02-16 18:04
Een fijne les met mijn draver!
Blue_Eyes
Geplaatst: 26-02-16 18:05
Het feit dat mijn bedrijf nog nooit zo goed gelopen heeft als dit jaar en ik de derde enorme opdracht van 2016 binnen heb (naast alle kleinere klusjes)!
Dat schattige hondje dat naast me slaapt. Het enige lastige is dat ik al 30 minuten probeer naar bed te gaan (zij slaapt in de bench in de woonkamer omdat ze anders 's nachts vaak aanslaat en dat niet tof is in een studentencomplex van 500 man).