Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xXLiekeXx

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:15

Rare mensen, moest die zoon de trap op om de rijst een nachtkusje te gaan geven Duivel

boefster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:16

zusje van mijn exvriend vind een doodgereden kat op straat en denk dat hij van hun buurman is. ze gaat dus naar de buurman en vraagt het, zegt die *** : nee, zo'n platte kat hebben wij niet!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:20

haha ja Haha! die kerel was dus wel gevallen vandaar dat ze het zij.. alleen het is toch een beetj eraar Knipoog maar de rijs bleef er warm van ofzow?

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:30

Lompe opmerkingen, ik heb er zat naar mijn hoofd gekregen. Haha!

Loop je gewoon over het plein van de stad, fietst er een jongetje langs die je heel vreemd aankijkt waardoor je je afvraagt wat er aan de hand is;
"Zo he!" Roept hij dan. "Wat ben JIJ LELIJK zeg!" Wow!
Thank you, thank you, thank you very much. Lachen

Kijk je langs de bak naar een jong paardje, zeg je tegen de vader van het meisje van wie het paardje is:
"Ze is best mooi uitgegroeid, helemaal volwassen!"
Komt dat meisje net voorbij;
"Ja he, we kunnen nog steeds niet hetzelfde zeggen over die knol van jou!"
En bedankt. Lachen

boefster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:38

Roane schreef:
Kijk je langs de bak naar een jong paardje, zeg je tegen de vader van het meisje van wie het paardje is:
"Ze is best mooi uitgegroeid, helemaal volwassen!"
Komt dat meisje net voorbij;
"Ja he, we kunnen nog steeds niet hetzelfde zeggen over die knol van jou!"
En bedankt. Lachen

nou jaaaaaaaaa zeg!!!!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:56

De vriend van mijn moeder een keer in de winkel toen hij lactacyd moest meenemen. Mijn ma bellen en vragen wat dat nou weer was. Zij uitleggen en vertellen waar het stond. Hij kon het niet vinden, dus met de telefoon nog aan zijn oor daar een winkelmedewerkster aanspreken. Hebben jullie ook vagina reinigingsmiddel? Clown

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:04

Njen schreef:
De vriend van mijn moeder een keer in de winkel toen hij lactacyd moest meenemen. Mijn ma bellen en vragen wat dat nou weer was. Zij uitleggen en vertellen waar het stond. Hij kon het niet vinden, dus met de telefoon nog aan zijn oor daar een winkelmedewerkster aanspreken. Hebben jullie ook vagina reinigingsmiddel? Clown

hahaha tja zoiets kun je ook beter niet aan mannen overlaten Knipoog

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:20

haha zie je het voor je? Met zo'n ruitenwisser:P

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:23

Ik weet er zo meteen geen, ga eens nadenken, maar ik zet hier alvast een berichtje omdat ik nog heel wat wil bijlezen Haha! .

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:25

Paar weken terug met stappen, had heel wat vervelende dronken mannen om me heen gehad terwijl ik gewoon een gezellige meiden avond met een vriendin wou.
Dus toen de zoveelste naar me toe kwam en begon met :
,,Eey" Floepte ik er nogal agressief uit:,, EEEEY???! Wat nou Eey? Ik heb niet bij je in de klas gezeten hoor, Eey!
Jongen droop met de staart tussen de benen af, best lomp van me eigelijk Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:28

Zo reageer ik ook als er iemand Hee roept! Wat nou Hee, ben geen ... (vul maar in.. Knipoog )

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:28

Ja toch, is toch geen manier om een DAME te benaderen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:30

Neuuu vind ik ook niet!

Tong uitsteken

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:45

er schiet me nog wat te binnen... toen ik hier op cyprus kwam werken sprak ik absoluut de taal niet. Ik wilde dus aan 1 van de jongens vragen of hij getrouwd was. Ik wees eerst naar hem daarna beeld ik met me vingers een soort ring uit en doe dat om me vinger. Iedereen begon te lachen en ik begreep niet waarom.... Bleek het dat ik het om me ...euhhh.. middelvinger deed.. oepsss

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:47

nixx schreef:
Njen schreef:

hahaha tja zoiets kun je ook beter niet aan mannen overlaten Knipoog

Mijn vriend noemt 't steeds de nectarine ipv de lactacyd. Lieverd, moest je nou nog nieuwe nectarine? - Nee lieverd, die zijn nu niet rijp Haha!

Mijn dierenwinkel-meneer vertelde dat z'n zus 'm 'n keer naar de winkel had gestuurd voor maandverband. Daar zijn natuurlijk nogal wat kleurtjes, geurtjes en smaakjes is, dus hij moet de goeie kiezen... Wat redeneert ie? Ik neem de maxi wel, ze heeft best een dikke kont...

Mag ik van u, in de categorie lompe acties, het maandverbandfiasco? Kwartet!

Ik weet zelf niet eens welke ik nou moet hebben, moest pas met m'n vriendje overleggen welke kant nou de voorkant moest worden Haha!
Laatst bijgewerkt door Hester op 07-08-07 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:48

haha! Leuk topic dit! Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:50

Ik liep met mijn broertje van 15 in het winkelcentrum. Ben zelf 19. Komt ie een klasgenootje tegen, even gedag gezegd enzo.
Bleken ze de volgende dag op school aan hem gevraagd te hebben of ik zijn vriendin was.

Zij zijn groot en ik is klein! Zij zijn groot en ik is klein! Zij zijn groot en ik is klein!

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:51

oew, da's erg, uhm,, tja..

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:56

haha dat heb ik ook wel een keertje gehad Tong uitsteken haha waar ik bij stond.. Tong uitsteken is dat jou vriendin.. nee dat is mijn zusje.. haha die kerel kreeg een kleur haha

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:59

Oooh; wat een mooi topic is dit Haha!

Hmm. Ik ben helaas vaak zelf degene met de lompe opmerkingen, maarja .. Ik zal er even een paar nog proberen te herinneren die ik zelf heb gezegd, doe ik wel in een volgende post.

Toch krijg ik er zelf ook wel eens wat naar mn hoofd geslingerd. Ik ben nogal onhandig en val vaak met de fiets en heb ongelukjes met gym. Ik struikel 1 keer:

Zo, en je kan dus ook al niet lopen ! Hoe kom je eigenlijk van A naar B ?

En ik had (jaja, weer ) een ongelukje gehad en kon dus nauwelijks lopen door de pijn. Gesprek met iemand:

Hij: Je bent nu niet alleen klein, maar ook nog kreupel. Waar gaat het heen met jou joh ?!
(terwijl ik nou niet heel erg klein ben ofzo, 1.70 m ) Tong uitsteken

En later met dezelfde persoon:

(voorgaand gesprek ergens over ..)
Ik: ach, doe lekker waar je zin in hebt
Hij: Hmm, zullen wij vanavond ook even het bed in duiken, daar heb ik wel zin in.
Ik: nee, dat doe ik niet en ik kan niet lopen, laat staan ***
Hij: Ik doe al het werk wel hoor!

En ik heb ook een ontzettend lompe vriendin. Ze meent het meestal niet maar ze ís wel heel erg lomp. Is ook op bokt dus bij voorbaat: K; is niet banketstaaf bedoeld hoor, zo ben je nou eenmaal Knipoog

En dan komt ze dus met die opmerkingen:

K: Weet je, jij bent eigenlijk verkeerd geschapen ; dikke ass en geen tieten!

Of zet in haar vriend dr telefoon, waar ik ook wel eens mee sms ipv mijn naam : DikkeLa . En bedankt hoor !
Terwijl ik toch echt niet dik ben, ben eigenlijk altijd te licht geweest al kom ik nu wel een beetje aan. Maar dat is nog steeds geen overgewicht en hoef ik ook niet naar mn hoofd geslingerd te krijgen.

Haar moeder ook, we stappen de auto uit: Larissa, je bent wel aangekomen zeg ! Heupen, benen, borsten en een buikje ! Nou, fijn hoor ! Hmmph ..

Oh, en nog meer . Tegenover mn vader , die is al wat ouder . Die bracht me toen ik klein was naar school. Werd aan mij gevraagd: waarom brengt je opa je altijd naar school ?

Ik kan er vast op nog wel een paar komen maar dat komt dan nog Haha!

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:00

geweldig topic Huilen van het lachen ROFL

Mijn zus kwam laatst na een jaar Engeland terug thuis. Het eerste wat mn oma zij is Sjeees wat ben jij dik geworden Pling ( zij ziet dat als compliment..maar mn zus dus heeeelemaaal niet. Die bleef toen een uur naar dr buik staren in de spiegel Ach gut )

edit: LarissaXX Whaha dat gesprek over dat *** Huilen van het lachen wat geven jongens af en toe ook subtiele hints he Rolleyes
Laatst bijgewerkt door o0marije0o op 07-08-07 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:02

Wat zijn ouwe mensen toch eigenlijk lomp... Knipoog

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:03

lottehorse schreef:
haha dat heb ik ook wel een keertje gehad Tong uitsteken haha waar ik bij stond.. Tong uitsteken is dat jou vriendin.. nee dat is mijn zusje.. haha die kerel kreeg een kleur haha

Maar ik ben ouder dan mijn broertje! Tong uitsteken

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:03

haha ik had laatst ook banketstaaf opmerking (kom er achter dat ik best banketstaaf ben..) tegen iemand op straat met een kindje (van 7/8) die er heel oud uitzag ik dacht dat het haar oma was (beetje raar maar het haar leek grijs) dus ik denk ik ben een keertje positief ik vraag of ze de moeder is.. zecht ze nee ik ben dr zus?? Bloos naja ze zag er gewoon oud uit voor haar leeftijd en haar moeder had op laten leeftijd nog een kind gehad.. kan ik het weten Boos!

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 20:04

Vroeger eens, was ik met m'n vader bij de bieb.
Zegt die vrouw daar, "Wat leuk, samen met je opa"
Euuh Clown