Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
die kerel was dus wel gevallen vandaar dat ze het zij.. alleen het is toch een beetj eraar
maar de rijs bleef er warm van ofzow? 

Roane schreef:Kijk je langs de bak naar een jong paardje, zeg je tegen de vader van het meisje van wie het paardje is:
"Ze is best mooi uitgegroeid, helemaal volwassen!"
Komt dat meisje net voorbij;
"Ja he, we kunnen nog steeds niet hetzelfde zeggen over die knol van jou!"
En bedankt.

Njen schreef:De vriend van mijn moeder een keer in de winkel toen hij lactacyd moest meenemen. Mijn ma bellen en vragen wat dat nou weer was. Zij uitleggen en vertellen waar het stond. Hij kon het niet vinden, dus met de telefoon nog aan zijn oor daar een winkelmedewerkster aanspreken. Hebben jullie ook vagina reinigingsmiddel?
.
)

nixx schreef:Njen schreef:De vriend van mijn moeder een keer in de winkel toen hij lactacyd moest meenemen. Mijn ma bellen en vragen wat dat nou weer was. Zij uitleggen en vertellen waar het stond. Hij kon het niet vinden, dus met de telefoon nog aan zijn oor daar een winkelmedewerkster aanspreken. Hebben jullie ook vagina reinigingsmiddel?
hahaha tja zoiets kun je ook beter niet aan mannen overlaten

haha waar ik bij stond..
is dat jou vriendin.. nee dat is mijn zusje.. haha die kerel kreeg een kleur haha 

( zij ziet dat als compliment..maar mn zus dus heeeelemaaal niet. Die bleef toen een uur naar dr buik staren in de spiegel
)
wat geven jongens af en toe ook subtiele hints he
lottehorse schreef:haha dat heb ik ook wel een keertje gehadhaha waar ik bij stond..
is dat jou vriendin.. nee dat is mijn zusje.. haha die kerel kreeg een kleur haha
naja ze zag er gewoon oud uit voor haar leeftijd en haar moeder had op laten leeftijd nog een kind gehad.. kan ik het weten