ik krijg m niet los mam.
mam; je moet draaien.
zij; ja maar dat doe ik, ik kan wel blijven draaien maar hij blijft open!
mam; als hij dicht zit komt er niks uit.
Eh ja. ben ik raar dat ik dit moeilijk te volgen vind?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) 
Duvel91 schreef:In de supermarkt, achter de kassa,
Het bedrag was 17 euro 25.
Hoor je mij als kassière: Dat is dan 5 voor half 6 alstublieft.
Of een keer toen ik wilde vragen of die meneer nog zegels wilde. Hoor ik net m'n overbuurkassièrevrouw goedemorgen zeggen tegen een nieuwe klant.
Hoor je mij: Spaart u goedemorgens?
texelse schreef:tijdens de koffiepauze met collega's vertelt iemand iets over de onhandigheid van iemand anders. Waarop ik de standaarduitdrukking gebruik: "ach ja, iedere gek z'n gebrek, de een aan de poot en de ander aan de b e k". Terwijl ik het zeg kijk ik de tafel rond, en recht in het gezicht van een collega met een hazelip.............
. Hoe reageerde die collega? dees_daan schreef:Rebeccaa schreef:Als ik iets doms zeg is het altijd "Rebecca je had blond moeten worden".
En toen zei ik in Juni vorig jaar tegen m'n broertje toen híj wat stoms zei "Daniel, je had blond moeten worden".
Hij is al blond![]()
En toen ik een kwarktaart ging maken vroeg ik aan m'n moeder hoe lang die in de oven moest }:0
haha, zo heb ik vorige week een kwarktaart gemaakt, had er 2x zoveel kwark en slagroom bij gegooit dan moest, ik vroeg me al af waarom het zo spetterde

HAHAHA wat hebbe we toen gelache...

(ik bedoelde eigenlijk, hoe oud hij was in zijn vorig leven
beetje raar he? )
Mayo schreef:Vroeger op de basisschool ook z'n mooie, ik wilde de meester roepen en ik blaat zo 'MAMS' in z'n gezicht. Kon niet roder worden op dat moment
echt zo stom.. dan voel je, je echt ***

Njen schreef:Ik was er altijd heel goed in om perongeluk juffvrouw te zeggen of meneer, terwijl diegene juist het andere was

.......
vaak genoeg
:
terwijl ik ze al jaren ken soms