Laura schreef:wat maak ik nu nog voor kans?![]()
sorry, alle bokt mannen zijn tijdens jouw afwezigheid in bezit genomen door lovely, kitty, pipo en nikita.
je kan ook geen seconde wegblijven he...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Laura schreef:HEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYYY
Ben ik er even niet, gaat mijn topic off-topic en duiken er ineens massa's vrijgezelle vrouwen op!! DAT was niet de bedoeling,wat maak ik nu nog voor kans?
![]()
Dus dames, af af af.... ik heb topic gestart ik mag eerst
) maar wees niet bang.. al die boktmannen zijn ( die wat voor jou zijn) zijn veeel te oud voor mij.
. Er komen volgens mij veel te veel singles daar... Lovely schreef:Oke, bij het halen van mijn wekelijkse patatje oorlog in de avondwinkel was het weer zover, werd weer eens in een conversatie betrokken door een of andere onverlaat. Deze keer was het onderwerp de oorlog in Israël.
Om een of andere reden is het vaak raak in die avondwinkel, iemand geinteresseerd in het adres ?. Er komen volgens mij veel te veel singles daar...
r0b1n"]
[quote="Lovely schreef:Oke, bij het halen van mijn wekelijkse patatje oorlog in de avondwinkel was het weer zover, werd weer eens in een conversatie betrokken door een of andere onverlaat. Deze keer was het onderwerp de oorlog in Israël.
Om een of andere reden is het vaak raak in die avondwinkel, iemand geinteresseerd in het adres ?. Er komen volgens mij veel te veel singles daar...

. Probeer iig eens de reden te zoeken, is t een mama's kindje... dan weet je meteen dat t niets is
Laura schreef:vertel mij wat, had er eentje op het oog maar die bleek dus nog bij zn mamma te wonen (nou okee is nog te overzien) maar toen ik bij hem thuis was (toen zn ouders op vakantie waren... zucht) bleek ie dus echt niet te kunnen koken enzo, en (akeligst van allemaal) zijn mamma had voor de tijd dat ze op vakantie waren gewoon brood voor hem gesmeerd en ingevroren (ARGHHH). No thanx....
Lovely"]
[quote="gomir schreef:Maar let op hoor laura, want ik ben bijna even oud als jij }> Het is alleen vervelend dat ik in de grootste uithoek van Nederland woon waar (bijna) geen leuke jongens rondlopen of durven komen...
gomir"]
[quote="Lovely"][quote="gomir schreef:Maar let op hoor laura, want ik ben bijna even oud als jij }> Het is alleen vervelend dat ik in de grootste uithoek van Nederland woon waar (bijna) geen leuke jongens rondlopen of durven komen...