Toepasselijke reclame aan de onderkant!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

jouke_h schreef:Er was ooit een keer een topic over hoe je een wc rol op hangt. Blaadje aan de voorkant of aan de achterkant.
Nu had ik pas weer een discussie over wc-papier. Hoe gebruik jij je wc-papier? Vouw je het dubbel of frommel je alles op?
Nou ben benieuwd. Ik ben een vouwer.
Sence schreef:Wat ik me af vraag he... Mijn opa en oma hadden vroeger altijd flessen met water op het toilet staan om hun gat mee schoon te maken. Maar en dan, laat je het dan gewoon opdrogen? Of alsnog wcpapier gebruiken?

Tieme schreef:Na ja, je zat wel een beetje in de buurt.het zijn wel 2 totaal andere ingangen maar ze gebruiken wel 1 en dezelfde hoofdingang
en lijkt me dat daar de sex, tampons etc. in terecht komen en dat je die zowiezo niet in je blaas of baarmoederhals propt

Adindaa schreef:Wat heerlijk als je dan als vrouw de vuile was mag uitzoeken ....
ooit, lang geleden
lag er een mannenonderbroek, en ik dacht dat hij schoon was, hij zag er iig schoon uit, maar voor de zekerheid snoof ik er toch maar even aan. Oprechte waarschuwing: NIET DOEN!!!
Urielle schreef:Adindaa schreef:Wat heerlijk als je dan als vrouw de vuile was mag uitzoeken ....
OMG sweet memories...ooit, lang geleden
lag er een mannenonderbroek, en ik dacht dat hij schoon was, hij zag er iig schoon uit, maar voor de zekerheid snoof ik er toch maar even aan. Oprechte waarschuwing: NIET DOEN!!!
?!
) 

hahaK_im schreef:Eh.. ja.. ik ben een vouwer..
Maar wilde eigenlijk om een andere reden in dit topic reageren. Vele van jullie geven aan dat het velletje naar voren moet hangen omdat het anders tegen de muur hangt, en dat dat dan niet hygienisch zou zijn. Maar voordat dat velletje naar voren komt, moet het toch echt langs die muur.. zorgt dat dan niet voor bacterien?
K_im schreef:Eh.. ja.. ik ben een vouwer..
Maar wilde eigenlijk om een andere reden in dit topic reageren. Vele van jullie geven aan dat het velletje naar voren moet hangen omdat het anders tegen de muur hangt, en dat dat dan niet hygienisch zou zijn. Maar voordat dat velletje naar voren komt, moet het toch echt langs die muur.. zorgt dat dan niet voor bacterien?