Okee, ik ben het zat. Waar zijn die leuke mannen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 21:47

Laura schreef:
wat maak ik nu nog voor kans? Schijnheilig

sorry, alle bokt mannen zijn tijdens jouw afwezigheid in bezit genomen door lovely, kitty, pipo en nikita.
je kan ook geen seconde wegblijven he... Knipoog

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 21:55

Laura schreef:
HEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYYY
Ben ik er even niet, gaat mijn topic off-topic en duiken er ineens massa's vrijgezelle vrouwen op!! DAT was niet de bedoeling, Extreme duivel wat maak ik nu nog voor kans? Schijnheilig

Dus dames, af af af.... ik heb topic gestart ik mag eerst Haha!

haha, ik heb alles een beetje gevolgd ( moet toch wat Haha! ) maar wees niet bang.. al die boktmannen zijn ( die wat voor jou zijn) zijn veeel te oud voor mij.

ik ben trouwens nog maar een beetje 'niet opzoek' , heb al iemand op het oog binnen bereik Schijnheilig

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 22:52

Maar let op hoor laura, want ik ben bijna even oud als jij }> Het is alleen vervelend dat ik in de grootste uithoek van Nederland woon waar (bijna) geen leuke jongens rondlopen of durven komen...*LOL*

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 22:56

Kijk,
HEREN; ik ben heel centraal, woon zowat op het middelpunt van Nederland. Dus wat dat betreft heb ik weer een streepje voor hihi Extreme duivel

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 23:17

ik heb dezelfde leeftijd en woon in amsterdam
trouwens als je een keer zin heb laura en andere meiden hier zijn leuke jongens hoor ze zien mij alleen niet staan Haha!
groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 23:23

gomir schreef:
Maar let op hoor laura, want ik ben bijna even oud als jij }> Het is alleen vervelend dat ik in de grootste uithoek van Nederland woon waar (bijna) geen leuke jongens rondlopen of durven komen...*LOL*

En al dat "passing through" publiek opweg naar het mooie eiland Texel dan?

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 00:00

Ik ben eigelijk wel blij dat ik een man ben....er zijn namelijk veel meer knappe vrouwen dan dat er knappe jongens zijn!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 02:30

Prima schreef:
Ik ben eigelijk wel blij dat ik een man ben....er zijn namelijk veel meer knappe vrouwen dan dat er knappe jongens zijn!!

Zoooo, Prima heeft een keertje helemaal gelijk, slaat de spijker op de kop.

daniel79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 13:19

Laura schreef:
Kijk,
HEREN; ik ben heel centraal, woon zowat op het middelpunt van Nederland. Dus wat dat betreft heb ik weer een streepje voor hihi Extreme duivel

Nou waar blijft dat "date mij" topic dan? *LOL*

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 13:42

hahaha
nou als er een dating topic komt geef ik me op hoor Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 14:48

Oke, bij het halen van mijn wekelijkse patatje oorlog in de avondwinkel was het weer zover, werd weer eens in een conversatie betrokken door een of andere onverlaat. Deze keer was het onderwerp de oorlog in Israël.
Om een of andere reden is het vaak raak in die avondwinkel, iemand geinteresseerd in het adres ? Haha!. Er komen volgens mij veel te veel singles daar...

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 17:28

Lovely schreef:
Oke, bij het halen van mijn wekelijkse patatje oorlog in de avondwinkel was het weer zover, werd weer eens in een conversatie betrokken door een of andere onverlaat. Deze keer was het onderwerp de oorlog in Israël.
Om een of andere reden is het vaak raak in die avondwinkel, iemand geinteresseerd in het adres ? Haha!. Er komen volgens mij veel te veel singles daar...

Allemaal even kansloos Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 16:58

Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:00

Laura schreef:
Kijk,

Helaas Laura ik ook Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:19

r0b1n"]
[quote="Lovely schreef:

Allemaal even kansloos Tong uitsteken
[/quote]

Uh ja, die zijn allemaal even kansloos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:21

Roos schreef:

O ja, en het schijnt woont hij nog thuis bij mamma Frusty

O wat een enorme nul!!!, een man die op zijn 35ste nog bij mama thuis woont, zo'n eentje met een moedersyndroom, nooit aan beginnen, die verwacht dat jij net zo als zijn moeder word, en ook voor hem gaat zorgen.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 17:30

vertel mij wat, had er eentje op het oog maar die bleek dus nog bij zn mamma te wonen (nou okee is nog te overzien) maar toen ik bij hem thuis was (toen zn ouders op vakantie waren... zucht) bleek ie dus echt niet te kunnen koken enzo, en (akeligst van allemaal) zijn mamma had voor de tijd dat ze op vakantie waren gewoon brood voor hem gesmeerd en ingevroren (ARGHHH). No thanx....

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:36

Ho, namens mannen die hier onterecht in mee worden genomen voel ik mij genoodzaakt om in te grijpen. Lachen

Er zijn misschien wel goed verklaarbare redenen voor, zoals: zn relatie is vrij recentelijk over, en hij is uit het huis wat hij samen met zn ex had, en zolang dat huis niet verkocht is kan hij geen nieuw huis kopen (financieel gezien). Ik noem maar wat hoor Knipoog

en zo zijn er legio voorbeelden. Ow, maar er zullen ongetwijfeld een aantal mannen zijn die idd bij papa en mama wonen op oudere leeftijd, en god knows why Haha!. Probeer iig eens de reden te zoeken, is t een mama's kindje... dan weet je meteen dat t niets is Lachen

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:46

www.love.lycos.nl schijnt toch echt wel te werken!

Ik ben helemaal happy met mijn vriend, maar een vriendin van mij heeft toch al 2 erg leuke mannen ontmoet via lycos. Ze kan zo in het promotieteam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 19:45

Laura schreef:
vertel mij wat, had er eentje op het oog maar die bleek dus nog bij zn mamma te wonen (nou okee is nog te overzien) maar toen ik bij hem thuis was (toen zn ouders op vakantie waren... zucht) bleek ie dus echt niet te kunnen koken enzo, en (akeligst van allemaal) zijn mamma had voor de tijd dat ze op vakantie waren gewoon brood voor hem gesmeerd en ingevroren (ARGHHH). No thanx....

PFff, vertel mij wat, ik had een enorme leukerd op het oog, maar ben zelf een held op sokken, dus uiteindelijk had ik de stoute schoenen aangetrokken, en een flink gesprek aangegaan, vervolgens had ie geen vervoer naar huis dus ik hem thuisgebracht. Heeft ie gewoon een vriendin!!!. Tja, oliebol happens,

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 20:12

Lovely"]
[quote="gomir schreef:

[/quote]

Die durven nooit meer terug te komen Lov *LOL*

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 20:23

Pipo schreef:
...Heeft ie gewoon een vriendin!!!. Tja, oliebol happens,

*LOL* *LOL* Vooronderzoek plegen! Waar ging het gesprek over?

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 21:20

SuperPepeijn"]
[quote="Pipo schreef:
...Heeft ie gewoon een vriendin!!!. Tja, oliebol happens,

*LOL* *LOL* Vooronderzoek plegen! Waar ging het gesprek over?
[/quote]

Nou het is wel zo dat ik dat ook het moeilijkste vind om achter te komen hoor. Of ze wel of geen vriend heeft..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 21:21

gomir"]
[quote="Lovely"][quote="gomir schreef:

[/quote]

Die durven nooit meer terug te komen Lov *LOL*
[/quote]

Als ze eenmaal op dat eiland zitten, zullen ze ook weer een keertje terug moten en dan komen ze weeeer door Den Helder, kan niet anders.. Haha! Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 21:36

Dat is waar Lov, maar de leuke mensen zie ik waarschijnlijk altijd op de terugweg en daarna komen ze meestal niet meer terug in dit gat *LOL*
Maar er is hoop voor me, ik ga volgend jaar studeren in A'dam Haha!