japs gelezen.. diep en diep triest.. voor deze hond jammer genoeg te laat volgende vraageuuuuuuuuuuhhhhhhmeest coole mannelijke bokker uit Deventer(terug komend op de verkiezing )???
ik ga niet naar school, want ik heb slecht geslapen doordat Berdien koliek had. ho te laat, maar ja hier schijnt de zon wel!!mijn vragen zijn een beetje op... wat vind je van mijn Berdientje?? zie mijn profiel
bros, bros, bros, bros ha ha in een bubblebadnee, geef mij dan maar Belgische bonbons, Leonidaswie lust ze niet
Dat zijn bonbons en nee die lust ik niet.Ik lust wel van die sinaasappelpartjes in chocolade. Wie is daar nog meer gek op?
mooi, niet te koud, het waait niet hard, het zonnetje schijnt...wat ben ik nu aan het doen naast bokken? *tip het heeft met berdien en haar koliek te maken *
(thanks! )Ik vind Tinkers heel leuk en mooi, maar ik houd toch meer van rassen zoals KWPN enzo.. Maar Tinkers zijn ook best leuk! Is het bij jullie ook zo'n saai weer? (wel droog, maar bewolkt )
Uuuh even kijken... Nee, bij ons is de lucht wit met een klein beetje lichtblauw..Wie denkt dat we het boktsoap record NIET gaan verbreken?
niemand.. iedereen is er van overtuigd dat we het wél halen uhm.. favo-ras? (kan nix beters bedenken )