Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Riaaantje schreef:Even een vraagje:
Dit alles, het einde van de wereld, is alleen gebaseerd op de theorie van de Maya's?
gohya schreef:Kugger
Ken je die film " The Day After" ? dus niet de film the day after tommorow.
In die film The Day After laten ze zien wat een atoombom doet met mensen,dieren en planten.
Een atoombom maakt alles kapot,niemand die dit overleeft.En ál zouden er mensen naar de Maan gaan om te overleven,dan duurt het nog duizenden jaren voor ze terug kunnen keren op aarde.
Ik zag alleen het getal 10 in mijn visioen.Maar dat kan van alles zijn.
Adamootje schreef:Kuggur, helemaal gelijk. Het leven op aarde heeft wel voor hetere vuren gestaan.![]()
Dames, ik wil niet vervelend doen, maar visioenen hebben niets met dit topic te maken. Ik snap dat het interessant is, maar maak dan een nieuw topic aan.
Riaantje, nee... Lees het topic door, daar zal vast namelijk al genoeg over gezegd zijn.
ilse011 schreef:Ja , daar heb je wel gelijk in, alleen om dat de maya's het zeggen vergaa de wereld, ik weet het niet, mr als de wereld vergaat omda de mayas het zeggen geloof ik er minder in, ik geloof er eigenlijk niet in, mr ben wel angstig
gohya schreef:Kugger
Ken je die film " The Day After" ? dus niet de film the day after tommorow.
In die film The Day After laten ze zien wat een atoombom doet met mensen,dieren en planten.
Een atoombom maakt alles kapot,niemand die dit overleeft.En ál zouden er mensen naar de Maan gaan om te overleven,dan duurt het nog duizenden jaren voor ze terug kunnen keren op aarde.
Ik zag alleen het getal 10 in mijn visioen.Maar dat kan van alles zijn.