PMU - speciaal voor Bart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 22:14

Bart is slim, zoooo slim... Hij leest dit topic wel, maar reageert niet. Net zo lang tot dit topic ook meer dan 500 pagina's heeft, zoals dat ene topic op dat Duitse forum waar ik het 5 pagina's geleden (ofzo) over had. Zodat wij nog even door kunnen gaan met zwijmelen, flauwvallen en elkaar gek maken met lekkere verhalen over onze Grote Held... Lovers

En hiermee heb ik het 200e berichtje in dit topic. Haha!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 22:32

Mag ik jullie eens jaloers maken dames....

Bart heeft een keer gezegd dat het jammer was dat ik al getrouwd was...ja ja Bloos Bloos Bloos zwijmel zwijmel ....daar was mijn man wel niet zo blij mee maar net zoals jullie zouden doen, zat ik te blozen en giegelen achter mijn scherm Lachen

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 07:46

Waaaaaahhhh, da's niet eerlijk!! Boos!

Kan iemand een plukje haar en een stukje teennagel van Bart voor me bemachtigen zodat ik een Voodoo poppetje kan maken? Kan ik hem alles laten doen wat ik wil Extreme duivel Ik wil het poppetje dan wel af en toe een dagje verhuren.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 07:51

stuur je m dan naar mij toe Luna???? waaaaah Bart in apeldoorn..... *zwijmel*
hij is geweldig!

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 10:36

We mogen gewoon om de beurt bart beinvloeden via de voodoopop, laten we even een plan maken van zo'n 491 pagina's. En dat spinneweb in zn haar is wel leuk, maar ik vind het geen modieuze combinatie met zn naaldhakken Haha! .
Kitty waar blijft die website nou? OH val haast flauw bij de gedachte aan een site met alleen maar bart. Dan kunnen we ook die t-shirts, petjes buttons, posters, dekbedovertrekken en andere goodies gaan bestellen he?! Lovers

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:06

Kunnen we ook bumperstickers laten maken dan kan ik m'n liefde voor Bart aan iedereen laten zien Cool

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:10

'Ik rem niet voor smurfen, alleen voor Bart'

*LOL* *LOL* *LOL*

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:12

Als jullie naar Artis gaan moeten jullie eigenlijk een spandoek maken met "BART-FANS" en dan Bart een (strak Schijnheilig ) T-shirt aantrekken met simpelweg in grote letters "BART" erop.
Misschien wordt Artis dan wel 1 grote optocht omdat iedereen zich natuurlijk bij jullie aansluit, en organiseert Artis de volgende keer een speciale "Bart-reunie" en krijgt iedereen een foto van Bart, en wordt er een speciale EHBO-tent ingericht voor diegenen die flauwvallen bij het onweerstaanbare uiterlijk van Bart, en...en... Lovers

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:33

Wouw cody, dat is de echte pmu instelling, one for all and all for bart Lovers ik vind die bumperstickers ook wel een goed plan, ik denk dat ik ook met een spuitbus verf ofzo heel groot bart over de auto heen verf Party!!

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:34

Ik denk dat bart wil dat we hem smeken [pleassssseeee] om te reageren. Hij heeft vast alle pagina's uitgeprint en boven zijn bed gehangen. *LOL*
Waar kan ik inschrijven voor de bumpersticker!!!! ik wil een blauwe Tong uitsteken

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:41

En ik denk dat Marjolein een rode wil *LOL*
Hoewel...als Bart er maar op staat maakt de kleur weinig meer uit Clown

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:50

ik wil er een in elke mogelijke kleur, dan plak ik heel de auto vol. En wat dacht je van die zonneschermpjes die je tegen de ramen plakt, die zijn ook leuk in bart uitvoering

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:54

IK baal echt wel dat ik niet mee ga naar BARTis.
enja ik wil een rode.
enneh wie weet het nummer van de helpdesk voor t geval ik een ernstige aanval van Behoefte-om-over-bart-te-miepen-als-bokt-platligt???

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:56

0900-bartinfo

Ja ik wil eigenlijk ook naar Bartis

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 12:05

aaah ik ga naar bartis om De Bart te ontmoeten... *zucht* nog 2 nachtjes slapen (of eigenlijk lig ik wakker...)
enne Ik heb al van die voetbalvaantjes met I love Bart en het boktlogo achterin de auto hangen.
De zijkant van de trailer wordt levensgroot beschilderd met een bartfoto.
Maar het allermooiste is dat ik een Bart video film heb van de Apeldoornsekampioenschappen en hij zegt zelfs wat in de camera....
Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers
Echt Geweldig was dat zeg jammer dat ik er niet bij was. wat had ik bart graag IRL willen zien maar ga ik 'm eindelijk in Artis ontmoeten oooh zucht,kreun en steun wat moet dat geweldig zijn.
Ennen Kitty wanneer is je page online? krijgen we dan ook een forum???
De domeinnaam Bart.nl is toch nog niet weg he? anders wordt het gewoon WeluvBartvb.nl

Maare zaterdag wordt het 22 graden zou bart niet in zwembroek komen naar artis? *valt flauw komt bij en valt weer flauw*

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 12:07

Zo langzamerhand mag je ook wel een Bart alarmnummer inschakelen voor alle fans die bezwijken als ze Bart zien (vooral met de artis meeting op komst) en een speciale Bart ambulance laten rijden.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 12:08

jullie maken mij jaloers!
maarreh hoe kom jij aan een bart video??
enneh waar kan je die bestellen.
enneh enneh pfff jullie brengen me van mn apropo met al die bart verhalen.
en bart in zwembroek? jongens jullie zijn gemeen ik verwacht een boel foto's en video's

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 12:11

oooh Marjo die heb ik hier thuis gemaakt van de apeldoornse (en ja jij bent er ook in te zien hoe je de parade binnen kwam stormen)
OOOh marjo kom je 'm een keertje kijken???
Dan halen we chipjes en yogidrink en dan gaan we op de bank elkaars handje van de zenuwen vasthouden als bart in beeld komt. En dan keihard gaan gillen.
Daarna heel hard huilen natuurlijk omdat het net leek of ie naar ons keek!!!!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 12:17

aaaaaaaaaaaaaaah dat je die momenten met mij wil delen. Lovers
pffffff moet nu echt de helpdesk bellen want ik red het niet meer. zo in mn eentje met al die gevoelens.
kan je daar ook de bumperstikkers bestellen?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 12:19

Ik vrees dat het toch http://www.weluvbartvb.nl wordt, de domeinnaam bart.nl is jaaaaren geleden al opgeëist door een of andere vage internetprovider in het noorden des lands...

Net als jullie kan ik ook haast niet wachten tot we naar BARTis gaan. Komend weekend breekt de zomer weer los in NL, ik verwacht dus ook wel heel stiekum dat Bart in een strak kort broekje naar BARTis komt. Ohhhh.... als ik maar niet flauwval, dat zou jammer zijn, sta ik eindelijk oog in oog met mijn Grote Bonte ehhh... Donkerblonde Held en dan ga ik onderuit... Nee, dat mag niet gebeuren... Toch maar een strak t-shirt en een stoere spijkerbroek dan? Cool

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 12:21

Rozen verwelken
Schepen vergaan
Maar mijn liefde voor Bart blijft altijd bestaan Haha!

Ik geloof dat ik niet goed wordt. Ik heb een kouwe douche nodig!!!!!
Water, water, water ...........

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 12:44

Oew, bedenk eens hoe Bart geregeld op zijn knietjes ligt (voor de computer)..... Lovers dan bezwijk je toch gelijk?
Nou, ik denk dat ik het niet lang meer volhoudt, ik wordt hier helemaal gek, zoerg dat ik geeneens normaal Nederlands meer kan tiepen... *faint*

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 12:46

Plingroom* *Zucht* * Zwijmel*

Ik mag wel oppassen dat ik geen ontslag krijg, ik hoor de telefoon helemaal niet meer door m'n gedroom. Allemaal boze klanten.

BART WAT DOE JE ONS AAN????

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 15:04

Hee Bart, ik zie trouwens dat je helemaal niet hoeft te sterven in een heilige oorlog om aan 72 vrouwen te komen! Moeten we toch eens aan al die terroristen vertellen Haha! Haha!

Voetnoot: spellinggekorrigeerd..

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: joostvangestel op 2001-10-11 16:11 ]</font>

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 15:11

Zeg niet van die enge dingen, bart is levend veel leuker en dat willen we zou houden. Van terroristen moeten wij miepjes niks hebben, daar zijn we te miepig voor Haha! Heb je ons miepjes trouwens geteld? Ik wist niet dat we al aan 72 PMU leden zaten *LOL*