Blunders in het dagelijks leven kom maar op!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xAmigo

Re: Blunders in het dagelijks leven kom maar op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 14:34

Ehm... Genoeg maar kan er nu ff niet op een komen. Clown

Oeh ja vallen met je fiets op het zebrapad Clown als er 2 klasgenoten langskomen. Bloos!

riviera2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 17:44

net je rijbewijs halen en verkondigen dat je al best goed kunt rijden en vervolgens 3 km lang met de handrem erop rijden zodat als je stilstaat je auto zo erg rookt en stinkt dat iedereen je aankijkt Knipoog

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:30

haha ook slim zo kan ik er wel een van iemand anders niet mezelf hé

je rijbewijs halen op vrijdag en dan de woensdag erna mij zus ophalen om vervolgens bij ons onder aan de straat vol op een andere auto in te rijden....auto total loss.....ik vond het toen wel grappig.....maar dat was het natuurlijk niet Lips are sealed

randyLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 23:01

Ik had vanmiddag een erge blunder whahah het is echt erg ik zat mooi met me mp3 mee te zingen whaha zo'n mannetje in de tuin hee meisie wat kan je mooi zingen Tong uitsteken

_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 09:54

Ik was door onze glazen schuifdeur naar buiten gelopen en had niet in de gaten dat hij dicht was gemaakt dus liep k er vol tegenaan toen ik naar binnen wou..

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 10:54

fiets je met 2 vriendinnen ergens heen, zie je een blauwe scooter die een vrouw van stal ook heeft, wij allemaal hoii!! en zwaaien.
was het niet eens die vrouw! Nerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 13:40

Als brugger met een stapel boeken tussen je armen (geen idee hoe dat zo toen) door de schuinaflopende luchtbrug gaan, uitglijden, een stuk meeglijden en vervolgens onder toeziend oog van bovenbouwers die 'brugger!' roepen al je boeken en papieren bijeen rapen. Bloos!

En NET nog.
DAMN. Wat een loser ben ik.. We waren bij m'n Opa, die zit in een verzorgingscentrum. M'n broertje gaat altijd door het gebouw van de trap aflopen en met de lift spelen enzo.. Ik moest 'em nog een keer terugpakken > Keihard laten schrikken. Ik hoorde em door de luchtbrug (wat heb ik met luchtbruggen Clown ? ) lopen, hij praatte ofzo of hij zei iets tegen een passante. Om het hoekje zette ik me met een gemene grijns schrap, toen de voetstappen nader kwamen en ze bijnaaa op het juiste punt waren, was het 'NIET SCHRIKKEN' , een zuster met een kopje water, water kloste alle kanten op, ze schrokt ze helemaal gek. Nét daarachter liep mijn broertje, ik werd rooooooood. Ze moest gelukkig erg lachen en zei dat dat thuis ook altijd zo gaat.
Maar ik kon wel door de grond zakken Lips are sealed .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 13:45

En oja.
Was laatst bij m'n vader. Vlakbij wonen m'n Oom, Tante, Neefje en Nichtje. Wou even langs; Erheen gelopen. Bleken nog even wandelen zijn met de hond in een bos vlakbij. Ze waren met de auto weg, dus vol afwachting wachtte ik op de donkerblauwe Picasso. Die kwam, na een minuutje of tien. Ik zag een dk. blauwe Picasso, ging er vanuit dat zij het waren en ging express als een idioot staan zwaaien en gekke bekken trekken Bloos! Toen reden ze langs? Keek goed id auto, was het gewoon een heele andere vrouw. Die me niet al te vrolijk aan staarde Koe

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 14:05

Mijn vriend en ik gaan vaak naar computerfeesten en daar gaan we elk ons eigen gangetje. Af en toe loop ik dan naar m toe en geef ik m een klap op zn kont en geef ik m een kus in zn nek. Vingers aflikken
Laatst gaf ik alleen de verkeerde vriend een klap op zn kont... Bloos Bloos
Die spijkerbroeken, konten, lengte en kapsel leken zó op elkaar!!
Heel ernstig.
Ik heb naar die kerel maar erg luchtig gedaan en ben daarna heel hard naar mn vriend gerend. Bloos

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 13:59

ik was aan het vakkenvullen en diegene die ik leuk vind kwam langs lopen ( bof alle snoep dingen op de grond ) hij moest keihard lachen ik zo jaa het is vroeg nog he ( kwart over 8 ofzo :| )
hij zo jaa jij mag wel wat laten vallen Clown

ik weer blij

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 15:05

Uhhh het eerste wat in me op komt.
Bij de huishoudbeurs tegen een grote "in een pot geplante" conniveer lopen en toen viel hij om. Ik stond heel erg voor l.l

AnneXI

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 16:21

Ik ben dus net een brugwup (nog geen week op school).. En we kregen dus de kluisjes.. Ik kreeg hem dus niet open, leraar kreeg hem ook niet open.. consjerge (weet niet hoe je het schrijft) erbij.. Vraagt hij welk nummer ik heb, ik zo: nummer 2. Hij: dit is dan het verkeerde kluisje, 2 is daar.. Toen kreeg ik hem wel open Bloos

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:41

hahaha lekker l*llug haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:42

Miirthe schreef:
Als brugger met een stapel boeken tussen je armen (geen idee hoe dat zo toen) door de schuinaflopende luchtbrug gaan, uitglijden, een stuk meeglijden en vervolgens onder toeziend oog van bovenbouwers die 'brugger!' roepen al je boeken en papieren bijeen rapen. Bloos!

En NET nog.
DAMN. Wat een loser ben ik.. We waren bij m'n Opa, die zit in een verzorgingscentrum. M'n broertje gaat altijd door het gebouw van de trap aflopen en met de lift spelen enzo.. Ik moest 'em nog een keer terugpakken > Keihard laten schrikken. Ik hoorde em door de luchtbrug (wat heb ik met luchtbruggen Clown ? ) lopen, hij praatte ofzo of hij zei iets tegen een passante. Om het hoekje zette ik me met een gemene grijns schrap, toen de voetstappen nader kwamen en ze bijnaaa op het juiste punt waren, was het 'NIET SCHRIKKEN' , een zuster met een kopje water, water kloste alle kanten op, ze schrokt ze helemaal gek. Nét daarachter liep mijn broertje, ik werd rooooooood. Ze moest gelukkig erg lachen en zei dat dat thuis ook altijd zo gaat.
Maar ik kon wel door de grond zakken Lips are sealed .

moest hier toch wel weer een beetje om lachen Knipoog

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:50

haha ja ik vond em ook erg grappig

heb ooit eens ongeveer het zelfde gehad, had een plankje in mijn hand en iemand liet me ook schrikken maar het was al laat en donker(was buiten) dus ik schrok me echt dood draai me om en mep mijn buurjongen zo met die plank keihard voor zijn kop.....dag erna kwam ik hem tegen de helft van zijn gezicht was blauw....arme jongen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 11:09

Nagelbijten / Gniffelen
wij lieten toen we klein waren de vriend van mn oma altijd schrikken, elke keer weer opdezelfde plek, je zou denken dat ie dat oplaatst wel doorheeft, maar dus niet, dan was t weer BOEH!!! die man schrok zich kapot Haha! dan hoorde ik wel weer iemand schreeuwen DEES!! KAPPEN! oeps Bloos

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:15

Ik stond een keer met Whissney in de wei, bij de weg, ik had dr een een halstertouw vast, komt een een trekker lang, draaid ze om en gallopeerd ze weg, lig ik daar op de grond, en ik was net een een leuke jongen aant praten. Die ligt helemaal in een deuk Clown

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 19:34

Ik zette mijn fiets weg op school, stoot ik ergens tegen aan, dus ik zeg "sorry! maar tis hier ook zo vol he en blabla" Draai ik me om, sta ik me verontschuldigingen aan een paal aan te bieden (gelukkig had niemand het gezien )

whaha bij deze rol ik toch echt van mijn stoel af hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:16

manniejJ schreef:
Ik stond een keer met Whissney in de wei, bij de weg, ik had dr een een halstertouw vast, komt een een trekker lang, draaid ze om en gallopeerd ze weg, lig ik daar op de grond, en ik was net een een leuke jongen aant praten. Die ligt helemaal in een deuk Clown

loop je langs het fietspad, een groepje jongens fiets langs, zet [naam] net haar knie in mn knie holte, dus ik zakte door mn knie en daarna door mn enkel, kon nog wel bijlven staan maar schaamde me kapot Bloos

leoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 00:42

In de bus zit ik naast een VET lekkere Gozer! Die kwam gewoon naast me zitten! Vingers aflikken KEI Harde muziek luistere met men telefoon (headsetje op) Belt iemand je! Telefoon ver in je broekzak natuurlijk! Ik proberen te pakken maar ja! Natuurlijk gaat je headset der uit net op het moment dat die gene al weer heeft opgehangen en je muziek verder gaat! Dan ook nog toevallig het nummer PArtysquad - Wat wil je doen dan. PRECIES bij er zijn chickies met dubbel D's in de tent! OMG wat een schaamte!!! IEDEREEN in de bus kijken natuurlijk! Koe

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 10:55

leoni schreef:
In de bus zit ik naast een VET lekkere Gozer! Die kwam gewoon naast me zitten! Vingers aflikken KEI Harde muziek luistere met men telefoon (headsetje op) Belt iemand je! Telefoon ver in je broekzak natuurlijk! Ik proberen te pakken maar ja! Natuurlijk gaat je headset der uit net op het moment dat die gene al weer heeft opgehangen en je muziek verder gaat! Dan ook nog toevallig het nummer PArtysquad - Wat wil je doen dan. PRECIES bij er zijn chickies met dubbel D's in de tent! OMG wat een schaamte!!! IEDEREEN in de bus kijken natuurlijk! Koe

hahaha, die is echt leuk! Haha!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:12

fenk schreef:
net je rijbewijs halen en verkondigen dat je al best goed kunt rijden en vervolgens 3 km lang met de handrem erop rijden zodat als je stilstaat je auto zo erg rookt en stinkt dat iedereen je aankijkt Knipoog

Hahaha Haha!
Geniaal *LOL*

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 12:31

Deze is niet van mezelf maar wel van mijn ouders.
Die waren enkele jaren geleden uitgenodigd om een voorlezing. Iets over nieuwe techieken bij computers. Ze waren die dag vroeg opgestaan, hadden een hele week hard gewerkt en moesten direct na het eten door. Eens aagekomen gingen ze op de eerste rij zitten, recht voor de spreker.

Bleek het een enorm saaie voorstelling te zijn voor echte computerkenners. Er werden zoveel moeilijke begrippen gebruikt dat ze gewoon niet konden volgen. En daar zit je dan, naar een saaie man te luisteren over iets waar je geen snars van begrijpt, terwijl je zo hard hebt moeten werken...en je valt zowiezo al snel in slaap...

Mijn vader vertelde acheraf dat hij niet wist waneer hij in slaap gevallen was en wanneer hij terug wakker werd. Het enige wat hij wist, was dat de spreker hem en mijn moeder behoorlijk verwijtend aankeek. *LOL*

*en ja, ze snurken ook nog eens alletwee*

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 22:16

hihi...mijn moeder viel in slaap tijdens mijn diploma uitreiking...nadat we een half uur te laat binnen kwamen wandelen omdat ik persé nog ff langs mcdrek wou...

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 19:59

Haha!