dat mijn shetje voor t eerst buiten in zn tuig liep,mijn beste vriendin erachter,ze genoot zo enorm ondanks haar slechte rug en klapvoet.We gaan m samen beleren zodat zij met hem kan Mennen en ik kan dan met mijn Eigen paard mee.
Vandaag bracht mijn lieve Vera een hele grote lach op mijn gezicht. Ik liep een paar rondjes met haar door het bakje, klikte vervolgens haar halstertouw los en liep weg. Ze liep keurig achter me aan, zelfs toen ik wat krappe voltes maakte en toen ik stilstond ging ze keurig naast me staan.
Ik heb voor mijn leraar natuurkunde een surprise party georganiseerd want hij gaat naar Amerika verhuizen omdat zijn vrouw daar promotieonderzoek gaat doen. Ik heb de hele klas gevraagd om 3 euro in te leveren en toen heb ik samen met 2 klasgenootjes een taart gekocht en kinderchampagne. Natuurlijk een grote 'bedankt' kaart erbij en een tijdschrift (de wetenschap in beeld, want hij deelde steeds tijdschriften uit) en een t-shirt met: Keep calm because e=mc2 erop (zelfgemaakt). Nou, hij vond het fantastisch, hij was echt ontroerd bijna. Zo leuk om iemand zo blij te kunnen maken . En ik heb mijn rijbewijs opgehaald, ook vet leuk!
ik werd blij van mijn oppas meisje die anderhalf is en iedereen aan het begroeten was in de supermarkt
yvanna
Geplaatst: 19-12-14 18:12
Vandaag vrijwilligerswerk. Sjoelen met een cliënt. Hij had het syndroom van down. Hoe blij hij is met de kleinste dingen daar word ik zo vrolijk van. Als ik daar beb zit ik ook alleen maar met n big smile op mijn gezicht
dat een kennis van mij enthousiast zn nieuwe paard kwam laten zien. Daarbij bood hij aan om elke dag als ik wil samen met mij te rijden zodat mijn vervelende puber pony er ook uitkomt. super leuk!
Dat ik vanmiddag m'n shetlander op de foto heb gezet, compleet in kerst outfit
Eileen_
Geplaatst: 19-12-14 21:56
Dat de eigenaar van m'n bijrijdpaard zei dat hij een paard voor me wil fokken en wat ik leuk vindt (springen, dressuur etc)
Fotografie91
Geplaatst: 19-12-14 21:57
Na een rot werk dag (druk chaos en geschreeuw) op mijn telefoon kijken en eindelijk een super leuk en lief berichtje gekregen te hebben van mijn crush happy mee en nadat ik gisteren een super leuk kerstpakket had gekregen
Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht, door een onbekende vrouw! Ik was vanaf mijn trainings paarden onderweg naar huis toen een vrouw met 2 kinderen me aan hield. Er had iemand een tamme rat gedumpt, maar ze durfde 'm niet te pakken. Ik had ook niks bij, dus terug gereden naar stal, doosje gezocht en op ratten jacht! Toen terug kwam was er nog een 2e rat gespot. de eerste had ik binnen 5 minuten te pakken, duidelijk een tamme rat, wamt hij zat binnen no time op mijn arm, in mijn nek en op mijn hoofd. de vrouw had een oproep geplaatst op facebook of iemand de diertjes op kon vangen. We hebben er uiteindelijk 2 gevangen, en beide beestjes zijn naar een warm huis gegaan. Ik vond het super van deze vrouw wat ze heeft gedaan! Ze is zelf bang van de beestjes, maar kon het niet over haar hart verkrijgen om ze aan hun lot over te laten.
Mn paardje die na me er af gegooid te hebben heel voorzichtig naar die doooooodsenge hoek kwam om te kijken of de opdegrondzittende-ik wel oké was En na ik haar op de paddock had gezet en ik even later terug kwam om te kijken, dat ze hinnikend naar me toe liep om te knuffelen (dit doet ze normaal nooit )