Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
randie schreef:in een stage klas van mij ooit. Ik had eindelijk Amor Amor aangeschaft..
Deed ik ook op naar stage totdat een kind in groep 3 kei hard meldde:
JUF je stinkt naar kattenpis~!
en dat kost dan 50 euro...
Dan voel je je wel even bescheten.

euh de achterkant van je been? ma_rie_tje schreef:als je een gaatje ergens in wil hebben dan boor je een gaatje met een boor, als je een stukje hout ergens vanaf moet halen dan zaag je dat af met een zaag.
als je een schroef ergens in moet draaien dan doe je dat met een schroevendraaier....
Ik was aan het klussen, en vroeg mijn schoonvader om een timmer.
man kwam niet meer bij. Ik zal het de rest van mn leven nog wel horen... Marie en haar timmer...
)

Hoewel onze relatie serieus is staat dat voorlopig echt nog niet op de planning, dus ik vond het nogal lomp overkomen. En toen ging m'n stiefpa er ook nog eens overheen: "Dat moet je niet zeggen joh, die jongen (m'n vriend dus) trekt al lijkbleek weg."
Het was allebei vast erg grappig bedoeld, maar zo kwam het niet helemaal over.
.tinkerXXlufX schreef:Toen kon ik de klas verlaten...
na de tijd vond ik het wel een lompe opmerking...
Die moeder wist niet hoe snel ze weg moest gaan.
tinkerXXlufX schreef:Onze klas had wiskunde niet zo goed gemaakt, het gemiddelde was een 4.3
dus die leeraar helemaal boos, vooral op mij omdat ik het laagste had.
Ik: Wat hebben die andere klassen dan als gemiddelde.
Hij: Het hoogste gemiddelde is een 5,4
Ik: Maar meneer, nu word u wel boos op ons, maar gaat u dan niet aan uzelf twijfelen?
Hij:*kijkt raar*
ik: dan moet ut toch wat fout hebben gedaan als er zulke slechte cijfers zijn..
Toen kon ik de klas verlaten...
na de tijd vond ik het wel een lompe opmerking...
pitbullgup schreef:laatst vertelde iemand op een verjaardag dat ze een vriendin had die in het onderwijs werkte
zij stond in de klas en de kinderen waren afscheid aan het nemen van hun ouders tot 1 meisje heel hard zegt; Mam ik hoef geen kus dat vind ik vies. Ik weet wel dat je net papa's piemel in je mond hebt gehad![]()
![]()
Die moeder wist niet hoe snel ze weg moest gaan.
of het dan waar is of niet, je schaamt je vreselijk als je kind dit zegt waar iedereen bij is
paix schreef:Een lerares van mij had (al weer meer dan 2 jaar gelden) een gesprek gehad met ons over taalgebruik omdat ze vond dat het niet meer kon! Later kregen we ruzie en riep ze door de klas dat ik toch atlijd zo ontzettend aan het kankeren was..
Het goede begint bij je zelf
Guernica schreef:paix schreef:Een lerares van mij had (al weer meer dan 2 jaar gelden) een gesprek gehad met ons over taalgebruik omdat ze vond dat het niet meer kon! Later kregen we ruzie en riep ze door de klas dat ik toch atlijd zo ontzettend aan het kankeren was..
Het goede begint bij je zelf
Kankeren is gewoon een woord hè, betekend zeuren of mopperen enzo.
Alleen omdat iedereen tegenwoordig met kanker scheld "kan" het niet echt meer.

.
..