Dat mensen mijn overleden konijn herkennen door een bunnytraining die de foto's van haar vrij mogen gebruiken , zo blijft ze voor altijd een lach bij iedereen toveren
Allereerste keer samen bitloos en ze vond de bak super saai dus we gingen lekker de weg op. En wat was ze braaf! En wat kan ze hard draven als ze thuis ziet hihi.
Alle dingen die ik vandaag gedaan heb, inclusief een lampenkap mollen (wist ik dat halogeenspotjes blijkbaar ook in draaivariant gemaakt worden, ik dacht alleen in prikvariant) en uiteindelijk wel 3 lampen vervangen waardoor ik nu voor 9 watt een flinke berg licht op mijn slaap-/studeerkamer heb. Morgen de laatste dingetjes doen en nog even heel hard leren (wat ik vandaag ook al heb gedaan) zodat ik dinsdag mijn toets ga halen.
Daarnaast heeft deze caviakast me een hoop glimlachjes opgeleverd. Ik heb eergisteren het hout bij de gamma gehaald en gisteren hem (zelf, alleen) in elkaar gezet. Rechts, waar nu de salontafel met spullen staat, komt mijn kledingkast met achterwand. Daarmee wordt de caviakast een stuk stabieler, hij heeft namelijk geen kruis aan de achterkant en zit nu met een touwtje aan de salontafel vast om hem niet schuin te laten zakken.
Die hond is trouwens een deel van de aanleiding voor de kast. Ze jaagt namelijk op de cavia's (en dat mag ze van mij niet, flauw he). Nu kan ze gewoon weer in die kamer zijn zonder vast te liggen of onder streng toezicht te zijn en kan ik het dus weer als studeerkamer gebruiken.
Dat ik de herkansing van mijn allerlaatste tentamen op het HBO ooit gehaald heb! En dat het gemiddelde van al mijn cijfers een 7 is! Ik dacht dat ik veel lager zat
Dat ik de herkansing van mijn allerlaatste tentamen op het HBO ooit gehaald heb! En dat het gemiddelde van al mijn cijfers een 7 is! Ik dacht dat ik veel lager zat
Dat ik de beschadigde caviakooi mag houden en er kostenloos een nieuwe wordt opgestuurd. En het feit dat ik de kooien bij de Duitse Zooplus besteld heb, ze vanuit Nederland verzonden zijn, ik toen in het Engels een mailtje gestuurd heb naar de Duitse Zooplus en van de Britse Zooplus antwoord heb gehad (incl. het bedrag in ponden). Ik ben nieuwsgierig waar nu de vervangende kooi vandaan wordt gestuurd.
Ik had 4 kooien besteld en bij 1 is er een hoek uit en een stuk met barsten van 20x15cm.
HorseTimeXL
Geplaatst: 10-02-16 00:02
OneAndOnlyx schreef:
Een mevrouw op stage die tegen me zei dat ze me een lieverd vond
Hier ook iemand op stage die ik sowieso gewoon heel erg waardeer en die ervoor zorgt dat ik me zo erg thuis voel
En dat ik ga kijken komend werken naar een nieuw bijrijpaard
Mijn neefjes die al snel doorhadden dat ik verstopt was , normaal verstoppen zij zich als ze me zien (bij opa en oma thuis ) en nu ik snel onder de tafel geschoten. Neefjes echt van