Wieberen? Dat zei mijn oma altijd, als in, Ga jij even wieberen? Dan moest ik ergens anders gaan spelen.
Froukje schreef:1. Tjindjara2. Djesmede3. Giardané4. Diorciomar 5. DiordiomarWelke zweedse plaatsen zijn dat?
Nee de eerste 3 horen bij elkaar en de laatste 2 horen bij elkaar.Vond t wel een mooie verzameling in 1 facebook post.
Yunomi schreef:In een artikel van Linda nieuws, FlorentijnEen samenvoeging van Floris en Valentijn Totaal niet mijn ding.
Sannens schreef:Yunomi schreef:In een artikel van Linda nieuws, FlorentijnEen samenvoeging van Floris en Valentijn Totaal niet mijn ding.Hahaha had ik nog niet aangedacht! Goeie van je!! Idd
Sannens schreef:Yunomi schreef:In een artikel van Linda nieuws, FlorentijnEen samenvoeging van Floris en Valentijn Totaal niet mijn ding.Ik moest meer denken aan Floris en Constantijn xD
Warboel schreef:Ik zag laatst op Facebook ergens een Marisqua Dat maakt de naam gelijk ordinair!Kaartje bij de verloskundige: Tex ..
Elise Miranda vind ik geen mooie combinatie. Elmira zou ik er van maken denk ik?Elmira is een plaats in de staat New York
djuulsie schreef:AngeliqueB schreef:Op een auto: Falk en Yana.Zijn dat niet de honden? Yana vind ik best een mooie naam tbh. Maar ik ken zelf een Jana.
Froukje schreef:1. Tjindjara2. Djesmede3. Giardané4. Diorciomar 5. DiordiomarDat roept lekker voor etenstijd. Diociomar, eten!