Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Only_Kiekie schreef:Die van mij wil niet in de krul lopen als ik het zeg... moet ik nog HARDER zagen?:')
kooslover schreef:Only_Kiekie schreef:Die van mij wil niet in de krul lopen als ik het zeg... moet ik nog HARDER zagen?:')
Ja dat is absoluut dé oplossing! Als je hard genoeg zaagt kan elk paard in de krul lopen!
Ik mocht vrijdag mijn talenten weer showen, maar het paard wilde nietHij was een ontzettend vurig! (Een deel had ik dus al wel voor elkaar) Maar hij wilde niet in de krul!
![]()
(Vertaling: Paard had al een uurtje gereden en was een beetje druk, toen heel ontspannen gereden, met een ontspannen paard aan het einde van de les. )
Miss_Malfoy schreef:He dat is balen!!!
Ga je anders met mij mee naar de sportschool? Fijn spierballen kweken, kun je nog harder trekken!!!
En wat ook helpt: (Deze is helemaal zelf uitgevonden) Scherpe randjes aan het bit maken. Kan de jury niet zien, maar het werkt wel!
kunamosity schreef:Miss_Malfoy schreef:He dat is balen!!!
Ga je anders met mij mee naar de sportschool? Fijn spierballen kweken, kun je nog harder trekken!!!
En wat ook helpt: (Deze is helemaal zelf uitgevonden) Scherpe randjes aan het bit maken. Kan de jury niet zien, maar het werkt wel!
Deze bezorgde echt een HAHAHA...OHOOOHAHAHA van mijn kant!![]()
![]()
india schreef:Bij het betreden van de inrijd ring op het wedstrijd terein is het natuurlijk altijd aan te raden om een rood lint in de staart van uw paard te hangen en te roepen:pas op hij slaat naar anderen,
dan laten de ruiters die niet kunnen rijden u tenminste een beetje ruimte in de inrij baan, wat u als topper natuurlijk nodig heeft!
kooslover schreef:Het zijn ratjes
Heb jij ook ratjes?