En natuurlijk de dubbel T
Mijn achternaam is Berlo, dus je kan wel voorstellen dat ik errug regelmatig VAN Berlo zie staan...
nee dat is dus fout!heb ook welles gehad dat ik een brief thuiskreeg waarop stond;
Brit v Berloo, bedankt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
nee dat is dus fout!
Heel vermoeiend.
, hartstikke logisch. En ook vreemd --> vroeger kortte bijna niemand ooit mijn naam af, maar sinds ik groter ben dan 1.70m noemen ze me allemaal Floortje
.
)

?) enneeuh meestal zeggen ze alexandera en dan met zo'n platte A aan het begin netzoals; appel bijvoorbeeld. Ik heb ook wel eens gezien dat mensen het zo schreven; Aleksandera heel grappig
Verder trouwens noemen al mijn familieleden en vrienden me Alex
MRmichiel schreef:het ergte vind ik nog wel dat je 10 keer zegt dat je michiel heet en dan toch nog weer michel worden genoemt, volgens mij als je een hele aparte naam hebt onthouden ze het wel, maar als het zo'n simpele is
Een vriend van me heet Arjun (spreekt uit; Ardjoen) en een lerares die we echt al aan half jaar hadden bleef hem maar Arjen noemen
Ze heette zelf Geraldien, maar toen ze die jongen maar Arjen bleef noemen, noemde de hele klas haar Gwendoline vond ze niet zo leuk haha