Oeh ja vallen met je fiets op het zebrapad
als er 2 klasgenoten langskomen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
als er 2 klasgenoten langskomen.
? ) lopen, hij praatte ofzo of hij zei iets tegen een passante. Om het hoekje zette ik me met een gemene grijns schrap, toen de voetstappen nader kwamen en ze bijnaaa op het juiste punt waren, was het 'NIET SCHRIKKEN' , een zuster met een kopje water, water kloste alle kanten op, ze schrokt ze helemaal gek. Nét daarachter liep mijn broertje, ik werd rooooooood. Ze moest gelukkig erg lachen en zei dat dat thuis ook altijd zo gaat.
.
Toen reden ze langs? Keek goed id auto, was het gewoon een heele andere vrouw. Die me niet al te vrolijk aan staarde

Miirthe schreef:Als brugger met een stapel boeken tussen je armen (geen idee hoe dat zo toen) door de schuinaflopende luchtbrug gaan, uitglijden, een stuk meeglijden en vervolgens onder toeziend oog van bovenbouwers die 'brugger!' roepen al je boeken en papieren bijeen rapen.![]()
En NET nog.
DAMN. Wat een loser ben ik.. We waren bij m'n Opa, die zit in een verzorgingscentrum. M'n broertje gaat altijd door het gebouw van de trap aflopen en met de lift spelen enzo.. Ik moest 'em nog een keer terugpakken > Keihard laten schrikken. Ik hoorde em door de luchtbrug (wat heb ik met luchtbruggen? ) lopen, hij praatte ofzo of hij zei iets tegen een passante. Om het hoekje zette ik me met een gemene grijns schrap, toen de voetstappen nader kwamen en ze bijnaaa op het juiste punt waren, was het 'NIET SCHRIKKEN' , een zuster met een kopje water, water kloste alle kanten op, ze schrokt ze helemaal gek. Nét daarachter liep mijn broertje, ik werd rooooooood. Ze moest gelukkig erg lachen en zei dat dat thuis ook altijd zo gaat.
Maar ik kon wel door de grond zakken.
dan hoorde ik wel weer iemand schreeuwen DEES!! KAPPEN! oeps
manniejJ schreef:Ik stond een keer met Whissney in de wei, bij de weg, ik had dr een een halstertouw vast, komt een een trekker lang, draaid ze om en gallopeerd ze weg, lig ik daar op de grond, en ik was net een een leuke jongen aant praten. Die ligt helemaal in een deuk
KEI Harde muziek luistere met men telefoon (headsetje op) Belt iemand je! Telefoon ver in je broekzak natuurlijk! Ik proberen te pakken maar ja! Natuurlijk gaat je headset der uit net op het moment dat die gene al weer heeft opgehangen en je muziek verder gaat! Dan ook nog toevallig het nummer PArtysquad - Wat wil je doen dan. PRECIES bij er zijn chickies met dubbel D's in de tent! OMG wat een schaamte!!! IEDEREEN in de bus kijken natuurlijk!
leoni schreef:In de bus zit ik naast een VET lekkere Gozer! Die kwam gewoon naast me zitten!KEI Harde muziek luistere met men telefoon (headsetje op) Belt iemand je! Telefoon ver in je broekzak natuurlijk! Ik proberen te pakken maar ja! Natuurlijk gaat je headset der uit net op het moment dat die gene al weer heeft opgehangen en je muziek verder gaat! Dan ook nog toevallig het nummer PArtysquad - Wat wil je doen dan. PRECIES bij er zijn chickies met dubbel D's in de tent! OMG wat een schaamte!!! IEDEREEN in de bus kijken natuurlijk!
fenk schreef:net je rijbewijs halen en verkondigen dat je al best goed kunt rijden en vervolgens 3 km lang met de handrem erop rijden zodat als je stilstaat je auto zo erg rookt en stinkt dat iedereen je aankijkt