Jamie Oliver z'n 5e kind heet River RocketKon ook niet anders, de andere 4 hebben ook behoorlijk bijzondere namen....
Bij ons in het dorp is een Germ geboren.Kom op, dat doe je je kind toch niet aan? Wij brabanders zeggen sowieso al bij iets zieligs gerum/germ dus ik snap het echt niet
christaerik schreef:MuckZag ik in de Story. Ik moest gelijk aan die laarzen denken, muck bootsZoontje van Jaap Reesema (oid) en Kim Kotter inderdaad. Moet er ook aan wennen
Vandaag op de achterkant van een auto: Emme, Tezz en Nowah. Emma is waarschijnlijk te ouderwets, Tezz en Nowah zoals ze willen dat je het uitspreekt?
Esmee_98 schreef:Op facebook stuurt net ene Erko mij een vriendschapsverzoek.Best fijn met deze temperaturen
Esmee_98 schreef:Op facebook stuurt net ene Erko mij een vriendschapsverzoek.Best fijn met deze temperaturen
Esmee_98 schreef:Op facebook stuurt net ene Erko mij een vriendschapsverzoek.Best fijn met deze temperaturen Ik zou vragen: "wat is er, ko?"
Plien91 schreef:Esmee_98 schreef:Op facebook stuurt net ene Erko mij een vriendschapsverzoek.Best fijn met deze temperaturen Ik zou vragen: "wat is er, ko?"
Erko doet me herinneren aan vroeger, op de scouting. Was een jongetje die heet Enzo. Een van de leidinggevende begreep er niets van waarom hij toch maar Enzo bleef zeggen als hij vroeg hoe hij heet. Hij dacht dat hij Enzo zei, in de zin van ja en.
Anoniem schreef:iirrssjjee schreef:Op tv bij The next boy/girl band een Ixchele...Ja die zag ik ook nee toch!