Mijn oude verzorgster voor de laatste keer appt mij nadat ze klaar is 'Heb je met hem getraind? Hij liep zo lekker vandaag!' En inderdaad, vrijdag heeft ie aan de longe met bijzet gelopen. Heerlijk! De vruchten werpen zich af!
Dat ik vandaag weer even op Victor heb gereden. Maar 10 minuten en alleen maar gestapt en daarna mijn moeder nog 5 minuten alleen maar gestapt, maar hij was verbazingwekkend braaf. Hij is half december gediagnosticeerd met een peesblessure, dus vandaar zo kort.
Dat m'n oude tinderdate heeft geskyped. Voelde me stiekem toch weer een puber
HorseTimeXL
Geplaatst: 14-02-16 21:39
Een berichtje wat mn hele valentijnsdag en mijn gepieker goed maken
En dat ik jaren op een haflinger heb gereden (lees: ik ben zelf 181) eindelijk weer op een paard heb gereden, wat mogelijk mijn toekomstig bijrijdpaardje wordt.
Mijn dochtertje van 3 die omdat ze ziek was vannacht bij mij had geslapen. Voel ik vanmorgen ineens een handje op mijn gezicht... hai mama, ik vind jou zo lief
Dit topic van allerlei goede dingen die langskomen (zoals Robijntjah: goed bezig!) en alle grappige dingen die langskomen.
Voor mij is het feit dat een goede vriendin van mij interesse heeft in het bewonersvertegenwoordigersschap een glimlach. Vooral omdat ik 2 jaar terug haar bewust niet gevraagd omdat we toen nog allebei kapitein zouden zijn op 1 schip maar ze voor de rest me toen al erg geschikt leek voor de functie. Nu heb ik er 2 jaar op zitten en moet ik vanwege mijn studie gaan minderen en heeft zij dus interesse. Ik ben gematigder geworden, zij ook, en onze samenwerking gaat anders liggen. Ik heb meer ervaring, zij heeft meer inzet. Dus ik denk nu juist dat het perfect gaat werken.