Nicky:
"ow... haha.... ehm wist ik heus wel hoor"zeg ik gauw en pak de goede dop.
Na tien keer trappen gaat het ding eindelijk weer aan. rrroeemmm en weg ben ik weer.
Ik rijd terug naar ons appartement en neem suus mee achterop, kunnen we samen gaan touren. Vier ijsjes en vijf nummers van miami-boys later ben ik het alweer zat en besluit het ding terug te brengen naar het verhuur bedrijf. Maaruhh.. waar was het ookalweer? "Ehm..suus was het hier niet links?" "weetikut, ik was toch niet mee" zegt suus met dr mond vol ijs.
Damn daar heb je ook niks aan!
Een halfuurtje later komen we een bord tegen met het verhuurbedrijf er op.
"Kijk Nick als je nou door die weilanden gaat is het korter!" gilt Suus in mijn oor, en van schrik stuur ik wel erg kort, waardoor we recht door een diepe plas rijden. Oeps.
Vijftien weilanden verder zijn we dr eindelijk (goed plan suus).
Als ik de scooter neerzet staan er een paar monteurs ons een beetje apart aan te kijken. "eh..wat nou?" zegt suus, en als ik naar dr kijk snap ik het ineens.. Voor me staat een blond dom wijf in een roze hempje en een rokje, helemaal van top tot teen gespikkeld met modder. Om over de scooter maar niet te spreken.....
"heheh..ow.." momelt Suus als ze mij ook aankijkt. (waarop ik denk "wat kijkt ze nou?")
"Tja meiden, dat gaat zo niet he...Jullie moeten m wel schoon afleveren!" zegt 1 van de monteurs. "Best! Kun je spuiten?" flapt suus eruit, waarna ze begint te blozen. "eh.spuiten bedoel ik met een spuit met water, een eh...een ehhhhh...NICK HELP EENS!" "hogedruksspuit" grijnst de monteur.
Suus kijkt me vuil aan. "ja weet ik veel hoe zo'n ding heet.." zeg ik gauw.
Een paar minuutjes later sta ik met n hogedruksspuit in mijn handen. Ik knijp het handvat in, maar er komt niks uit. Tja, er zit niks anders op....
Na een half uur zeulen hebben we zo'n 10 emmers water staan, als de monteur er aan komt. "Eh... wat is hier de bedoeling van?" zegt hij.
"Jaaa die spuit is fedect!!"zegt suus doodserieus, waarna de monteur in de lach schiet. "Defect...en hij doet het wel... Als je de kraan aanzet
" knipoogt hij. Ik schiet in de lach maar Suus is nog steeds boos. "Bestweter."
Ik begin maar gauw te praten voor hij haar weer verbetert, maar het is al te laat... hij krijgt n volle emmer over zich heen!