Ik had het vandaag met 'prettig uiteinde'.Vond het zo raar klinken.Alsof je over drempel stapt en het dan over is?
Luxorvalkje schreef:Ik had het vandaag met 'prettig uiteinde'.Vond het zo raar klinken.Alsof je over drempel stapt en het dan over is?Bij 'prettig uiteinde' denk ik altijd: 'ik ga nog lang niet dood hoor'
Wijntjes. Ik erger me aan die mensen van 16 die op Facebook zetten 'heerlijk WIJNTJE drinken met men vriendinnen '
Ik erger me dan meer aan het woordje "men" in die zin. Het is of m'n, of mijn. Mn kan ik ook nog mee leven, maar men is gewoon fout.
Remspoor..en dan niet op de weg! En ook als een man zegt : even aan de vrouw vragen! " de vrouw ".Hallo alsof ze geen naam heeft
Gelukkig nieuwjaar en alles wat in die trant is. Ik haat het om mensen gelukkig nieuwjaar te wensen en irriteer me er ook echt aan..
ijssnuiver schreef:Gelukkig nieuwjaar en alles wat in die trant is. Ik haat het om mensen gelukkig nieuwjaar te wensen en irriteer me er ook echt aan..Zo echt. Zo lekker ongemakkelijk als je naar iemand toeloopt op stal of de buren of wie dan ook. 'Gaan we dit zeggen of'
Ha, ´ik irriteer me er ook echt aan´. Ik ben dus allergisch voor ´ik irriteer me eraan´. Het is ´ik erger me er aan´ of ´het irriteert me´
Ohh wat een fantastisch topic.Ik erger me kapot aan "dansjes en drankjes". De afgelopen tijd kom ik dat zooooooo vaak tegen op Facebook, bah!
MoniqueT schreef:Ha, ´ik irriteer me er ook echt aan´. Ik ben dus allergisch voor ´ik irriteer me eraan´. Het is ´ik erger me er aan´ of ´het irriteert me´ Dit brengt me op nog een stom woord: betweter
Luxorvalkje schreef:Ik had het vandaag met 'prettig uiteinde'.Vond het zo raar klinken.Alsof je over drempel stapt en het dan over is?Wat betekent dat in godsnaam? O.o
Iris965 schreef:Of 'uitzitten' is ook zo vreemd Sokje is een verschrikkelijk woord hahaDoortrekken is vreemdMijn sierhoender heet Sokje Ze heeft extra veren om haar poten, loopt ook wel schattig.
Shanna schreef:Ik erger me dan meer aan het woordje "men" in die zin. Het is of m'n, of mijn. Mn kan ik ook nog mee leven, maar men is gewoon fout. En 'me', daar word ik echt misselijk van.
__Sannne schreef:MoniqueT schreef:Ha, ´ik irriteer me er ook echt aan´. Ik ben dus allergisch voor ´ik irriteer me eraan´. Het is ´ik erger me er aan´ of ´het irriteert me´ Dit brengt me op nog een stom woord: betweteren laks
xHaithi schreef:Luxorvalkje schreef:Ik had het vandaag met 'prettig uiteinde'.Vond het zo raar klinken.Alsof je over drempel stapt en het dan over is?Wat betekent dat in godsnaam? O.oVolgens mij bedoelen ze met uiteinde oudjaar/oud en nieuw.
Mag ik jou een.... wensen?En dan niks meer zeggen... Ik verwacht dan alsnog bijvoorbeeld: een fijne dag Ik erger me daar echt aan als ik dat hoor haha