Debb: Wil niet beroerd doen, maar vind dat je wel érg vaak reageert. Je hebt net ookal een reactie op Juul gegeven, denk dat ze het ook leuk vind om iets van iemand anders te horen. Ik heb het topic eens een paar pagina's terug gelezen en vaak reageer jij direct op een ander als een ander op jou reageert. Wou al een paar keer in dit topic reageren, maar telkens was jij als laatste post, en omdat ik al eens op je heb gereageerd (vind dat je een super leuke pony hebt) dacht ik dat je het niet leuk zou vinden om nog een keer een reactie van mij te krijgen. Ligt natuurlijk ook net aan het moment, voor hetzelfde geld was jij niet de laatste wie had gereageerd, maar omdat je zo vaak reageert is de kans wel groot. Geef anderen ook de kans.
Kan natuurlijk aan mij liggen, maar dit viel me ontzettend op.
Ik probeer er vaak genoeg wat anders bij te verzinnen hoor, vind het een beetje nutteloze reactie, sorry..... edit, en tja de mensen op de vorige pagina ken ik persoonlijk, dus daar wil je ook wel wat leuks over zeggen
Als jij deze reactie nutteloos vind snap je geloof ik niet zo goed wat ik bedoel, of wat jij (iig in mijn ogen) verkeerd doet. Nouja, verkeerd is een groot woord. En volgensmij is de mening van een ander nooit nutteloos? Denk dat de mensen op de vorige pagina, wie jij persoonlijk kent dus, ook wel graag willen horen wat een vreemde nou zo leuk vind aan hun, of hun pony/paard/huisdier whatever. Denk dat ze dat van jou wel weten, wat jij leuk vind aan hun. En persoonlijk vind ik het niet leuk om 2x een reactie van dezelfde persoon te krijgen, weet natuurlijk niet wat andere mensen daarvan vinden. Wat ik bedoel te zeggen is dat ik vind dat je erg aanwezig bent in dit topic, geef andere mensen ook de kans om op elkaar te reageren zonder dat jij er direct met een reactie tussen zit. Natuurlijk is het leuk om complimentjes te ontvangen, dat is waarschijnlijk ook de rede waarom je zo vaak reageert, zoals iedereen hier doet, daar is ook niets mis mee. Maar om nou na elke reactie op jou weer terug te reageren vind ik persoonlijk teveel van het goede.
Nee dat is niet de rede waarom ik zovaak reageer, ik vind het leuk om ze te geven. Ik ben gerust niet de hele dag online, dus er komt vaak genoeg een ander tussen. Maargoed, ieder zijn mening En nu hou ik er over op..