Hele groep met omatjes, liepen over het cross parcour. Dus ik kwam in rengalop aan.
Helemaal kwaad, dat er zomaar een monster op hun af kwam gerent

Riep nog na dat het toevallig wel een ruiterpad was
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

De lompe opmerking kwam van Filemon: "Het is echt een geweldig boek, ik heb hem in één ruk uitgelezen."
goeroe schreef:Gisteravond was er in Spuiten en Slikken een jonge vrouw te gast die een boek had geschreven over hoe ze als 12-jarig meisje in de ban kwam van een loverboy. Was echt een nogal heftig verhaal.![]()
De lompe opmerking kwam van Filemon: "Het is echt een geweldig boek, ik heb hem in één ruk uitgelezen."
![]()
Plien91 schreef:Mijn moeder onder het eten tegen mijn broertje die een beetje raar deed:
"My god, wat heb jij een mongolenbek zo"
Keek ze mij aan
"Wow, dat was best eeeeeh lomp denk ik?"
"Maar goed dat je het zelf inziet mam..."

goeroe schreef:Gisteravond was er in Spuiten en Slikken een jonge vrouw te gast die een boek had geschreven over hoe ze als 12-jarig meisje in de ban kwam van een loverboy. Was echt een nogal heftig verhaal.![]()
![]()
gewoon een bestaande uitdrukking en heeft niks met rukken te maken!dwaallicht schreef:goeroe schreef:Gisteravond was er in Spuiten en Slikken een jonge vrouw te gast die een boek had geschreven over hoe ze als 12-jarig meisje in de ban kwam van een loverboy. Was echt een nogal heftig verhaal.![]()
![]()
da's echt een doodnormale opmerking hoorgewoon een bestaande uitdrukking en heeft niks met rukken te maken!
haha.
![]()
paix schreef:Dat ken ik!..
Ik reed op mijn paard even over een pad van het ene ruiterpad naar het anderen waarop ik haast aangevallen word door een oma die de politie ging belen als blablabla..
Flor schreef:goeroe schreef:Gisteravond was er in Spuiten en Slikken een jonge vrouw te gast die een boek had geschreven over hoe ze als 12-jarig meisje in de ban kwam van een loverboy. Was echt een nogal heftig verhaal.![]()
![]()
Hahaha ik vind hem wel briljant hoor! Tja, als je nou écht overal op moet gaan letten dan kan je wel bezig blijven...
). Ik meende ook te zien dat zowel de vrouw als Filemon zelf na het uitspreken van deze opmerking een beetje ongemakkelijk om zich heen keken. Als hij het over kon doen zou hij denk ik voor andere woorden kiezen. 
pitbullgup schreef:laatst vertelde iemand op een verjaardag dat ze een vriendin had die in het onderwijs werkte
zij stond in de klas en de kinderen waren afscheid aan het nemen van hun ouders tot 1 meisje heel hard zegt; Mam ik hoef geen kus dat vind ik vies. Ik weet wel dat je net papa's piemel in je mond hebt gehad![]()
![]()
Die moeder wist niet hoe snel ze weg moest gaan.
of het dan waar is of niet, je schaamt je vreselijk als je kind dit zegt waar iedereen bij is
hahhhahahaha, ik kom niet meer bbbbbbbbbbiiiiiiiij! Dit zal je maar gebeuren.........
Prinslover schreef:pitbullgup schreef:laatst vertelde iemand op een verjaardag dat ze een vriendin had die in het onderwijs werkte
zij stond in de klas en de kinderen waren afscheid aan het nemen van hun ouders tot 1 meisje heel hard zegt; Mam ik hoef geen kus dat vind ik vies. Ik weet wel dat je net papa's piemel in je mond hebt gehad![]()
![]()
of het dan waar is of niet, je schaamt je vreselijk als je kind dit zegt waar iedereen bij is![]()
hahhhahahaha, ik kom niet meer bbbbbbbbbbiiiiiiiij! Dit zal je maar gebeuren.........
![]()
![]()
Flor schreef:goeroe schreef:Gisteravond was er in Spuiten en Slikken een jonge vrouw te gast die een boek had geschreven over hoe ze als 12-jarig meisje in de ban kwam van een loverboy. Was echt een nogal heftig verhaal.![]()
![]()
Hahaha ik vind hem wel briljant hoor! Tja, als je nou écht overal op moet gaan letten dan kan je wel bezig blijven...
pitbullgup schreef:laatst vertelde iemand op een verjaardag dat ze een vriendin had die in het onderwijs werkte
![]()
of het dan waar is of niet, je schaamt je vreselijk als je kind dit zegt waar iedereen bij is
(niet van jouw, maar van die iemand die het verteld heeft) .
.
het zijn sluierstaarten die blijven zwart
En nee, niet van mij!
Je kon me echt oprapen bij haar reactie. Ze sprong letterlijk van dr fiets en stormde op t huis van vriendin af.
En daar heeft ze alles onder de blauwe verf gesmeert naar het schijnt. 
bromfiets schreef:Mijn moeder vroeg me net wat ik er van vond dat Osama Bin Laden president is geworden van de USA
*ligt in een deuk hier*
hadden we het erover bij engels. ..
'
, ze moeten mrogen pas'
hihi'