Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Charlotte

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 15:11

Had ik ook een keer Clown

Hele groep met omatjes, liepen over het cross parcour. Dus ik kwam in rengalop aan.
Helemaal kwaad, dat er zomaar een monster op hun af kwam gerent Huilen van het lachen
Riep nog na dat het toevallig wel een ruiterpad was Clown

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 15:14

Tegen mijn leraar biologie; Zeg eum, heeft een tand eigenlijk vissen? Vork

Tsja, Koe

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:10

Gisteravond was er in Spuiten en Slikken een jonge vrouw te gast die een boek had geschreven over hoe ze als 12-jarig meisje in de ban kwam van een loverboy. Was echt een nogal heftig verhaal. Scheve mond Verdrietig De lompe opmerking kwam van Filemon: "Het is echt een geweldig boek, ik heb hem in één ruk uitgelezen." Bloos! Nagelbijten / Gniffelen

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:15

Mijn moeder onder het eten tegen mijn broertje die een beetje raar deed:
"My god, wat heb jij een mongolenbek zo"
Keek ze mij aan
"Wow, dat was best eeeeeh lomp denk ik?"
"Maar goed dat je het zelf inziet mam..."

Tessaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:20

goeroe schreef:
Gisteravond was er in Spuiten en Slikken een jonge vrouw te gast die een boek had geschreven over hoe ze als 12-jarig meisje in de ban kwam van een loverboy. Was echt een nogal heftig verhaal. Scheve mond Verdrietig De lompe opmerking kwam van Filemon: "Het is echt een geweldig boek, ik heb hem in één ruk uitgelezen." Bloos! Nagelbijten / Gniffelen

Whahaha das best wel lomp Tong uitsteken

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:54

Plien91 schreef:
Mijn moeder onder het eten tegen mijn broertje die een beetje raar deed:
"My god, wat heb jij een mongolenbek zo"
Keek ze mij aan
"Wow, dat was best eeeeeh lomp denk ik?"
"Maar goed dat je het zelf inziet mam..."

je moeder nog wel die het zegt Nagelbijten / Gniffelen

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:49

Mijn broertje mag ook graag een gehandicapt jongetje nadoen die bij hem op bowlen zit, en dat kunnen we thuis niet echt waarderen, vandaar ook een beetje die opmerking. Nagelbijten / Gniffelen

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:23

We waren op kamp, en we gingen eten. Ik ben gewoon een enorme vreetkoe wat dat betreft, en al helemaal als het macaroni is en ik honger heb. Ik was al meerdere keren nieuw gaan halen, en bij mijn 5e bord zegt de leidster: HEB JIJ SOMS WORMEN OFZO
Nou bedankt, gewoon een snel spijsverteringsstelsel heet dat..

danielle_ikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:36

vorig jaar zat ik in vmbo-t 3 ( nu de in de 4e) en mijn vriendin en ik zitten in een atlas te kijken, zegt mn vriendin ineens;
HEE KIJK NOU 2 CANADA'S waarop ik heeel hard in de lach schiet en lachend zeg; de wereld is rond hea! Dromen
nou ik kwam niet, niet meer bij! Nagelbijten / Gniffelen

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:03

Vanmorgen toen ik heel fanatiek mijn koplamp wilde maken deelde mijn vriend me mee dat ik gehandicapt ben en het dus toch niet kan. (heb alleen een polsblessure)
L*llig voor hem maar allebij mijn koplampen doen het weer. lekker puh Haha!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:52

goeroe schreef:

da's echt een doodnormale opmerking hoor *LOL* gewoon een bestaande uitdrukking en heeft niks met rukken te maken!

haha.

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 17:02

dwaallicht schreef:
goeroe schreef:

da's echt een doodnormale opmerking hoor *LOL* gewoon een bestaande uitdrukking en heeft niks met rukken te maken!

haha.

tja maar in deze context is het toch niet helemaal lekker op z'n plaats vind je niet??

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:21

goeroe schreef:

Hahaha ik vind hem wel briljant hoor! Tja, als je nou écht overal op moet gaan letten dan kan je wel bezig blijven...

xx_Lizet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:39

paix schreef:
Dat ken ik!..

Ik reed op mijn paard even over een pad van het ene ruiterpad naar het anderen waarop ik haast aangevallen word door een oma die de politie ging belen als blablabla.. Huilen van het lachen

ROFL

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 00:28

Flor schreef:
goeroe schreef:

Hahaha ik vind hem wel briljant hoor! Tja, als je nou écht overal op moet gaan letten dan kan je wel bezig blijven...

Natuurlijk snap ik wel dat dit een veel gebruikte opmerking is die niets met rukken te maken heeft, maar zoals Silletje ook al zegt is hij binnen deze context op zijn minst onhandig (en zelfs een beetje banketstaaf *LOL* ). Ik meende ook te zien dat zowel de vrouw als Filemon zelf na het uitspreken van deze opmerking een beetje ongemakkelijk om zich heen keken. Als hij het over kon doen zou hij denk ik voor andere woorden kiezen. Knipoog

Dan kun je zeggen dat 'je wel bezig kunt blijven' maar dit is toch een topic over lompe opmerkingen... Juist het feit dat deze opmerking a) een beetje shockerend/ongemakkelijk/aanstootgevend is en b) niet zo was bedoeld, maakt het een lompe opmerking. De vele voorbeelden die in dit topic voorbij komen van uitspraken die doelbewust provocerend zijn (oftewel vaak 'stoerdoenerij') vind ik helemaal niet lomp, eerder ongevoelig of gewoon dom. Vork

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 09:47

pitbullgup schreef:
laatst vertelde iemand op een verjaardag dat ze een vriendin had die in het onderwijs werkte

zij stond in de klas en de kinderen waren afscheid aan het nemen van hun ouders tot 1 meisje heel hard zegt; Mam ik hoef geen kus dat vind ik vies. Ik weet wel dat je net papa's piemel in je mond hebt gehad Bloos Bloos Bloos Die moeder wist niet hoe snel ze weg moest gaan.

of het dan waar is of niet, je schaamt je vreselijk als je kind dit zegt waar iedereen bij is

Huilen van het lachen ROFL hahhhahahaha, ik kom niet meer bbbbbbbbbbiiiiiiiij! Dit zal je maar gebeuren......... Haha! Haha! Haha!

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:02

Prinslover schreef:
pitbullgup schreef:
laatst vertelde iemand op een verjaardag dat ze een vriendin had die in het onderwijs werkte

zij stond in de klas en de kinderen waren afscheid aan het nemen van hun ouders tot 1 meisje heel hard zegt; Mam ik hoef geen kus dat vind ik vies. Ik weet wel dat je net papa's piemel in je mond hebt gehad Bloos Bloos Bloos Die moeder wist niet hoe snel ze weg moest gaan.

of het dan waar is of niet, je schaamt je vreselijk als je kind dit zegt waar iedereen bij is

Huilen van het lachen ROFL hahhhahahaha, ik kom niet meer bbbbbbbbbbiiiiiiiij! Dit zal je maar gebeuren......... Haha! Haha! Haha!

OMG... deze is echt hilarisch ROFL

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 16:17

Flor schreef:
goeroe schreef:

Vind ik ook...maarja, ik denk ook niet meteen aan bepaalde activiteiten als ik het woord "ruk" hoor Clown

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 16:30

pitbullgup schreef:

Ik twijfel eigenlijk aan het waarheidsgehalte van deze Bloos (niet van jouw, maar van die iemand die het verteld heeft) .
Dit 'mopje' ken ik namelijk al jaaaren. En ik ken verschillende mensen die iemand kennen die toevallig hetzelfde heeft meegemaakt. Ik durf zelfs bijna te beweren dat hij onder een hoax valt.
Kan zijn dat dit toch echt gebeurd is hoor, maar dan lijkt met het mij gewoon écht toevallig Haha! .

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:38

Mijn broer had vorige week zo'n lompe opmerking, hij is vorige week terug gekomen uit engeland na 2 maanden (in die tussentijd heb ik visjes gekocht) zegtie: je moet je goudvissen meer licht geven
ik: hoezo?
hij: ja ze zijn helemaal zwart zo worden ze nooit oranje
ik: ROFL het zijn sluierstaarten die blijven zwart ROFL

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:05

Het is niet zozeer een opmerking... meer een stomme actie Nagelbijten / Gniffelen En nee, niet van mij! Vork

Vriendin en ik wachtten op een andere vriendin. Wat doet madam? Ze hangt met dr hand tegen een lantaarnpaal. Opzich niet zo'n ramp... maar hij was pas geverfd. Huilen van het lachen Je kon me echt oprapen bij haar reactie. Ze sprong letterlijk van dr fiets en stormde op t huis van vriendin af. Nagelbijten / Gniffelen En daar heeft ze alles onder de blauwe verf gesmeert naar het schijnt. Huilen van het lachen

Er stond met koeieletters op de grond trouwens dat het nat was. Vork Clown

Cortes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 23:54

In de brugklas paar jaar geleden was ik hem een groepje voor school naar t bejaarde tehuis gegaan. Komt zo'n opa

"Jaar of 8 zeker' No Cheer

En me tante (zegmaar een beetje raar mens) was een paar weken gelden op de manege kijken naar ons paard. Me vriendin die ook bijrijdt vraagt op de fiets terug opeens
"Wie was dat crackwij?f'
Kon dr wel om lachen Clown

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:50

Mijn moeder vroeg me net wat ik er van vond dat Osama Bin Laden president is geworden van de USA ROFL

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 13:22

bromfiets schreef:
Mijn moeder vroeg me net wat ik er van vond dat Osama Bin Laden president is geworden van de USA ROFL

hahaha! *LOL* *ligt in een deuk hier* Huilen van het lachen

Beauuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 12:57

Ghehe,
toen met die Amerikaanse verkeizeingen ofzo Clown hadden we het erover bij engels. ..
ik had echt geen idee wat het was,
en moest nog geschiedenis overschrijven
toen ik daarmee klaar was hoor je mij heel droog
'meggie, meggie, is dat een soort IDOLS?'
echt, mn vriendinnen kwamen niet meer bij . ROFL

en gisteren, met een vriend op msn. hij had in zn msn naam ''t wordt niets voor az...'
ik zeg 'Ben je nou ineenes voor az?'
hij 'Ik, voor az?? tuurlijk niet'
ik 'moeten ze dan tegen ajax?'
hij 'ja'
ik 'ooh oke'
ander odnerwerp..
10 minuten ofzo later

ik 'en, hoe staat ajax ervoor Pling '
hij ' Ach gut , ze moeten mrogen pas'
oeps, dom dom.
ik ' Bloos Bloos Bloos hihi'
hij 'hahaha, het is toch ok geen tijd om te spelen?''