Citaat:Ik woon sinds een jaar in Lopik.
Ze zeggen meestal loop ik of loop jij..
Ik ken dus niet echt plaatsnamen hier in de buurt verder
Cabauw, Bovenberg, Benedenberg, Willige Langerak, Tussenlanen, Hekendorp, Achthoven, Willeskop.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Letsdunit schreef:Super grappig ! Deze kwamen wij laatst tegen
[ [url=m/0b33G8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qR6Qy9.jpg]Afbeelding[/url] ]
papagroom schreef:Nog een paar gekke dingen tegen gekommen in het uiterste Noorden, en het uiterste zuiden van het land.
meintje schreef:papagroom schreef:Nog een paar gekke dingen tegen gekommen in het uiterste Noorden, en het uiterste zuiden van het land.
[ Afbeelding ]
Dat is wel een oud bord hoor, inmiddels hebben ze een nieuwe![]()
Je spreek het trouwens niet uit als Turkije. Het is Turkieje.
Maar hier inderdaad ook wat leuke plaatsnamen, het genoemde Boerenhol, Nummer Een en (het volgens mij opgeheven) Boerengat.
Maar Pyramide ligt hier ook vlakbij, net als Val, Baalhoek, Paal, De Muis, Hoogte en Zwaantje
jibberjabber schreef:Misschien een vrachtje uit Limburg gehaald:
Bron: L1Limburger
Kringloopwinkel Tegelen verkoopt doodskisten
Kringloopwinkel Emmaus Feniks in Tegelen heeft een opvallend product opgenomen in het assortiment. Er worden sinds deze week doodskisten verkocht.
Het idee ontstond toen een klant vroeg naar een tweedehands kist. Omdat doodskisten niet hergebruikt mogen worden, besloot de winkel deze zelf te gaan maken van tweedehands spullen.
Oude bedden en pallets
"Het mooie is dat we van afval weer iets bruikbaars kunnen maken", zegt een van de medewerkers van de kringloopwinkel in een filmpje van Venlo in Beeld (link is external). Ze gebruiken voor het maken van de kisten onder meer onderdelen van oude bedden en pallets.
De kisten worden voor 400 euro per stuk verkocht.