dat ik heerlijk gewerkt heb, ondanks de extreme drukte( 2 terminale clienten op mijn afdeling en nog 2 anderen in het huis, terwijl ik de enige verpleegkundige was)
Het feit dat ik toch maar ga werken en het nog goed doe ook!
Tilmar
Geplaatst: 28-01-16 15:26
Dat ik een dagje thuis werk en dat mijn 2 katten zo goed 'helpen'. Op schoot is niet zo handig als ik achter de computer zit, dan maar op een kleedje vlak naast me. Lief
Tijdens t wachten op mijn bril zat ik samen met een oudere dame in de wachtkamer. Mevrouw zag de zo chique uit en ik heb haar een compliment gegeven. Ze vond het volgens mij zo lief en begon nog meer te stralen dan dat ze al deed.
Dat een oude ballon verzamelaar voo trots vertelde over zijn nieuwe aanhanger , 30 jaar jong maar nieuw verfje en hij kan geladen worden zonder auto ervoor en je kan de enveloppen er in rollen. Zo trots dat hij was (achtergrond om mijn glimlach te begrijpen,laag iq . Zou nooit alleen wonen , nooit autorijden en hij doet beide + hij rijd met aanhanger ) , merk is de mercedes van de luchtballonnen en ding is onverwoestbaar. En voor ik het wist half uur verder te chatten online